Vakkareille pikku kysymys :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellen

Vieras
Käyn lukemassa juttuja ( ja joskus kommentoinassa) täällä muutaman kerran viikossa, mutta aina vaan jaksaa hämmästyttää se, että samat nikit tuntuu aina jutustelevan täällä. Oletteko lasten kanssa kotona, teettekö töitä kotona vai miten tämä on mahdollista? :) Enkä siis tarkoita kysymystä pahalla vaan uteliaisuudesta :)

Toisinaan työ sallii pätkittäisiä taukoja jatkuvalla syötöllä ja toisinaan ei kerkeä edes vessaan koko päivän aikana. Lapset viihtyy päivähoidossa ja vapaa- aikanani minua ei täällä myöskään pahemmin näy.

Tähän asti olen opiskellut täyspäiväisesti ja samalla vetänyt yritystä. Tässähän mä koneella molempia lähinnä hoidan joten välillä karkaa palstallekin kun odottelen esim vastausta johonkin tai muuten vaan on illalla vapaata ja lapset nukkuu. Nyt pienin nukkuu päikkäreitä, isommat on toinen isovanhemmilla ja toinen kuvauksissa.

Jos siis kuuluin noihin sun samoihin tyyppeihin?

Ai niin ja jos me ollaan vaan puistossa tai esim hoplopissa niin yleensä vähintään käyn sillä aikaa palstalla. Nyt talvella ei kyllä kauheasti puistot kiinnosta, ei olla käyty vielä kertaakaan, mutta lämpösemmällä säällä. Hoplopissa pari kertaa ja siellä me yleensä ollaan noin 8h joten silloin käyn useammankin kerran päivän aikana. Jos meen hakemaan lapsia tarhasta niin menomatkalla myös yleensä palstailen tai sitten luen uutiset.

Tähän asti olen opiskellut täyspäiväisesti ja samalla vetänyt yritystä. Tässähän mä koneella molempia lähinnä hoidan joten välillä karkaa palstallekin kun odottelen esim vastausta johonkin tai muuten vaan on illalla vapaata ja lapset nukkuu. Nyt pienin nukkuu päikkäreitä, isommat on toinen isovanhemmilla ja toinen kuvauksissa.

Jos siis kuuluin noihin sun samoihin tyyppeihin?
Mikä yritys sulla on? Joku lannoitefirma? :poop:

Selittelyn? Onko palstailu sitten jokin kamala rikos jota pitää "selitellä"? :D Mitä sä täällä sitten teet?
No hoh hoh, kylläpä sulla leikkaa taas. Ensinäkin ketjussa kysellään syitä sille, miksi jotkut viettää täällä paljon aikaa, eikä sitä miksi joku ylipäätään palstailee. Sitten kun eräät listaavat kilometrin pituisen listan syitä sille, miksi roikku aina täällä, niin tuleehan siitä sellainen selittelyfiilis. Ps. Miksi otit kommentin niin henkilökohtaisesti? Ei ollut mitenkää erityisesti sulle kohdennettu.

No hoh hoh, kylläpä sulla leikkaa taas. Ensinäkin ketjussa kysellään syitä sille, miksi jotkut viettää täällä paljon aikaa, eikä sitä miksi joku ylipäätään palstailee. Sitten kun eräät listaavat kilometrin pituisen listan syitä sille, miksi roikku aina täällä, niin tuleehan siitä sellainen selittelyfiilis. Ps. Miksi otit kommentin niin henkilökohtaisesti? Ei ollut mitenkää erityisesti sulle kohdennettu.
En ottanut henkilökohtaisesti, ihan yleisesti kysyin onko palstailu jokin rikos tai huono asia. Lue uudestaan.

Jokaisella nyt on vähän erilainen elämä ja monia erilaisia hetkiä/syitä miksi tulee palstailtua, onko tuo nyt ihme jos tulee pitempikin vastaus kuin yhden sanan verran. Ja koska mainittiin erikseen, ettei pahalla kysellä niin en ajatellut tuota "aina" silleen, että JATKUVASTI MUUTA ETTE KOSKAAN TEE vaan esim joka päivä tietyt käy vastaamassa useampaan ketjuun ja sitten näiden nikit näkyy usein. Miten tähän on aikaa jne.

En kyllä havainnut edes kovin pitkiä vastauksia jos se sitten on huono, mutta näet ehkä asian erilailla. Tottunut lukemaan hyyyyyyvin vähän tms...

En ottanut henkilökohtaisesti, ihan yleisesti kysyin onko palstailu jokin rikos tai huono asia. Lue uudestaan.

Jokaisella nyt on vähän erilainen elämä ja monia erilaisia hetkiä/syitä miksi tulee palstailtua, onko tuo nyt ihme jos tulee pitempikin vastaus kuin yhden sanan verran. Ja koska mainittiin erikseen, ettei pahalla kysellä niin en ajatellut tuota "aina" silleen, että JATKUVASTI MUUTA ETTE KOSKAAN TEE vaan esim joka päivä tietyt käy vastaamassa useampaan ketjuun ja sitten näiden nikit näkyy usein. Miten tähän on aikaa jne.

En kyllä havainnut edes kovin pitkiä vastauksia jos se sitten on huono, mutta näet ehkä asian erilailla. Tottunut lukemaan hyyyyyyvin vähän tms...
Kuulepas neiti näsäviisas. Tarkistapa oma sisälukutaitosi ennen kuin alat muille räksyttämään. Arvelen, tai oikeastaan tiedän, että olen elämässäni lukenut enemmän kuin sinä ja ukkosi edes yhteensä. Suosittelen sinua muuten lukaisemaan Arthur Schopenhauerin klassikkoteoksen "Taito olla ja pysyä oikeassa". Siis jos jaksat ylipäätään niin pitkän kirjan lukea.

Yhteistyössä