SANAPELI osa 4

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
Taa
Mä en oo vieläkään tajunnu sitä pitkää siihen viikonloppuun!
Puuttuu myöskin auto-ruudusta porchesta 7 kirjainta ja sopimuksesta 11+7. Ja loppuratkasua en oo ees miettiny.. sen kimppuun lähen vasta kun sanat on keksitty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mä en oo vieläkään tajunnu sitä pitkää siihen viikonloppuun!
Puuttuu myöskin auto-ruudusta porchesta 7 kirjainta ja sopimuksesta 11+7. Ja loppuratkasua en oo ees miettiny.. sen kimppuun lähen vasta kun sanat on keksitty.
Kirjallinen sopimus

Porscheen cayenne

 
miten
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
kiits Taa!!! =)
Millipilli näköjään viimeyön muilta apuja pyydellyt, mut sit ei voi toisia auttaa, kun ite päässyt eteenpäin... :(
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja miten:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
kiits Taa!!! =)
Millipilli näköjään viimeyön muilta apuja pyydellyt, mut sit ei voi toisia auttaa, kun ite päässyt eteenpäin... :(
No oon kyllä auttanut muitakin... ja oon sulkenut sen pelin jo enkä muistanut enää mikä toi sana oli, mutta tiesin että se löytyy tästä ketjusta
 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
Näitkö aiemmin ton vihjeen että toivottavasti kenestäkään meistä ei tuu sellaista...?
Kiitos! :flower: Näin sen kyllä, mutta jotenkin sivuutin sen. Aattelin varmaan, että se oli vihje siihen loppuratkasuun enkä halunnu siihe vihjeitä.
 

Yhteistyössä