Karussa
Mä löysinkin! B) Tässä muillekin siis uusi paikka: http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=7144&postdays=0&postorder=asc&start=4890
Laura soitti sinne poliiisit kun Eero "myönsi" olevansa Aaro.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mite se Eero pääsi pakenemaan sieltä talosta?
En nähnyt jaksoa ja jos joku ystävällinen ihminen viitsis kertoa. :flower:
Ok, kiitos sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laura soitti sinne poliiisit kun Eero "myönsi" olevansa Aaro.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mite se Eero pääsi pakenemaan sieltä talosta?
En nähnyt jaksoa ja jos joku ystävällinen ihminen viitsis kertoa. :flower:
Siis mistä tuolta näkee uudet jaksot?Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä löysinkin! B) Tässä muillekin siis uusi paikka: http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=7144&postdays=0&postorder=asc&start=4890
Ei ole kai ollut puhetta kuin että Lontoossa sai tartunnan?Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Katjan uuden miehen äiti? (eikös katja asu edelleen Tampereella)
Olikos Nooran AIDS tartuttaja Suomalainen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikähän luuranko Helenalla on kaapissa?
to 20.3. Osa 1522: Taalasmaiden illallisella tapahtuu taas.
Helena alkaa varovasti kysellä Karista. Helena kyselee Karin Tampereen vuosista. Kari ihmettelee, mikä hänessä on niin mielenkiintoista ja mistä Helena ylipäätään tietää hänen olleen Tampereella. Helena ei mielellään asettuisi valokuvattavaksi ja Nooran udellessa, miksi tämä näyttää niin tutulta alkaa Helena hermostua lisää. Helena kaataa muka vahingossa Nooran kalliin kameran.
Ei mitään tietoa.Itse en ole edes noita linkkejä katsonut.Alkuperäinen kirjoittaja mh:kuinka pitkälle tuolta pitäis nähdä jaksoja?
Aivan varmastiAlkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Samanaikaisesti Jenni hypistelee samaista flaijeria ja kyselee Nikon mielipidettä siihen, että hän ottaisi alivuokralaisen. Nikon mielestä idea on hyvä. Kun kiireinen Jenni on menossa töihin ja kehottaa Sallaa viemään paketin sisään asuntoon, hän varottaa että sisällä on Jennin uusi alivuokralainen. Salla järkyttyy pahan kerran alivuokralaisen nähtyään!
Eli Isabella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään tietoa.Itse en ole edes noita linkkejä katsonut.Alkuperäinen kirjoittaja mh:kuinka pitkälle tuolta pitäis nähdä jaksoja?
SamoinAlkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:En minäkään...haluan katsoa aina salkkarit isolta TV ruudultaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään tietoa.Itse en ole edes noita linkkejä katsonut.Alkuperäinen kirjoittaja mh:kuinka pitkälle tuolta pitäis nähdä jaksoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kopioita salkkareiden sivulta
Hahmon kuolema sarjassa järkyttää katsojia mutta myös tekijöille se on äärimmäinen ratkaisu. Jos henkilö kuolee sarjassa, ei takaisin palaaminen enää onnistu - ainakaan Salkkareissa. Tekijöiden täytyy olla varmoja, että hahmo lähtee sarjasta lopullisesti.
Ja sillä Pepillä on ärsyttävä ääniVaikka on kyllä Isabellallakin.Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:Nuo sarjan teinit on kyllä on niin jumalattoman surkeita näyttelijöitä että pahaa tekee. Ne on niin vaivautuneita eikä tiedä miten laittais kädet ja vartalon. Ihan kuka vaan tavis näyttelis paremmin.