M
miettivä
Vieras
Onko joku esilääkitys, kuinka nukutetaan jne? Paljonko maksoi? Ja oliko millainen olo sen jälkeen? Pystyykö seuraavana päivänä töihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Onko joku esilääkitys, kuinka nukutetaan jne? Paljonko maksoi? Ja oliko millainen olo sen jälkeen? Pystyykö seuraavana päivänä töihin?
Ilokaasu vois olla yks vaihtoehto. Ei oo niin rankka kuin nukutuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Älä tyhmiä kysele:Alkuperäinen kirjoittaja Memphis:Miksi nukutuksessa???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:tuli tässä mieleen että hitsi mie oon viimeksi 17vuotiaana käynyt hammaslääkärissä.. nyt ikää 23v eli melkeen 7vuotta sitten käyny..
Reikiä on varmaan joka viisaudenhampaassa,ja ehkä 3muussakin.. Välillä särkenyt hampaita mutta vetäny olen lääkeitä kipuihin ja sit ne on taas joksikin aikaa hävinnyt pois.
Oliskohan aika ottaa hammaslääkäripelkoa sarvista ja soittaa vaikka esim päivystykseen kun muuten niin kamalat jonot?
Kaiken lisäksi olen vielä raskaana.. onnistuukohan puudutukset sen vuoksi jos muutama hammas revitään?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:tuli tässä mieleen että hitsi mie oon viimeksi 17vuotiaana käynyt hammaslääkärissä.. nyt ikää 23v eli melkeen 7vuotta sitten käyny..
Reikiä on varmaan joka viisaudenhampaassa,ja ehkä 3muussakin.. Välillä särkenyt hampaita mutta vetäny olen lääkeitä kipuihin ja sit ne on taas joksikin aikaa hävinnyt pois.
Oliskohan aika ottaa hammaslääkäripelkoa sarvista ja soittaa vaikka esim päivystykseen kun muuten niin kamalat jonot?
Kaiken lisäksi olen vielä raskaana.. onnistuukohan puudutukset sen vuoksi jos muutama hammas revitään?
Eihän sitä päivystyksessä anneta kuin ensiapua koviin särkyihin, kokonaishoitoahan sä tarviit. Kyllä raskausaikana puuduttaa voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:tuli tässä mieleen että hitsi mie oon viimeksi 17vuotiaana käynyt hammaslääkärissä.. nyt ikää 23v eli melkeen 7vuotta sitten käyny..
Riippuu reiän koosta. Jos vaatii juurihoidon, sitä ei aleta viisureihin tekemään.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:tuli tässä mieleen että hitsi mie oon viimeksi 17vuotiaana käynyt hammaslääkärissä.. nyt ikää 23v eli melkeen 7vuotta sitten käyny..
Eihän sitä päivystyksessä anneta kuin ensiapua koviin särkyihin, kokonaishoitoahan sä tarviit. Kyllä raskausaikana puuduttaa voi.
Mie soli kovien kipujen takia soittanu päivystysajan itselleen ja kerralla olivat 3hammasta repineet pois.. esilääkitystä ei ollut saanut.. viisaudenhampaita ei kuulema paikata jos on reikiä vaikka muuten eivät vaivaisikaan suussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:tuli tässä mieleen että hitsi mie oon viimeksi 17vuotiaana käynyt hammaslääkärissä.. nyt ikää 23v eli melkeen 7vuotta sitten käyny..
Mie soli kovien kipujen takia soittanu päivystysajan itselleen ja kerralla olivat 3hammasta repineet pois.. esilääkitystä ei ollut saanut.. viisaudenhampaita ei kuulema paikata jos on reikiä vaikka muuten eivät vaivaisikaan suussa.
Alkuperäinen kirjoittaja minna:No minä huomaan reiän selvästi viisaudenhampaassa.. ja sitten muutama hammas eteenpäin on myös sellainen kolo hampaaseen joka on iso reikä.. sinne menee aina ruokaa ja saa kaivella pois ja perhana että sattuu ku osuu oikein sinne "hermoon?"
Hävettää itelläkin ihan kun olen asian antanu vaan venyä ja venyä.. eilen tosiaan rupesin miettiin ja kauhistuin että viime kerrasta on peräti 7vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Onko joku esilääkitys, kuinka nukutetaan jne? Paljonko maksoi? Ja oliko millainen olo sen jälkeen? Pystyykö seuraavana päivänä töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja minna:No minä huomaan reiän selvästi viisaudenhampaassa.. ja sitten muutama hammas eteenpäin on myös sellainen kolo hampaaseen joka on iso reikä.. sinne menee aina ruokaa ja saa kaivella pois ja perhana että sattuu ku osuu oikein sinne "hermoon?"
Hävettää itelläkin ihan kun olen asian antanu vaan venyä ja venyä.. eilen tosiaan rupesin miettiin ja kauhistuin että viime kerrasta on peräti 7vuotta.
Soita kuntasi tk:hon, monessa on käytäntönä että raskaanaolevat pääsevät jonojen ohi suuhygienistien tarkastukseen ja sitäkautta kokonaishoitoon. Nyt vaan rohkeasti heti maanantaina puhelin käteen! =)