Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:sokkisanat tänne niin kerron sakkoruutuun vastauken?
Mä oli koittanut tota ainakin googol kertaa. Pitäis vissiin mennä alakouluun uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:ajoneuvo
*reps* Seuraavaa sanaa kokeilen ainakin googolplexia-kertaa, jos se sit uskoisAlkuperäinen kirjoittaja tyy:Mä oli koittanut tota ainakin googol kertaa. Pitäis vissiin mennä alakouluun uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:ajoneuvo
Googol kertaa Opittu on!Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mä oli koittanut tota ainakin googol kertaa. Pitäis vissiin mennä alakouluun uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:ajoneuvo
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja tyy:nyrkkeilyAlkuperäinen kirjoittaja mä:Aivovamma-9kirjainta?
bokseriAlkuperäinen kirjoittaja Skorpan:Googol kertaa Opittu on!Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mä oli koittanut tota ainakin googol kertaa. Pitäis vissiin mennä alakouluun uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:ajoneuvo
Multa puuttuu vielä näköjään Porschesta 7 kirj.??
Muoks. auttaa, kun opettelee kirjoittamaan...
SitoumusAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Ei vielä(kään).Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:Onko teillä sopimuksesta 8?
Christine. Tiedätkö auton ja moottorin väliset sanat?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Autoruutu.Se-9 kirjainta?
Kerro ensin se armeijan ja sunnuntain välinen! *anelee*Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:enää puuttuu se viikonlopun 19 :kieh: pakko lähtee kauppaan.
Älä karkaa. Kerro heti se 18, ainakin hyvä vihje.Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:enää puuttuu se viikonlopun 19 :kieh: pakko lähtee kauppaan.