Sanoin miehelle että nyt on sen aika opetella myös nukuttaa vauva ja kuulostaapa aika tuskalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva 8kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva 8kk

Vieras
... tai siis meillä ei nukuteta vaan jätetään nukahtamaan ite, mutta mä oon ollut alusta asti se joka nukutan.

Oon miehelle valittanut että sen on pakko alkaa hommaa myös hoitaa ja nyt se tuolla yrittää... melkoista parkumista... en tiiä kuka tässä eniten kärsii :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
meillä ei oo koskaan tarvinnu nukuttaa kumpaakaan lasta. Hyvä vaan jos miehes opettaa tavoille.
Siis meillä ei myöskään nukuteta niinkuin sanoin, vaan jätetään nukahtamaan ite. Mut siis minä oon ollut aina se joka laitan sänkyyn ja sanon hyvätyöt.

Meillä sama juttu. Kerran mies vein lapsen petiin.. mut eihän siitä mitään tullut, niin kauan se sielä huuti ennenkuin sitten luovutin ja menin laittamaan peiton uusiks päälle ja hyvät yöt toivotin. sinne jäi kiltisti sitten nukkumaan :D

meilläpä nukutetaan. Mikä sen ihanampaa kun nukahtaa siihen, että oma äiti tai isi on vieressä? Ja kauhistelijoille tiedoksi, että ei ne sitä enää 15 vuoden päästä halua tai kaipaa...nukuttajaa siis!

Meillä vaihtelevasti nukutetaan ja jätetään nukahtamaan itse. Alusta lähtien ollaan kuitenkin yhdessä sanottu hyvät yöt ja annettu halit jonka jälkeen joko molemmat poistutaan lapsen huoneesta tai sitten toinen jää huoneeseen. Eipä oo ollu ongelmaa nukuttajan vaihtamisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
meillä ei oo koskaan tarvinnu nukuttaa kumpaakaan lasta. Hyvä vaan jos miehes opettaa tavoille.

Meilläpä on nukutettu ja hyvä vaan ettei kumpikaan pakota toista nukahtamaan itse ja pakolla silleen. Ei se oo keltään pois että lapsi nukahtaa tyytyväisenä eikä nukutuksessa mee kovin kauaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
meilläpä nukutetaan. Mikä sen ihanampaa kun nukahtaa siihen, että oma äiti tai isi on vieressä? Ja kauhistelijoille tiedoksi, että ei ne sitä enää 15 vuoden päästä halua tai kaipaa...nukuttajaa siis!

Tai jos kaipaakin,niin sitten se nukuttaja on itsekin nuorempaa polvea. ;)

Yhteistyössä