sallitut aiheet nyt..

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina

http://pick-nick.com/
Voi jum**auta! Onko se nyt nyt?! :eek:
Tuli suunnitelmamuutos viikonloppuun. Piti kele ottaa mökki Tammelasta, mut eihän sitä nyt enää huomenna saa. Tana. Mä luulin, et se on vasta ens vkl, ku on eka kokonainen elokuun viikonloppu.

Voi kiitos päätön. :heart: Mä oon 14 vuotta ollu aina pick nickissä, paitsi viime vuonna.

no morjestellaan siellä sitten :wave:

tänne ette tule nahistelemaan. kerpele :D
En mä olis halunnutkaan mitään aloittaa.
Ei tännekään voi mitään enää kirjoittaa, ettei saa vittuilua niskaan, en tykkää :headwall:
Ainut keino on vaan vittuilla takas. Mukavaa palstaa tästä ei saa tekemälläkään.

[

No ehdottomasti. Me ei ikävä kyllä olla tänä vuonna parkissa kentällä, vaan ihan parkkipaikalla vaan. :|

mä olen kentällä ja mulla on kuski :xmas:
Mitä sä kuskilla teet? Vai oleksä alkanu juomaan viunaksia?

[

No ehdottomasti. Me ei ikävä kyllä olla tänä vuonna parkissa kentällä, vaan ihan parkkipaikalla vaan. :|

mä olen kentällä ja mulla on kuski :xmas:
Mitä sä kuskilla teet? Vai oleksä alkanu juomaan viunaksia?
ei ole tarkotus varsinaisesti juopotella, mutta aattelin muutaman kylmän juoman nauttia kun kaveri oikein pyysi päästä mukaan, arvoin heti toiselle kuskinpaikan :whistle:

Lunatic
Ei pidä paikkaansa, päin vastoin. Mä saan melkein kaikista kansainvälisistä uutisista aina ekaksi tiedon palstan kautta.
Niin no.. voihan se niinkin olla. Tai riippuu mihin keskittyy. Jos on kova meno päällä ei välttämättä lue kaikkia otsikoita, saati avaa.

Yhteistyössä