samperi ellos

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kikka"

Vieras
kerran kävi niin etten päässyt noutamaan elloksen paketti ja se meni takaisin. Nyt en pysty tilaamaan sieltä mitään valittaa vaan että mulla on lunastamaton tilaus. jep ja tästä on jo yli vuosi aikaa.

eikö tota saa mitenkään hoidettua että vois tilata taas?
voiko asikaspalveluun ottaa yhteyttä s-postilla?
vituttaa soittaminen kun aina saa odotella ja odotella...
 

Similar threads

V
Viestiä
6
Luettu
380
M
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä