v
Samaa kanssa luin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se Eero ainakaan kuole.Menee jossain vaiheessa kolkuttelemaan Jennin ovelle.
Samaa kanssa luin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se Eero ainakaan kuole.Menee jossain vaiheessa kolkuttelemaan Jennin ovelle.
Varmaan unohdettu koko Maija.Eikös sen pitäisi Rafaelilla olla?Vai menikö johonkin muualle?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mihin se Maija on oikein kadonnu? Kuka siitä pitää huolta?
Juu, mutta onko sen jölkeen saatavilla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku täällä kirjoitti katselleensa salkkareita 25 päivään asti.
Ei ainakaan aiemmin päivällä ollut kun kävin kattomas.Alkuperäinen kirjoittaja salkkarifani:Juu, mutta onko sen jölkeen saatavilla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku täällä kirjoitti katselleensa salkkareita 25 päivään asti.
Ja tänään heti nimi mainittiin!Alkuperäinen kirjoittaja v:Varmaan unohdettu koko Maija.Eikös sen pitäisi Rafaelilla olla?Vai menikö johonkin muualle?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mihin se Maija on oikein kadonnu? Kuka siitä pitää huolta?
Voihan perse sanon minä! Päivän kohokohta kattoo salkkarit. :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulee mäkihyppyä!Alkuperäinen kirjoittaja täh:miksi ei?
Tossa sivulla jonka juuri linkitin on rapidshare-linkki.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mistä tämänpäivän jakson näkee ennakkoon?
¤raapii päätään¤
Se on huomisen jaksoAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Tossa sivulla jonka juuri linkitin on rapidshare-linkki.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mistä tämänpäivän jakson näkee ennakkoon?
¤raapii päätään¤
Eipäs?? Tänään on 26.päivä? Mulle parhaillaan tulee se jakso ja noin on päivämäärä siinä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Se on huomisen jaksoAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Tossa sivulla jonka juuri linkitin on rapidshare-linkki.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mistä tämänpäivän jakson näkee ennakkoon?
¤raapii päätään¤
Jaajuu... :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eipäs?? Tänään on 26.päivä? Mulle parhaillaan tulee se jakso ja noin on päivämäärä siinä.
Ja kohta taas saat kääntää!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Jaajuu... :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eipäs?? Tänään on 26.päivä? Mulle parhaillaan tulee se jakso ja noin on päivämäärä siinä.
(Kääntää kalenterin oikealle kuulle... )
Kiitti sulle!
Mihin suuntaan tätä selataan?!?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kohta taas saat kääntää!