Sampopankin kortit ei taaskaan toimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kyllä se työllistää jo kauppojakin kun asiakkaat ei saa ostoksiaan maksettua.. viedä ostoksia takaisin jne.

saakahan tosta jotaki korvauksia..tosi nöyryyttävää tollanen =(

ei mitään hajua. kyllähän tietty moni jo tajuaa mistä syystä ostokset jää siihen, mut silti. ja miten moni oikeasti jää ilman ruokaa kun ei toimi kortit.. se on jo oikeasti ihan persiistä.

mulla pitäs tilillä olla 70e tai siis piti tulla ja ei ollu viel tänään ees tullu ja niiden piti olla jo maanantaina mun tilil ja soitin sampoon ja ne ei osannu auttaa sanovat vaan et maksajan päässä vika tarttee vissiin sitten vaihtaa pankkia

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
onko op kuinka yritysystävällinen pankki??kun nordeasta on ainakin kuulunut hyvää siinä mielessä.. =)

mulla on op ollut aina toimiva yhteistyökumppani..

onko maksut miten korkeita?eli kun sammossa on sellanne kk maksu paketti..onko vastaavaa..?

enhän mie muista.. kurkkaa löydätkö tuolta: https://www.op.fi/op

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
onko op kuinka yritysystävällinen pankki??kun nordeasta on ainakin kuulunut hyvää siinä mielessä.. =)

mulla on op ollut aina toimiva yhteistyökumppani..

onko maksut miten korkeita?eli kun sammossa on sellanne kk maksu paketti..onko vastaavaa..?

enhän mie muista.. kurkkaa löydätkö tuolta: https://www.op.fi/op

ei löytyny...täytyy käydä kysymässä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!

aatella jos on joku viikon ostokset taikka juhlia tms.varte kauheesti ostoksia ja sitte ei toimikkaa kortti =( voi hitto!en kyllä menis enää ikinä kauppaan!kiva ne ostokset sitte viedä takas siitä..

Minä ainakin jätin ostokset kassalle!

Mitäs kassaneii siihen vai lähitkö suurinpiirtein juoksemaan karkuun..?oliko iso kauppa?voi apua..mä en ikinä enää käytä tuota sampon korttia!

Eipä se mittään erikoisempia. Antoi kyllä luvan jättää osotkset kassalle ja sanoi vievänsä ne siitä takaisin oikeille paikoilleen!
Eihän se minun velvollisuus ole viedä niitä takaisin, kun maksaminen ei minusta kiinni..

Meillä mies kävi eilen sampopankissa, kun hänellä on sinne joku kulutuslaina. Ei saanut verkkopankin kautta laitettua siihen lyhennysvapaata ja sit lukittui verkkopankin salasanat yhtäkkiä. Ja tuli teksti et pitää hakea uudet tunnukset pankista. No mies kävi siellä pankissa ja se virkailija sai asiat niin hassusti sotkettua et meillä ei ole nyt sitten ollenkaan enää verkkopankkia... No onneksi tuolla pankissa ei ole muuta kuin ainoastaan tuo yksi laina :/

onko tästä sotkusta mitenkään informoitu esim. kauppojen eteisissä, ettei asiakkaat turhaan tekis ostoksia?

eipä oo..ainoostaan sampopankin etusivulla ja täällä oon törmänny tähän =(

kuinkahan moni tekee parhaillaan turhia ostoksia?

mä en oo uskaltanut mennä kauppaan niin, että maksais kortilla (sammon visa electron) vaan oon hakenut rahaa automaatilta. nythän sekään ei onnistu! onneks kävin eilen ruokakaupassa mut voi v**** kauankohan tämä jatkuu. meneppä hakemaan pankin tiskiltä rahaa niin maksaa hunajaa.

eikä ehi ku se on auki vaan puol viiteen ja tosi kaukana..

Kaikki konttorit on tänään auki klo 20:een.

Ennen kuin vaihdan pankkia, aion katsoa millaisen hyvityksen pankki myöntää. Esim. jos Kuluttajat ry:n vaatimuksen mukaisesti 3kk (tämänpäiväisen jälkeen varmaan 6kk:n) palvelumaksut jätetään veloittamatta, otan hyvityksen vastaan ja jään pankkiin. Muuten kun kuitenkin olen ollut tyytyväinen, niin kun it-vika saadaan korjattua, olen minäkin taas tyytyväinen. Meidän perheessä tuokin on jo iso raha tuo palvelumaksujuttu.

Kaverille on käynyt nyt niin sammossa, että ex-mies näkee hänen luottokortti
ostosten määrän.Sitä ei näe missä on ostettu mutta kokonais saldon kyllä...
Ei ole mitään käyttöoikeuksia enää ollut yli vuoteen, nyt tämän
uuden uudistuksen myötä näkee sitten sen. Oli kaveri oikein hyvillään:)
Joten aika kiva kun ei yhtään tiedä, että kuka näkee netissä ja mitä, kun ilmeisesti
tiedot hieman sekaisin.
Tänään menevät asiaa selvittämään katsotaan kuinka käy...

Kuulin minäkin äsken kaupan kassalla kun edellä oleva täti koitti maksaa Sammon visa electronilla etteivät ole kortit tänään toimineet....
Onneksi on itsellä OP:n kortti =)

Sammon asiakkaita mekin ja ei nyt sentään ihan vielä pankin vaihto-linjalla olla.. Mutta meilläkin mies käynyt kaupassa niin, ettei kortti toiminut. Eikä mitkään luottopuoletkaan.. No, onneksi oli tuttu lähikauppa ja kauppias, saatiin ruuat ja kävin maksamassa seuraavana päivänä pois.. Mutta todella ikävää se on jos ei kortti toimi, rahaa kun ei saa automaateistakaan sillä toimimattomalla kortilla. Itsellänikään ei koskaan ole yhtään käteistä, joten lirissä olen taatusti vielä joku päivä jos näin jatkuu!!

Ollessani opiskeluaikana kassalla töissä, joskus muistaakseni OP:n korteilla oli tämä sama ongelma. Me teimme silloin niin, että selitimme asiakkaalle, että 50 eurossa laitteisto tekee automaattisen varmennuksen, ja koska kortti ei toimi, ostokset jää saamatta. Niinpä jokainen asiakas, jolle ehdotimme seuraavaa, suostui siihen: katkaisimme laskun ennen 50 euron rajan ylittymistä, asiakas maksoi normaalisti ja allekirjoitti kuitin, sitten jatkoimme loput ostokset seuraavalle kuitille.

Siis, kun menen tänään kauppaan: vahdin koska alkaa 50 e täyttyä ja huudan stop ennen sitä. Maksan, ja sitten sanon että sitten uudelle kuitille loput ostokseni. Kassallehan ei kuulu vaikka ostaisin koko naapuruston eväät ja laittaisin vaikka seitsemälle eri kuitille :)

Yhteistyössä