että jos tälle palstalle joku laittaa vaikka aloituksen , että "vein lapseni tarhaan vaikka olen itse kotona - teinkö väärin" . ja sitten parin sivun päästä tämä ap:n viesti täydentyy erinäisillä tiedoilla kuten vaikka a)lapsella on lääkärin lähete olla tarhassa b)ap on itse todella sairaana kotona ja vain nämä pari päivää c)oikeastaan ap:tä ei edes kiinnosta muiden mielipide.
sama kaava aloitukselle tyyliin: "menin lapseni kanssa päivystykseen kun se itki". sitten viesti täydentyy a)lapsella onkin miltei hengenvaarallinen tauti b)itkua on kestänyt jo päiviä c)lääkärillä on käyty ja sieltä saatu ohje mennä päivystykseen jos tila pahenee d)ap:tä ei kiinnosta ittuakaan muitten mutinat.
tajuskohan kukaan mun ideaa?! :saint:
täällä on oikeasti ihania ihmisiä :xmas:
sama kaava aloitukselle tyyliin: "menin lapseni kanssa päivystykseen kun se itki". sitten viesti täydentyy a)lapsella onkin miltei hengenvaarallinen tauti b)itkua on kestänyt jo päiviä c)lääkärillä on käyty ja sieltä saatu ohje mennä päivystykseen jos tila pahenee d)ap:tä ei kiinnosta ittuakaan muitten mutinat.
tajuskohan kukaan mun ideaa?! :saint:
täällä on oikeasti ihania ihmisiä :xmas: