miten se laura jaksaa kantaa /vetäää eeron tuoliin :/ :/ :/ kiinni
mun mielestä se olis niiten se kolmas veli
mun mielestä se olis niiten se kolmas veli
Aleksi (Tuomas Kytömäki) nähdään Salkkareissa taas 21.2. alkaen.Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:millonkohan aleksi tulee takasin :heart:
älä pety :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:jes,eli torstaina :heart: on varmaan vähän enemmän särmää tyypissä,kuin ennen.. toivottavasti ainakin..
höööh..voi p*ska,oliko se yhtä nössö kun ennenkinAlkuperäinen kirjoittaja jybis:älä pety :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:jes,eli torstaina :heart: on varmaan vähän enemmän särmää tyypissä,kuin ennen.. toivottavasti ainakin..
Kerro kerro..Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä oon kattonu jo 25.2 asti salkkarit..oli jännitävä tuo viimesin jakso
ei se nyt niin lässynlässy lipevä ollu mutta olisin odottanu siltä kuitenki vähän enemmän :|Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:höööh..voi p*ska,oliko se yhtä nössö kun ennenkinAlkuperäinen kirjoittaja jybis:älä pety :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:jes,eli torstaina :heart: on varmaan vähän enemmän särmää tyypissä,kuin ennen.. toivottavasti ainakin..
Miten niin saat?Otsikossahan lukee älä avaa jos et oo nähnyt tän päivän jaksoa..Alkuperäinen kirjoittaja jybis:en voi kertoa juonipaljastuksia ksoka saan muuten bannin ja mun elämstä ei tulis mitään koska se on täällä palstalla.
musta tulis muuten hyvä mode koska mul on oikeesti kokoajan palsta auki