sama huomio jälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
muutaman kerran viikossa käyn kurkkaamassa mitä täällä puhutaan ja samat nikit ne täällä aina on :( surullista tai siteen heillä ei ole lapsia koska aikaa tuntuu olevan istua koneella päivät ja illat

No näin äitiyslomalla ja kyytilläinen vielä masussa tulee jonkin verran istuttua miehen ollessa töissä :) Ei kahden aikuisen taloudessa oo joka päivälle edes siivottavaa/pyykättävää tms. ja ruokakin valmistuu yleensä tunnissa.

tänään en ol enpaljoa ehtinyt enkä eilenkään.
mutta viikolla varmasti olen täälä taas , kun lapset on koulussa ja eskarissa , siti aion ehtiä vielä lenkillekin silloin kun lapset ei oo kotona.

a015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Oivoivoi.

Onneksi "eräs" ei tiedä, että tänään vielä hylkäsin kokonaan lapseni tunniksi käydäkseni lenkillä.

Se vasta poissaoloa olikin.

mie ekävin aamullanoin klo 8 , aamupalan jälkeen, eilen kävin jo seitsemän pintaan. huomenna vasta yhdeksän jälken kun olen yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pitäisiköhän perustaa "Pelastakaa palstalaisten lapset ry"?

Nyt alkoi ihan kunnolla itkettämään, voisitko sinä perustaa? :'( :'(

Tai tehdä ilmoitus että lapset ovat heitteillä.Äideillä on nettiriippuvuus. :/

Joo, sekin hyvä vaihtoehto.

*Rustaa kirjettä sosiaalimammoille: Eräs Medu viettää aikaansa Keittiönoidan ja Jätkän kanssa netissä ja lapset ovat aivan heitteillä. Tämän tiedän siitä, kun he itse niin kertoivat minulle netissä.*

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Tartti taas yhen Harmailijan "päteä", mitenhän hänellä lienee asiat, kun tarttee tänne tulla ryppyilemään? Voisimmekohan olla avuksi?

voi jeesus anna mun tukehtua nauruuni HAHHAHAHAAAA joku just aloittanu paskantärkee siellä pätee

Yhteistyössä