Samperi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:

Juuh. Siihen sisälty hampaiden kuvaus-missään vaiheessa siis ei tökitty tikulla ja silleen tukittu

Kaikki viisurit poistettiin, paikattiin muistaakseni 4 neljä reikää ja poistettiin yksi takahammas

Mulla oli siis yli 10 vuotta, kun viimeks olin käynyt tarkistuksessa

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Juuh. Siihen sisälty hampaiden kuvaus-missään vaiheessa siis ei tökitty tikulla ja silleen tukittu

Kaikki viisurit poistettiin, paikattiin muistaakseni 4 neljä reikää ja poistettiin yksi takahammas

Mulla oli siis yli 10 vuotta, kun viimeks olin käynyt tarkistuksessa

mutta silti :whistle:

Mieheltä vielä varmistin, etten puhu omiani-kaikenkaikkiaan kuulema 2000 euroa meni
Mulla on kalliit hampaat, mut ovatpahan nyt kunnossa

Mulla siis aivan kauhea hammaslääkäripelko ja todella herkät hampaat

Mieheltä vielä varmistin, etten puhu omiani-kaikenkaikkiaan kuulema 2000 euroa meni

aivan.
kyl se kantsii pitää huolta hampaista..rahankin takia :D
en mäkää tykkää ham.lääkärissä käydä mut ei mulla kyl riittäs rahat nuin kalliisiin hoitoihin,mä taitasin enemmin kärsiä :whistle: :/

Etkö päässyt kunnallisesti? Tuli vaan mieleen kun mä jonottelen keskussairaalaan hampaiden hoitoon (nukutus) ja ihan "vaan" hammaslääkäripelon vuoksi. Sainkin jo viime syksynä kutsun, mut jouduin sen ajan perumaan. Nyt siis odottelen josko kesällä tai ensi syksynä kävis uusi kutsu..

aivan.
kyl se kantsii pitää huolta hampaista..rahankin takia :D
en mäkää tykkää ham.lääkärissä käydä mut ei mulla kyl riittäs rahat nuin kalliisiin hoitoihin,mä taitasin enemmin kärsiä :whistle: :/

Noh, miehen hampaathan nää nyt onkin:whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Etkö päässyt kunnallisesti? Tuli vaan mieleen kun mä jonottelen keskussairaalaan hampaiden hoitoon (nukutus) ja ihan "vaan" hammaslääkäripelon vuoksi. Sainkin jo viime syksynä kutsun, mut jouduin sen ajan perumaan. Nyt siis odottelen josko kesällä tai ensi syksynä kävis uusi kutsu..

Ei myö edes mietitty sitä kunnallista, kun pitempään puhuttiin miehen kanssa, et miun suu on saatava kuntoon
Nopein reitti oli sitten yksityisen kautta

Ei myö edes mietitty sitä kunnallista, kun pitempään puhuttiin miehen kanssa, et miun suu on saatava kuntoon
Nopein reitti oli sitten yksityisen kautta

Ok. Kuntoon pitäis tuo meikäläisenkin suuvärkki saada. Mut ei musta kovin pahat jonot ollut täällä kun keväällä sain lähetteen ja ennen kesää kävin kuvauttaas naamani sairaalas ja sit laittoivat jonoon. Olisin jo syksyllä päässyt hoitoon, mut tulikin tää raskaus ja jouduin siksi perumaan. Mut en mä millään pystyisi yksityiselle maksamaan noin paljoa. Vaikka sekin oli kyllä vaihtoehtona, jos ei olisi kunnallisesti päässyt.

Ok. Kuntoon pitäis tuo meikäläisenkin suuvärkki saada. Mut ei musta kovin pahat jonot ollut täällä kun keväällä sain lähetteen ja ennen kesää kävin kuvauttaas naamani sairaalas ja sit laittoivat jonoon. Olisin jo syksyllä päässyt hoitoon, mut tulikin tää raskaus ja jouduin siksi perumaan. Mut en mä millään pystyisi yksityiselle maksamaan noin paljoa. Vaikka sekin oli kyllä vaihtoehtona, jos ei olisi kunnallisesti päässyt.

No kyllä meilläkin tarkkaan laskettiin, että saadaan hoito tehtyä.

Ja voikun vois sanoa, et oli sen arvosta,mut kun miä nukutuksesta kotona tokesin, niin huomasin, et etuhampaasta on pala lohennut...

Laittovat sitten väliaikasen paikan ilmasiks ja kuulema nukutuslääkärin syy-paikka on jo tippunut joten kipuilua odotellessa..

Saan ilmaseks sen paikkauksen, ilmeisesti rauhottavia syöttävät sitten ja paljon, mut jäi aika paskan maku suuhun siitä lääkäristä

Kiitokset kovasti samperi! Tilasin ajan kuvaukseen ja keskusteluun hammaslääkärin kanssa. Itse toimenpide olisi noin kuukauden kuluttua. Jännittää, mutta en usko että muuten enää onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitokset kovasti samperi! Tilasin ajan kuvaukseen ja keskusteluun hammaslääkärin kanssa. Itse toimenpide olisi noin kuukauden kuluttua. Jännittää, mutta en usko että muuten enää onnistuu.

Kävin ja hyvin meni. Voin suositella lämpimästi muillekin jotka eivät tykkää hammaslääkärissä käymisestä, saatika poraamisesta.

Yhteistyössä