Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:5dl vettä
2dl kaurahiutaleita
2rkl siirappia
1tl suolaa
2pss kuivahiivaa
n. 9dl vehnäjauhoja
50g margariinia
Lisää reilusti lämpöiseen veteen kaurahiutaleet, siirappi ja suola. Lisää jauhot, joiden joukkoon kuivahiiva on sekoitettu sekä pehmeä margariini ja alusta taikina tasaiseksi. Anna taikinan kohota.
Ja siitä sit vaan mieleisiä leipomaan, mulla just taikina kohoamassa ja meillä myös mies hulluna näihin sämpylöihin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:5dl vettä
2dl kaurahiutaleita
2rkl siirappia
1tl suolaa
2pss kuivahiivaa
n. 9dl vehnäjauhoja
50g margariinia
Lisää reilusti lämpöiseen veteen kaurahiutaleet, siirappi ja suola. Lisää jauhot, joiden joukkoon kuivahiiva on sekoitettu sekä pehmeä margariini ja alusta taikina tasaiseksi. Anna taikinan kohota.
Ja siitä sit vaan mieleisiä leipomaan, mulla just taikina kohoamassa ja meillä myös mies hulluna näihin sämpylöihin. =)
ei sit mitään oivariiniii, jos tällä teet
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Mä käytän niinku ihan leivontamargariinia.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:5dl vettä
2dl kaurahiutaleita
2rkl siirappia
1tl suolaa
2pss kuivahiivaa
n. 9dl vehnäjauhoja
50g margariinia
ei sit mitään oivariiniii, jos tällä teet
Mä käytän niinku ihan leivontamargariinia.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin eli laitatteko kaurahiutaleita tai porkkanaraastetta tai jotain muuta vielä sämpylöihin? Ois kiva ettei aina ois samanlaisia...