pitkän sanan loppuosasta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä on se vimppa sana
siitä pitkän sanan loppuosasta...Alkuperäinen kirjoittaja januska:mies valtasi koneen. Viikonloppu- ruudun viimeinen?????
millä lyödään..?Alkuperäinen kirjoittaja mie:mikä tulee nyrkkeilystä 6kirjainta??
Saatko laitettua sen linkin tänne, siis sen missä kysyttiin, haluatko tehdä oman...?Alkuperäinen kirjoittaja mie:*puuhku* Mitähän sitä tosiaan sit tekis Jaksaiskohan sitä alkaa omaa arvoitusta miettimään kun mahdollisuutta tarjotaan
No tietenkin...kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:millä lyödään..?Alkuperäinen kirjoittaja mie:mikä tulee nyrkkeilystä 6kirjainta??
kaksi sanaaAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Ei aukea loppuratkaisu :headwall: Vinkkejä??
mä olen sen(kin) jo tahkonut loppuunAlkuperäinen kirjoittaja tyy:Nyt on takki tyhjä. Pitäiskö alkaa painia sen paavon kuvan kanssa.
Mie oon ratkonu sen kans.Alkuperäinen kirjoittaja bansku:mä olen sen(kin) jo tahkonut loppuunAlkuperäinen kirjoittaja tyy:Nyt on takki tyhjä. Pitäiskö alkaa painia sen paavon kuvan kanssa.