A
ap
Vieras
Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Sit jos täällä vaan jauhatte ja uhkailette vaihdosta ettekä oikeesti vaihda,niin annatte siunauksenne jatkaa tollasta paskapalvelua...
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Miä oon päättänny vaihtaa pankin, nyt mietin vaan että minne....
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Mitenköhän noi tilisiirrot...kun eräs hlö sanoi maksaneensa maanantaina mulle huutisostoksensa, mutta ei ainakaan vielä näy tilillä.
hei! mää maksoin yhen huutoni keskiviikkon ..oli vasta eilen näkynyt myyjällä :|
![]()
ja sampo-pankki minulla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä luin eräältä toiselta palstalta et siellä on nyt tosiaan asiat sekaisin.. Ei siellä ole sekaisin vain tämä verkkopankki, siellä on ongelmia kuulemma niin paljon, etteivät edes itse tiedä mistä päästä lähteä korjaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!
aatella jos on joku viikon ostokset taikka juhlia tms.varte kauheesti ostoksia ja sitte ei toimikkaa kortti =( voi hitto!en kyllä menis enää ikinä kauppaan!kiva ne ostokset sitte viedä takas siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ole vielä ilmennyt mitään ongelmia, pitäisköhän silti vaihtaa pankkia..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, olin kaupassa maksamassa ruokaostoksia ja visa-e ei toiminut! Sinne jäivät ostokset kassalle. Tämä päivä ollaan sitten ilman ruokaa. Laitoin Sampopankille jo palautetta. Näin ei saisi käydä!!!
aatella jos on joku viikon ostokset taikka juhlia tms.varte kauheesti ostoksia ja sitte ei toimikkaa kortti =( voi hitto!en kyllä menis enää ikinä kauppaan!kiva ne ostokset sitte viedä takas siitä..
Minä ainakin jätin ostokset kassalle!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:onko op kuinka yritysystävällinen pankki??kun nordeasta on ainakin kuulunut hyvää siinä mielessä.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:onko op kuinka yritysystävällinen pankki??kun nordeasta on ainakin kuulunut hyvää siinä mielessä.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kyllä se työllistää jo kauppojakin kun asiakkaat ei saa ostoksiaan maksettua.. viedä ostoksia takaisin jne.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:onko op kuinka yritysystävällinen pankki??kun nordeasta on ainakin kuulunut hyvää siinä mielessä.. =)
mulla on op ollut aina toimiva yhteistyökumppani..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en oo uskaltanut mennä kauppaan niin, että maksais kortilla (sammon visa electron) vaan oon hakenut rahaa automaatilta. nythän sekään ei onnistu! onneks kävin eilen ruokakaupassa mut voi v**** kauankohan tämä jatkuu. meneppä hakemaan pankin tiskiltä rahaa niin maksaa hunajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä olin niin tyytyväinen Sampo-pankkiin. Niillä oli parhaiten toimivat pankkipalvelut niin netissä kuin tiskillä! Ollutta ja mennyttä. :headwall: :headwall: Emoyhtiö sitten päätti, että täysin toimivat ja erinomaiset pankkinettisivut vaihdettiin huomattavasti huonompiin ja turvattomiin! :headwall: En ymmärrä!