Samanlainen raskaus Tyttö/Poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluu tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raskausoireet tytöstä: alkuraskauden pahoinvointi ja kauhea väsymys, turvotus, naamaan tuli pientä näppyä, himoitsin appelsiineja ja karkkia/kaikkea makeaa. Maha ns. tyttömaha eli levisin kuin ladon ovet :) ja viiva mahassa napaan asti. Alusta asti olin varma et tulee tyttö :)

Mulla on kaksi aiempaa raskautta ollu ihan erinlaiset..esikoisesta tyttö en oksentanu yhtään oli vaan pientä kuvotusta alkuraskaudessa ja kuopuksesta poika oksensin 24/7h 2kk putkeen tuntui ettei mikään pysynyt sisällä ja nyt kolmas odotus mennyt esikoisen odotuksen mukaisesti ja ultrassa tyttöä lupailivat!!sen näkee sit miten käy että kumpi hän on ;)
mun äidillä on vastaavalla tavalla odotukset että veljistä oksentelia jatkuvasti ja minusta ei.

Poika:
-jättimaha
-pahaa oloa 2-3 viikkoa aamusta iltaan
-psyykkisesti helppoa (paitti lyhyt masis alussa)
-mieliteko piimä
-supistelut kipeesti jo aika alusta

Tyttö:
-jättimaha
-Pyykkisesti helppoa myös paitti myös minimasis alussa
-myös melko aluista kipeet supat alko
-pahaa oloa myös 2-3 viikkoa aamusta iltaan
-mieliteko appelsiinit

mä olen nyt neljättä kertaa raskaana, ainoastaan esikoisen raskaus on poikennut näistä kolmesta muusta. esikoinen siis poika, kakkonen tyttö, kolmas poika ja neljännestä on ultrassa veikattu tyttöä. esikoisesta ei yhtään pahaa oloa, kolmessa seuraassa samantyyppistä kuvotusta ja pahoinvointia samoilla viikoilla. Esikoisesta 20 kiloa painoa, seuraavissa vaan n 12 kg (sama paino kuitenkin synnärille lähdettäessä), mahan muoto aina sama, samat sykkeet, ei viivoja tai raskausarpia. eli mä en usko noihon "ennusmerkkeihin" ollenkaan.

kaikki neljä odotusta ollu erilaisia, neljäs tyttö tulossa. :heart:
ekä eniten erilainen kuitenkin ollu tää neljäs. pahoinvointi oli tosi raju ja oksensin rv 17 asti.

Mistä tiedän että olen raskaana ?
oireet:
- pyörryttää
- oksettaa
- selkä- ja maha kipuja
- tissit turvottaa
- pissahätä koko ajan.

mitä minun pitäisi tehdä ?

kaikki sanoo ett mahastani päätellen on tulossa tyttö, itte ois toivonut pojan vain siks ett omassa suvussa on enemmän tyttöjä, miehen suvussa sen sijaan vaa poikia.. ultra ei näyttäny mitään, vaikka toivoin kovasti ett sais tietää jo..nyt laskettuun aikaan jäi 3 viikkoa, katotaan kuka sieltä tulee, kunhan terveena rakas muksu on!

Yhteistyössä