Sampopankin kortit ei taaskaan toimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Sit jos täällä vaan jauhatte ja uhkailette vaihdosta ettekä oikeesti vaihda,niin annatte siunauksenne jatkaa tollasta paskapalvelua...

nordeaan mennään ku keretään.tyhmää ku ei saa netissä tehtyä vaihtoa!!

Minä ehdin jo luulla, että meidän perhe selvisi ilman onglemia, muiden onglemista tässä tullut lähinnä luettua ja ajatelutua ettei onneksi ole omalle kohdalle osunut. Mutta tänään selvisi että selvittelyjä meilläkin edessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Mitenköhän noi tilisiirrot...kun eräs hlö sanoi maksaneensa maanantaina mulle huutisostoksensa, mutta ei ainakaan vielä näy tilillä.

hei! mää maksoin yhen huutoni keskiviikkon ..oli vasta eilen näkynyt myyjällä :|
:o
ja sampo-pankki minulla :kieh:

:o no just...kyl on sampo pankki ihan pehvasta tällä hetkellä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!

aatella jos on joku viikon ostokset taikka juhlia tms.varte kauheesti ostoksia ja sitte ei toimikkaa kortti =( voi hitto!en kyllä menis enää ikinä kauppaan!kiva ne ostokset sitte viedä takas siitä..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä luin eräältä toiselta palstalta et siellä on nyt tosiaan asiat sekaisin.. Ei siellä ole sekaisin vain tämä verkkopankki, siellä on ongelmia kuulemma niin paljon, etteivät edes itse tiedä mistä päästä lähteä korjaamaan.

:o voi perskule :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

aatella jos on joku viikon ostokset taikka juhlia tms.varte kauheesti ostoksia ja sitte ei toimikkaa kortti =( voi hitto!en kyllä menis enää ikinä kauppaan!kiva ne ostokset sitte viedä takas siitä..

Minä ainakin jätin ostokset kassalle!

Mulla ei ole vielä ilmennyt mitään ongelmia, pitäisköhän silti vaihtaa pankkia..

Eiks noi muitten ongelmat riitÄ? Turha oottaa et ittelle tulee ongelmia, myötätunnostakin jo voi vaihtaa ja samalla näyttää tommosille pankeille että suomalainenkin haluaa palvelua!!!

Minä ainakin jätin ostokset kassalle!

Mitäs kassaneii siihen vai lähitkö suurinpiirtein juoksemaan karkuun..?oliko iso kauppa?voi apua..mä en ikinä enää käytä tuota sampon korttia!

Minä olin niin tyytyväinen Sampo-pankkiin. Niillä oli parhaiten toimivat pankkipalvelut niin netissä kuin tiskillä! Ollutta ja mennyttä. :headwall: :headwall: Emoyhtiö sitten päätti, että täysin toimivat ja erinomaiset pankkinettisivut vaihdettiin huomattavasti huonompiin ja turvattomiin! :headwall: En ymmärrä!

mä en oo uskaltanut mennä kauppaan niin, että maksais kortilla (sammon visa electron) vaan oon hakenut rahaa automaatilta. nythän sekään ei onnistu! onneks kävin eilen ruokakaupassa mut voi v**** kauankohan tämä jatkuu. meneppä hakemaan pankin tiskiltä rahaa niin maksaa hunajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
onko op kuinka yritysystävällinen pankki??kun nordeasta on ainakin kuulunut hyvää siinä mielessä.. =)

mulla on op ollut aina toimiva yhteistyökumppani..

onko maksut miten korkeita?eli kun sammossa on sellanne kk maksu paketti..onko vastaavaa..?

mä en oo uskaltanut mennä kauppaan niin, että maksais kortilla (sammon visa electron) vaan oon hakenut rahaa automaatilta. nythän sekään ei onnistu! onneks kävin eilen ruokakaupassa mut voi v**** kauankohan tämä jatkuu. meneppä hakemaan pankin tiskiltä rahaa niin maksaa hunajaa.

eikä ehi ku se on auki vaan puol viiteen ja tosi kaukana..

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olin niin tyytyväinen Sampo-pankkiin. Niillä oli parhaiten toimivat pankkipalvelut niin netissä kuin tiskillä! Ollutta ja mennyttä. :headwall: :headwall: Emoyhtiö sitten päätti, että täysin toimivat ja erinomaiset pankkinettisivut vaihdettiin huomattavasti huonompiin ja turvattomiin! :headwall: En ymmärrä!

aivan! ne uudet sivut on perseestä suoraan sanoen!

Yhteistyössä