onneks.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:kohta se alkaa..............
onneks.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:kohta se alkaa..............
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Viimeviikon KATSO lehdestä :Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eipäs ollu vanha, kun tän viikon uusin Katso! (piti tarkistaa)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:oot lukenu vanhat paljastukset.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Nyt meni salkkareista maku! Juonipaljastuksissa luki, en nyt muista lehtee, et Aaro on elossa ja palaa!! Ottaapa vielä Eeron panttivangikseenkin, taas.. Pöh. En katto enää! :kieh:
"Lauran epäilykset vahvistuvat : Aaro asuu autiotalossa. Eero menee taloon, eikä huomaa että häntä seurataan. Joku kolkkaa Eeron ja sitoo tuoliin panttivangikseen. Eero tyrmistyy nähdessään kidnappaajansa."
Tuohan voi tarkoittaa että Laura LUULEE Aaron olevan talossa ja Laura kolkkaakin Eeron?Kun siis luulee yhä edelleen että Eero on Aaro..Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Just joo. Hei nyt menee jo vähän maku :headwall: Alkaako ideat loppumaan niilläkin..Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Viimeviikon KATSO lehdestä :Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eipäs ollu vanha, kun tän viikon uusin Katso! (piti tarkistaa)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:oot lukenu vanhat paljastukset.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Nyt meni salkkareista maku! Juonipaljastuksissa luki, en nyt muista lehtee, et Aaro on elossa ja palaa!! Ottaapa vielä Eeron panttivangikseenkin, taas.. Pöh. En katto enää! :kieh:
"Lauran epäilykset vahvistuvat : Aaro asuu autiotalossa. Eero menee taloon, eikä huomaa että häntä seurataan. Joku kolkkaa Eeron ja sitoo tuoliin panttivangikseen. Eero tyrmistyy nähdessään kidnappaajansa."
Juuri näin itsekin luulen!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä luulen että menee näin: Laura kuvittelee taas Eeron olevan Aaro, ja siellä talolla sitoo Eero-polon kiinni tuoliin... Sit aikoo tappaa Eeron skitsoissaan. Laura siis sekoaa.
mä kyllä luulen,että se on Laura joka sen kolkkaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seiskassa luki tämän päivän kohdalla että Eero saa nuijanukutuksen kesken siivoamisen!!
Huomenna Eero on pahassa pinteessä omassa talossaan..
Maanantain kohdalla lukee että huoli Eerosta vie kohta kaikkien huomion.Eero katoaa kuin tuhka tuuleen vaikka talokaupat ovat vielä kesken.
Voi Aaro,Aaro jos nyt sitten tulee takaisin??? :headwall:
mä veikkaan kans näin.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä luulen että menee näin: Laura kuvittelee taas Eeron olevan Aaro, ja siellä talolla sitoo Eero-polon kiinni tuoliin... Sit aikoo tappaa Eeron skitsoissaan. Laura siis sekoaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun oli pakko käydä kattomas tän päivän jakso jo etukäteen ja AIVAN!! Naisen käsi oli se joka "patsaan" avulla Eeron kolkkaa eli hyvin toden näköisesti Laura.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin joku toinen vieras kirjoittiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun oli pakko käydä kattomas tän päivän jakso jo etukäteen ja AIVAN!! Naisen käsi oli se joka "patsaan" avulla Eeron kolkkaa eli hyvin toden näköisesti Laura.
Varmaan on näin!Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:no se nyt olis ihan tyhmää jos aaro vielä palais! Laura se on joka eeron tuoliin sitoo, toivottavasti.
Ja kohta tuo taas alkaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seiskassa luki tämän päivän kohdalla että Eero saa nuijanukutuksen kesken siivoamisen!!
Huomenna Eero on pahassa pinteessä omassa talossaan..
Maanantain kohdalla lukee että huoli Eerosta vie kohta kaikkien huomion.Eero katoaa kuin tuhka tuuleen vaikka talokaupat ovat vielä kesken.
LAURA!!! Se tekee Eerolle jotain. Voi ei.Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Viimeviikon KATSO lehdestä :Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eipäs ollu vanha, kun tän viikon uusin Katso! (piti tarkistaa)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:oot lukenu vanhat paljastukset.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Nyt meni salkkareista maku! Juonipaljastuksissa luki, en nyt muista lehtee, et Aaro on elossa ja palaa!! Ottaapa vielä Eeron panttivangikseenkin, taas.. Pöh. En katto enää! :kieh:
Aika siro käsi oli sillä joka patsaan otti.Alkuperäinen kirjoittaja meikä:meikä kyllä veikkaa että se on yllätysveli IIRO!!!!
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja v:Tuohan voi tarkoittaa että Laura LUULEE Aaron olevan talossa ja Laura kolkkaakin Eeron?Kun siis luulee yhä edelleen että Eero on Aaro..Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Just joo. Hei nyt menee jo vähän maku :headwall: Alkaako ideat loppumaan niilläkin..Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Viimeviikon KATSO lehdestä :Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Eipäs ollu vanha, kun tän viikon uusin Katso! (piti tarkistaa)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:oot lukenu vanhat paljastukset.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Nyt meni salkkareista maku! Juonipaljastuksissa luki, en nyt muista lehtee, et Aaro on elossa ja palaa!! Ottaapa vielä Eeron panttivangikseenkin, taas.. Pöh. En katto enää! :kieh: