M
miettivä
Vieras
Missä kävit hammaslääkärissä kun nukutettiin? Paljonko maksoi? Oliko millainen olo sen jälkeen, selviikö seuraavana pv:nä töihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:1800???![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:1800???![]()
![]()
![]()
Juuh. Siihen sisälty hampaiden kuvaus-missään vaiheessa siis ei tökitty tikulla ja silleen tukittu
Kaikki viisurit poistettiin, paikattiin muistaakseni 4 neljä reikää ja poistettiin yksi takahammas
Mulla oli siis yli 10 vuotta, kun viimeks olin käynyt tarkistuksessa
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mutta silti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mutta silti![]()
Mieheltä vielä varmistin, etten puhu omiani-kaikenkaikkiaan kuulema 2000 euroa meni
Mulla on kalliit hampaat, mut ovatpahan nyt kunnossa
Mulla siis aivan kauhea hammaslääkäripelko ja todella herkät hampaat
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mutta silti![]()
Mieheltä vielä varmistin, etten puhu omiani-kaikenkaikkiaan kuulema 2000 euroa meni
Mulla on kalliit hampaat, mut ovatpahan nyt kunnossa
Mulla siis aivan kauhea hammaslääkäripelko ja todella herkät hampaat
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:aivan.
kyl se kantsii pitää huolta hampaista..rahankin takia![]()
en mäkää tykkää ham.lääkärissä käydä mut ei mulla kyl riittäs rahat nuin kalliisiin hoitoihin,mä taitasin enemmin kärsiä:/
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Etkö päässyt kunnallisesti? Tuli vaan mieleen kun mä jonottelen keskussairaalaan hampaiden hoitoon (nukutus) ja ihan "vaan" hammaslääkäripelon vuoksi. Sainkin jo viime syksynä kutsun, mut jouduin sen ajan perumaan. Nyt siis odottelen josko kesällä tai ensi syksynä kävis uusi kutsu..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:aivan.
kyl se kantsii pitää huolta hampaista..rahankin takia![]()
en mäkää tykkää ham.lääkärissä käydä mut ei mulla kyl riittäs rahat nuin kalliisiin hoitoihin,mä taitasin enemmin kärsiä:/
Noh, miehen hampaathan nää nyt onkin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Etkö päässyt kunnallisesti? Tuli vaan mieleen kun mä jonottelen keskussairaalaan hampaiden hoitoon (nukutus) ja ihan "vaan" hammaslääkäripelon vuoksi. Sainkin jo viime syksynä kutsun, mut jouduin sen ajan perumaan. Nyt siis odottelen josko kesällä tai ensi syksynä kävis uusi kutsu..
Ei myö edes mietitty sitä kunnallista, kun pitempään puhuttiin miehen kanssa, et miun suu on saatava kuntoon
Nopein reitti oli sitten yksityisen kautta
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Ok. Kuntoon pitäis tuo meikäläisenkin suuvärkki saada. Mut ei musta kovin pahat jonot ollut täällä kun keväällä sain lähetteen ja ennen kesää kävin kuvauttaas naamani sairaalas ja sit laittoivat jonoon. Olisin jo syksyllä päässyt hoitoon, mut tulikin tää raskaus ja jouduin siksi perumaan. Mut en mä millään pystyisi yksityiselle maksamaan noin paljoa. Vaikka sekin oli kyllä vaihtoehtona, jos ei olisi kunnallisesti päässyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitokset kovasti samperi! Tilasin ajan kuvaukseen ja keskusteluun hammaslääkärin kanssa. Itse toimenpide olisi noin kuukauden kuluttua. Jännittää, mutta en usko että muuten enää onnistuu.