Joka onneksi meni jo =)Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Helteestä
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Me voidaan puhua minusta. Siis ehdottomasti, maailmassa puhutaan liian vähän minusta. Ja se on suuri vääryys! Koko maailmaa kohtaan!
Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Me voidaan puhua minusta. Siis ehdottomasti, maailmassa puhutaan liian vähän minusta. Ja se on suuri vääryys! Koko maailmaa kohtaan!
no vähän vaikee kun ei ole mitään taustatietoja. kerro jotain niin kyllä tästä pian tappelu saadaan aikaan :xmas:
minä puhun mielelläni sinusta. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Me voidaan puhua minusta. Siis ehdottomasti, maailmassa puhutaan liian vähän minusta. Ja se on suuri vääryys! Koko maailmaa kohtaan!
En voi, naisten kuuluu olla salaperäisiä :|Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no vähän vaikee kun ei ole mitään taustatietoja. kerro jotain niin kyllä tästä pian tappelu saadaan aikaan :xmas:
Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??
:kieh:
poikahan on vissiin porvoosta kun tollasia jutteleeAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??
Kuka meistä käy täysillä perkele?? en minä,etkä sinä,tuskin muutkaan vitun urpot!!!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??
En suostu ajamaan romulla :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina
http://pick-nick.com/
No et sinä ainakaan, se nyt näytti tulevan selväksAlkuperäinen kirjoittaja Jycke:Kuka meistä käy täysillä perkele?? en minä,etkä sinä,tuskin muutkaan vitun urpot!!!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??
toisen romu toisen aarre.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:En suostu ajamaan romulla :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina
http://pick-nick.com/
No niin tulihan tästä tappelun alku. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Kuka meistä käy täysillä perkele?? en minä,etkä sinä,tuskin muutkaan vitun urpot!!!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??
liikaa alkomahoolia veressä vaiko joku muu angsti?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Kuka meistä käy täysillä perkele?? en minä,etkä sinä,tuskin muutkaan vitun urpot!!!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Miten niin sekään?Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Puhutaan vaikka päättömästä,sekään tuskin ihan täysillä käy??