Sänkyasiaa!!! Miten parvisängystä saisi ÄÄNETTÖMÄN?

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Parvisänky seinään kiinni?

Tätä mäkin mietin. En vain tiedä sitten että miten paljon siitä todellisuudessa on apua, kun musta tuntuu että tossa pedissä paukkuu jokainen kohta ja liitos. Siinä on sälepohja, senkin voisi naulata paukutella kiinni kunnolla ja... Jotain.

Säleiden tilalle vaneripohja? Auttaisikohan se? Tai säleitä tiuhempaan?

Toi vaneripohja vois kans olla. Pitäis vaan laittaa sit tarpeeksi paksu etten tule perseineni läpi siitä :saint:

Sälepohja on parempi kun ilma pääsee kiertämään patjan alla.
Kokeile laittaa jokainen säle runkoon kiinni?

Sitä mä alkuun mietinkin. On noita kuitenkin aika tiuhaan tossa, kahden säleen välinen rako on about 5cm.

Sälepohja ei jäykistä ristikkäisliikkeiltä, joten vaneri on tollasessa sängyssä parempi
 
Meillä on tytöllä tuo sänky ja kieltämättä se kyllä nitisee ja paukkuu. Mutta tyttö rakastaa sänkyään eikä ne äänet niin isoja oo, että ne jotain häiritsisi. Mut siis taitaa olla ihan tyyppivika kys. sängyssä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Yes, sivuseinät koko härveliin :saint:

Ei kun kyllä ihan pelkät diagonaalit jo jäykistää rakennetta ihan mukavasti. Elikkäs palkki nurkasta nurkkaan, esim. tuosta rungon vaakapalkista sängyn pohjaan, molempiin päätyihin ja seinän viereiselle pitkälle sivulle. Tietty jos laittaa seinät ympärille niin saa näppärän majan/vierashuoneen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Meillä on tytöllä tuo sänky ja kieltämättä se kyllä nitisee ja paukkuu. Mutta tyttö rakastaa sänkyään eikä ne äänet niin isoja oo, että ne jotain häiritsisi. Mut siis taitaa olla ihan tyyppivika kys. sängyssä =)

Mut sun tyttös on 110% varmuudella kevyempi kuin kaksi aikuista :/

Sitten on toki vielä sekin vaihtoehto, että laitan ukon nukkumaan johonkin muualle, vaikka sohvalle - paukkuu heti puolet vähemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Yes, sivuseinät koko härveliin :saint:

Ei kun kyllä ihan pelkät diagonaalit jo jäykistää rakennetta ihan mukavasti. Elikkäs palkki nurkasta nurkkaan, esim. tuosta rungon vaakapalkista sängyn pohjaan, molempiin päätyihin ja seinän viereiselle pitkälle sivulle. Tietty jos laittaa seinät ympärille niin saa näppärän majan/vierashuoneen ;)

Jos tekisi jokaiselle sivulle moisen ristikon niin toihan ois hienokin sitten :saint:
 
Sälepohja pussilakanan sisälle ja takas paikalleen, narina lakkaa kun kitka säleen ja sängyn ja säleen ja patjan välillä häviää. Venäläinen kikka mitä suomalaiset ei oo tajunnu vieläkään.
 

Yhteistyössä