saa jos tykkää niistä pienistä kärpäsistäAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
no kun en tykkää |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön:saa jos tykkää niistä pienistä kärpäsistäAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Ei kai sitruunasta tuu kärpäsiä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:saa jos tykkää niistä pienistä kärpäsistäAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Sit ei kannata jättää..Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:no kun en tykkää |OAlkuperäinen kirjoittaja päätön:saa jos tykkää niistä pienistä kärpäsistäAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Ok. Kiitti. Taas opin täältä uuden sanan. Vaikka tuskin aion käyttääAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:äijäAlkuperäinen kirjoittaja qwer:Mikä on äljäke?Alkuperäinen kirjoittaja M:Ja taapero, ja vuosikas, ja esikko, ja äljäke, ja masuasukki....Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Teeppari on kaamea sana. :ashamed:
Oisin sanonu, et se on Aamuäreen äijä.Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Ok. Kiitti. Taas opin täältä uuden sanan. Vaikka tuskin aion käyttääAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:äijäAlkuperäinen kirjoittaja qwer:Mikä on äljäke?Alkuperäinen kirjoittaja M:Ja taapero, ja vuosikas, ja esikko, ja äljäke, ja masuasukki....Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Teeppari on kaamea sana. :ashamed:
Niin on. Ja jotenkin se on rantautunut mun sanavarastooni (liikaa oleilua täällä?). Havahduin siihen, kun poika kysyi yks päivä, että "missä äiti mun teeppari on". :|Alkuperäinen kirjoittaja qwer:No niin mustakin. Ja ihan uusi mulle. Aukesi vasta kun katsoin kuvan...Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Teeppari on kaamea sana. :ashamed:
Tai porkkanan tai perunankuoria??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Ukkosta ilmassa niin kaikki on toistensa kurkuissa kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tänään on ollu aika turpakäräjät.. Mitäköhän on ilmassa. :xmas:
Cothis käyttää usein miehestään tuota nimeäAlkuperäinen kirjoittaja qwer:Ok. Kiitti. Taas opin täältä uuden sanan. Vaikka tuskin aion käyttääAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:äijäAlkuperäinen kirjoittaja qwer:Mikä on äljäke?Alkuperäinen kirjoittaja M:Ja taapero, ja vuosikas, ja esikko, ja äljäke, ja masuasukki....Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Teeppari on kaamea sana. :ashamed:
Roskiin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitruunasta en tiedä. mulla on tapana laittaa kuoret roskiin kun olen hedelmän syöny
Uusia perunoita ei saa kuoria!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tai porkkanan tai perunankuoria??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Onko tuollaiset autot muka romuja?Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:En suostu ajamaan romulla :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina
http://pick-nick.com/
Ei niin! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Uusia perunoita ei saa kuoria!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tai porkkanan tai perunankuoria??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Onko tuollaiset autot muka romuja?Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:En suostu ajamaan romulla :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Roskiin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitruunasta en tiedä. mulla on tapana laittaa kuoret roskiin kun olen hedelmän syöny
Hedelmien kuoret kuuluvat biojäteastiaan tai kompostiin!
Kovin on suppea käsitys sanasta "auto"!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Onko tuollaiset autot muka romuja?Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:En suostu ajamaan romulla :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina
se on ehkä tietämättömyyttä asiasta, eihän sen perhetoijotan hinnalla edes autoa saa
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No niin pojat. Riita seis. Katsokaa! Tissit! (*)(*) Ja vielä terhakatkin
jos tuo on sun käsitys autosta niin en voi enempää autaaAlkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Kovin on suppea käsitys sanasta "auto"!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Onko tuollaiset autot muka romuja?Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:En suostu ajamaan romulla :/Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onkohan moni menossa forssaan sunnuntaina
se on ehkä tietämättömyyttä asiasta, eihän sen perhetoijotan hinnalla edes autoa saa
Tässäkin kuvassa on auto! Ihan varmalla on!
Mä kuorin aina uudet perunat ja kestää ennekö pääsee syömäänAlkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Uusia perunoita ei saa kuoria!Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tai porkkanan tai perunankuoria??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako tiskipöydälle jättää hedelmänkuoria, saako? |O
Ups!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Roskiin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitruunasta en tiedä. mulla on tapana laittaa kuoret roskiin kun olen hedelmän syöny
Hedelmien kuoret kuuluvat biojäteastiaan tai kompostiin!
täällä ei ole erikseen mitään bio tai kompostijuttua. roska-auto sekottaa kaikki siinäkohtaa kun jätteet kerää..