Lisää, melkein menee hermo..Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kaksi sanaaAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Ei aukea loppuratkaisu :headwall: Vinkkejä??
Lisää, melkein menee hermo..Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kaksi sanaaAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Ei aukea loppuratkaisu :headwall: Vinkkejä??
nimiAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Lisää, melkein menee hermo..Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kaksi sanaaAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Ei aukea loppuratkaisu :headwall: Vinkkejä??
näkyy mulla ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Näkyykö kaikilla tämän ratkaisseilla muuten sijoitus 1/jotain?
Kiitos! Auttaa kummasti, kun malttaa vilkaista muitakin kuin ensimmäistä linkkiä..Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:nimiAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Lisää, melkein menee hermo..Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kaksi sanaaAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Ei aukea loppuratkaisu :headwall: Vinkkejä??
pliiiiis kiltit...Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:mitä laitetaan tuohon musiikki-ruutuun kulttuurista alaspäin? Auttakaa pliis
Jos viittit selata pari sivua taaksepäin niin löytyy kyllä tästä ketjusta. Mulla ei oo se peli enää aukiAlkuperäinen kirjoittaja mites:pliiiiis kiltit...Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:mitä laitetaan tuohon musiikki-ruutuun kulttuurista alaspäin? Auttakaa pliis
populaarikulttuuri tai alakulttuuri.Alkuperäinen kirjoittaja mites:pliiiiis kiltit...Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:mitä laitetaan tuohon musiikki-ruutuun kulttuurista alaspäin? Auttakaa pliis
Kirjallinen sopimusAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en oo vieläkään tajunnu sitä pitkää siihen viikonloppuun!
Puuttuu myöskin auto-ruudusta porchesta 7 kirjainta ja sopimuksesta 11+7. Ja loppuratkasua en oo ees miettiny.. sen kimppuun lähen vasta kun sanat on keksitty.
Näitkö aiemmin ton vihjeen että toivottavasti kenestäkään meistä ei tuu sellaista...?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
kiits Taa!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Taa:peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
No oon kyllä auttanut muitakin... ja oon sulkenut sen pelin jo enkä muistanut enää mikä toi sana oli, mutta tiesin että se löytyy tästä ketjustaAlkuperäinen kirjoittaja miten:kiits Taa!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Taa:peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
Millipilli näköjään viimeyön muilta apuja pyydellyt, mut sit ei voi toisia auttaa, kun ite päässyt eteenpäin...
Kiitos! :flower: Näin sen kyllä, mutta jotenkin sivuutin sen. Aattelin varmaan, että se oli vihje siihen loppuratkasuun enkä halunnu siihe vihjeitä.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Näitkö aiemmin ton vihjeen että toivottavasti kenestäkään meistä ei tuu sellaista...?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:peräänkuulutan pitkää viikonloppua?!? |O (menin sit kumminkin sen loppuratkasun arvaamaan)
kiertolainenAlkuperäinen kirjoittaja miten:entäs se kuunkuvasta alaspäin 12 kirjainta. Avaruusruudus...
minulla myös uupuu se 19kirjaiminen viikonloppuun liittyvä sana... =(Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Juu, se onkin saatu ratkaistua, taitaa vaan olla, et loppuratkaisu jää mysteeriksi.