Salkkareista (Älä avaa jos et oo nähnyt tän päivän jaksoa) :D

vieras
Mitä se Eero sanoi siinä ihan lopussa?Meni ohi..

ma 18.2.08 Osa 1501: Eeron piinaaja saa kasvot.
Jenni juttelee Paulalle riidastaan Eeron kanssa. Paula huomauttaa Jennin turhaan odottavan yhteydenottoa Eerolta, joka kokee varmastikin itsensä loukatuksi. Jenni yrittää paikata tekoaan soittamalla itse Eerolle, mutta tämän puhelin on yhä kiinni.

Toisaalla Eero on kaappaajan vankina edesmenneen veljensä talossa. Eero yrittää turhaan vedota kaappaajaan, joka jättää Eeron taloon yöksi. Seuraavana aamuna Nikon itsesyytöksistä huolestunut Jenni keskustelee asiasta Lauran kanssa ja tiedustelee, josko Laura olisi nähnyt Eeroa. Laura muistuttaa, kuinka ei halua edelleenkään olla missään tekemisissä Eeron kanssa. Aaron talolla Eero saa hitusen toivoa, kun hän kuulee ulkoa Tanjan ja Ossin äänet...

vieras
Pahiksesta kiltin Eeron kenkiin

Nyt roolissa loistanut näyttelijä Teemu Lehtilä palaa sarjaan. Aaron roolin sijaan Lehtilä nähdään tämän kilttinä kaksoisveljenä Eerona.

Lehtilä itse on paluustaan innoissaan ja kertoo jopa toivoneensa tällaista juonenkäännettä.

- Tiimiin palaaminen tuntuu erittäin hyvältä ja tähän asti koko kuvausrupeama on ollut miellyttävä kokemus, Lehtilä kertoo.

- Kun aikoinaan lopetin aaroilut, minulle jäi sellainen olo, että innostusta jatkoon löytyisi vielä. Suurimmaksi osaksi jatkotoiveet kumpusivat Salkkareiden loistavasta työryhmästä. Porukka on vuosien myötä hitsautunut perheeksi, josta lähteminen toi luonnollisestikin surun puseroon.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat2006/taustaa.shtml?499489

vieras
Itsenäinen Helena liittyy Sepon tukijoukkoihin

Anneli Ranta on Rosa Meriläisen äiti, ja lapsenlapsi on kukapa muu kuin Rosan ja Simo Frangénin kaksivuotias Frans-poika. Annelin perheeseen kuuluvat myös Rosan kaksi pikkuveljeä ja aviomies. Hän viettää aikaa mielellään myös lukemisen ja urheilun, kuten salsan, pilateksen ja joogan parissa.
Ristiriitainen Helena haluaa hyvää

Roolihahmostaan Helena Kuulasta näyttelijä paljastaa, että hän on hyvin voimakas, itsenäinen ja varakas nainen.

- Hän on ristiriitainen henkilö, joka ajautuu joihinkin arveluttaviin tekoihin halutessaan hyvää, Anneli sanoo arvoituksellisesti.

Helena (Anneli Ranta) nähdään Salkkareissa ensimmäisen kerran keskiviikkona 20.2. 08

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat2006/uutiset.shtml?612915

vieras
Pontikankeitosta sakotettu kansanedustajaehdokas Seppo Taalasmaa on pitämässä lehdistötilaisuutta, kun tuntematon Helena Kuula astuu yllättäen esiin. Hän kutsuu Seppoa monen rehdin suomalaisen toivoksi ja lahjoittaa rahaa Sepon vaalirahastoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:
jes,eli torstaina :heart: on varmaan vähän enemmän särmää tyypissä,kuin ennen.. :p toivottavasti ainakin..
älä pety :ashamed:
höööh..voi p*ska,oliko se yhtä nössö kun ennenkin :D
ei se nyt niin lässynlässy lipevä ollu mutta olisin odottanu siltä kuitenki vähän enemmän :|

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
en voi kertoa juonipaljastuksia ksoka saan muuten bannin ja mun elämstä ei tulis mitään koska se on täällä palstalla.
musta tulis muuten hyvä mode koska mul on oikeesti kokoajan palsta auki :LOL:
Miten niin saat?Otsikossahan lukee älä avaa jos et oo nähnyt tän päivän jaksoa..
Oliko Eerosta jotain?

vieras
Aleksi on muuttunut mies

Tuomas kertoo, että Aleksi Salin on muuttunut siitä, kun Salkkareiden katsojat hänet viimeksi tapasivat.

- Aleksilla on elämä mennyt retuperälle ja kovat ajat ovat kohdelleet häntä. Ainahan hän on ollut vakavahenkinen, mutta nyt elämä on vielä jättänyt jälkensä kaveriin, joka yrittää ottaa itseään niskasta kiinni ja olla hyvä isä, näyttelijä selostaa Aleksin tilannetta.

- Itse olen ehkä pirteämpi, energisempi ja avoimempi monessa suhteessa. Varsinkin alkuaikoina Aleksi oli tylsä ja vätysmäinen henkilö, mitä en ehkä koe itse olevani, hän naurahtaa.
Isä selvittelee ongelmiaan

Tuomas mainitsee, että Pihlajakadulle palaavan Aleksin tarinassa keskeisellä sijalla ovat hänen menneet ongelmansa, joista hän yrittää päästä yli - ja tietysti paluu Sofia-tyttären huoltajaksi.

- Aleksin energia keskittyy siihen, että hän pyrkii näyttämään sekä tyttärelleen, itselleen että kaikille muillekin pystyvänsä olemaan täyspäiväisesti hyvä isä.

- Mutta nähtäväksi jää, miten hän siinä onnistuu, mies virkkoo arvoituksellisesti.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat2006/taustaa.shtml?604790

vieras
pe 22.2.08 Osa 1505: Tanja kutsuu menneisyytensä kylään.
Ismo hemmottelee lounaalla kotona piipahtavaa Tanjaa, joka on otettu miehen huomaavaisuudesta. Kaksikko menee yhdessä kauppaan, jossa Maarit ihmettelee yhdessä Juulian ja Nooran kanssa lehtijuttua, jonka mukaan KKI:n vaikutusvaltaista jäsentä epäillään raiskauksesta.

Tanja kauhistuu nähdessään jutun ja tajuaa Maaritin reaktiosta tällä olevan sormensa pelissä. Tanja pysäyttää kaupalta poistuvan Maaritin ja kysyy tältä suoraan, onko tämä vuotanut hänen salaisuutensa lehdistölle. Maarit tunnustaa tekonsa ja Tanja haukkuu ystävänään pitämänsä naisen, vaikka Maarit yrittää puolustautua.

Tanja pelkää tyttärensä saavan totuuden selville Maaritin takia. Tanja jää miettimään Maaritin sanoja ja törmätessään Juuliaan kahvilassa kutsuu tämän illalla kylään...

vieras
to 21.2.08 Osa 1504: Sofia saa apua yllättävältä taholta.

Maarit yrittää tukea Sofiaa kutsumalla tämän ystävät, Nikon, Oonan ja Joonatanin paikalle, mutta katkera Sofia ajautuu riitelemään ja ajamaan hyvää tarkoittavat ystävänsä ulos. Sofia murehtii yksinäisyydessä tilaansa, kunnes ovikello soi ja Sofian luo saapuu yllättävä auttaja: Sofian isä Aleksi Salin.

Yhteistyössä