Sampopankin kortit ei taaskaan toimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
Voi v**** mä sanon! Sampopankin Visa Electronilla ei voi maksaa eikä nostaa rahaa!! Ollaan koko päivä nälissään sitten! Säälinpähän vain lapsiperheitä, joilla ei ruokaa kotona ja kortti ei toimi!

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
Voi v**** mä sanon! Sampopankin Visa Electronilla ei voi maksaa eikä nostaa rahaa!! Ollaan koko päivä nälissään sitten! Säälinpähän vain lapsiperheitä, joilla ei ruokaa kotona ja kortti ei toimi!

Täh?kaikkiko kortit on tiltissä...mistä kuulit? hitto,pitäs ruokakaupas käydä =( pankkiin ei ehi mitenkään!Pankin vaihto näköjään sitte,mä en jaksa ton sampon takkuilua!

Alkuperäinen kirjoittaja kivoja ongelmia:
ihmisillä on tilit miinuksella vaikkka ois rahaa..asuntolainat tuplaantuneet ja väittää et näin on.julkisuuteen annetaan tosi vähä ongelmista tietoa

huomattu on...hävis tililtä yks kerta rahat ja sitte muutaman päivän päästä tuli takas!ja lainat miinuksella!!

mä luin eräältä toiselta palstalta et siellä on nyt tosiaan asiat sekaisin.. Ei siellä ole sekaisin vain tämä verkkopankki, siellä on ongelmia kuulemma niin paljon, etteivät edes itse tiedä mistä päästä lähteä korjaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihmisillä on tilit miinuksella vaikkka ois rahaa..asuntolainat tuplaantuneet ja väittää et näin on.julkisuuteen annetaan tosi vähä ongelmista tietoa

huomattu on...hävis tililtä yks kerta rahat ja sitte muutaman päivän päästä tuli takas!ja lainat miinuksella!!

tuota, nostetut lainathan näkyy aina miinuksella ...

http://www.sampopankki.fi/fi-fi/TietoaSampoPankista/media/Tiedotteet/Pages/20080904.aspx

9.4.2008

Danske Bank -konsernin ja kansainvälisen korttivarmistuksen välinen tietoliikenneyhteys on poikki ja siitä johtuen mikään varmennusta vaativa korttitapahtuma ei toistaiseksi onnistu.

Käytännössä tämä tarkoittaa, että rahan nostaminen automaateista vian aikana ei ole mahdollista. Lisäksi maksaminen Visa Electron -kortilla ei toimi. Maksaminen pankkikortilla tai Visa-ja Master Card- luottokortilla ei onnistu, jos maksu vaatii varmennusta. Pienet korttimaksut pankkikortilla tai Visa-ja Master Card- luottokortilla toimivat normaalisti.

Tietoliikenneyhteyttä korjataan parhaillaan.

Ehanaa, munkin PITI ostaa vaippoja tänään pojalle.

Me ollaan tosissaan harkittu pankin vaihtoa kun meil on omat tilit + lainat ja sitten vielä yrityksenkin tili tuolla - ja vain ja ainoastaan senkin takia että verkkopankki tökkii niin pahasti, puhumattakaan näistä muista ongelmista :/

ei oo totta, viimeks perjantaina visa electronit tökki! siis ei voi enää luottaa, kun kauppaan menee, että toimiiko kortti! taitaa meilläkin olla pankin vaihto edessä, samoin lähtee samposta yrityksen tili. ja ihan varmaan sampo ei mitenkään hyvitä näitä sotkujaan asiakkailleen.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
ei oo totta, viimeks perjantaina visa electronit tökki! siis ei voi enää luottaa, kun kauppaan menee, että toimiiko kortti! taitaa meilläkin olla pankin vaihto edessä, samoin lähtee samposta yrityksen tili. ja ihan varmaan sampo ei mitenkään hyvitä näitä sotkujaan asiakkailleen.

meillä myös..miehen yritystiliki on sammossa =( aivan syvältä koko touhu ja verkkopankkiki toimii joskus ku huvittaa!! ja tapahtumat on aivan kummallisia

Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviiiiiilaaja:

kuulin et tuttavalla oli 20vuoden laina aika..nytse laina aika on 40v..oli pankissa sanoneet et ihan oikein tää nyt vaan on :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Mitenköhän noi tilisiirrot...kun eräs hlö sanoi maksaneensa maanantaina mulle huutisostoksensa, mutta ei ainakaan vielä näy tilillä.

hei! mää maksoin yhen huutoni keskiviikkon ..oli vasta eilen näkynyt myyjällä :|
:o
ja sampo-pankki minulla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviiiiiilaaja:

kuulin et tuttavalla oli 20vuoden laina aika..nytse laina aika on 40v..oli pankissa sanoneet et ihan oikein tää nyt vaan on :headwall: :headwall:

ei ku tarkotin että olis lainanmaksu miinuksella,eli ei ois muka maksettu yhtään...lainasumma suurentunu ja näyttää miinusta nostovara

Yhteistyössä