H
Hmm
Vieras
Kertokaa mulle saako tarhaan tulla jos lapsella on todettu salmonella?Aamulla vein lapset tarhaan ja johtaja tuli sanomaan että heillä on yhdellä perheellä todella salmonella.Lapsi on koko viikon ollut tarhassa silti vaikka isä perheessä ja veli ovat sairastamassa tätä kotona.Mä olin suorastaan järkyttynyt asian kuultuani,johtaja vain sanoi että ei se ole sen kummmpi asia mutta halusi kaikille vanhemmille ilmoittaa.Minusta ihan kauheaa että vanhemmat edes tuovat lasta tarhaan jos perheessä on salmonella.Taidan vain olla ylireagoiva?