kertokaas saman läpi käyneet...Miten pääsen eroon tyttölapsen kaipuusta? Iski vasta nyt toisen pojan synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";26778816]mutta tuohan on hieno asia miehen tytölle, että kun menetti isänsä toisille lapsille, tai isän läsnäolon, niin saa sentään olla ainoa tyttö.

älä kadehdi häntä.[/QUOTE]

niin, ei pidä kadehtia. itselle myös se on kova paikka kun en miehelle voinut "antaa" tyttölasta, poikia kasvattaa poikina mutta itsekin myönsi että tytölle on jotenkin hellempi. mistä en tykkää, koska menee helposti lellimiseksi. ja sitä myöten huomaa pojatkin että jotain suositaan. en siis kadehdi, toivon vaan ettei isän kohtelussa ole sukupuoli eroja kovasti.

Tuntuu että jotkut odottavat että touhuan tytärpuolen kanssa perheen ainoana naisena samallalailla kun äitinsä. mulle se ei ole luontevaa, harmittaa ettei ihmiset näe ettei äitipuolen ja äitin rooli ole verrattavissa.

Sama täällä! Meillä on 2 poikaa ja kompensoin viettämällä aikaa kummityttöni kanssa, ompelen heille, vien teatteriin ja lintsille ja ostelen vaatteita <3 Se auttaa. Unelmoin välillä omasta tytöstä ja toivon, että joskus unelmani toteutuu.

Minusta äiti-tytär suhde voi olla aivan ihana, hyvin läheinen ja erilainen aikuisenakin, se on ihan eri asia kuin suhde aikuiseen poikaan vaikka sen perheen kanssa olisikin todella hyvät välit. Minusta on myös hyvä, että asia on niin.

Mutta kun kysyttiin raskauden aikana toivotteko tyttöä vai poikaa, sanoin aina, ettei sillä ole väliä kunhan lapsi on terve. Koska sitä vastausta kaikki odottaa, eikä minun tyttöhaave kellekään kuulu.

Katkerat, omahyväiset ja kaiken tietävät osaisivat takuulla valistaa, että jos saatkin pojan, et varmaan tule rakastamaan häntä. Maailma on täynnä fiksuja idiootteja.

Jokainen lapsi on persoona, sukupuolesta viis. Ole kiitollinen, että saat kokea sen erityislaatuisen äiti-poika -suhteen. Älä haikaile jotain mitä sinulla ei ole, vaan nauti siitä mitä sinulla on!

Jokainen lapsi on persoona, sukupuolesta viis. Ole kiitollinen, että saat kokea sen erityislaatuisen äiti-poika -suhteen. Älä haikaile jotain mitä sinulla ei ole, vaan nauti siitä mitä sinulla on!

AP ei varmaan tiedä, että jokainen lapsi on persoona... Sanotko myös masentuneelle ihmiselle, että elämä on ihana, iloitse ja älä höpsi. Tuskin auttaa, jokaisen tunteet ja murheet ovat erilaisia.

[QUOTE="happy";26778906]onneksi mun esikoinen on tyttö <3[/QUOTE]

Sama täällä :) Ihanaa puuhailla tyttöjen juttuja. Mun tyttö tykkää esim. mekoista ja kynsilakasta tosi paljon. Nyt olen uudestaan raskaana ja toivon toista tyttöä. Mutta ei poikakaan haittaisi sillä nyt mulla on jo tytär. Ja oishan se miehelle kiva saada poika.

Yhteistyössä