R
rönsy
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rönsyllä;10893333:Kitkerää sano kettu pihlajanmarjoista.
Ja kettuhan oli ihan oikeassa. Kitkeriä ovat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rönsyllä;10893333:Kitkerää sano kettu pihlajanmarjoista.
"on tuleva tuomitsemaan niin eläviä, kuin kuolleita". Toiset kuvittelee olevansa jeesuksia, jopa jumalia.Miten joku voi olla noin vakuuttunut siitä, mikä on oikein ja mikä on väärin? Eli oma mielipide on "hyvää" ja toisin ajattelen mielipide on "pahaa". Näinkö se meneekin?
Siis luetteko te nuo jutut jostain raamatusta, vai oletteko ihan itse keksineet?
Miten joku voi olla noin vakuuttunut siitä, mikä on oikein ja mikä on väärin? Eli oma mielipide on "hyvää" ja toisin ajattelen mielipide on "pahaa". Näinkö se meneekin?
Siis luetteko te nuo jutut jostain raamatusta, vai oletteko ihan itse keksineet?
en minä kumpaakaan mutta työtoverini on paha!No nyt on hyvä ja paha ihminen määritelty monen kirjoittajan toimesta.
Kerro oletko omasta mielestäsi hyvä vai paha ihminen. En kaipaa perusteluja, riittää vain joko "hyvä" tai "paha".
Alkuperäinen kirjoittaja rönsy;10893412:Niissä maissa, joissa suhtaudutaan vapaamielisesti seksuaalisuuteen, eivätkä ihmiset eivät koe morkkista, on orpoja ja katulapsia, kerjäläisiä, sairautta ja kaikkea normaalisti pahaksi koettua tosi paljon ilman, että tarvitsee mainita ketään erityisesti ja henkilökohtaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja rönsy;10892957:rajansa kaikella. Mitkä lie HIV -sairaan suhteellinen oikeus pettämiseen ja salasuhteisiin?
Olet ainoa, joka henkilökohtaistaa mitään täällä.Alkuperäinen kirjoittaja rönsy;10893412:Ei tässäkään ole kyse henkilön tai hänen mielipiteensä hyvyydestä tai pahuudesta. kaikkea normaalisti pahaksi koettua tosi paljon ilman, että tarvitsee mainita ketään erityisesti ja henkilökohtaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä olen;10893799:Ihminen on perusluonteeltaan ja perimältään niin itsekäs, ettei omaansa muille hevin anna.
Ja niin nuuka, että ottaa sen omansakin mieluummin toiselta.Mikä on sinun, on myös minun. Harvemmin niin, että mikä on minun, on myös sinun. Periaatteessa sama asia, mutta ei sitten kuitenkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja rönsy;10894790:Tosin kaikkein kalleimmastaan ei kukaan hevin luovu. Tämä varmaan koskee myös pettämistä. [\QUOTE]
Lapsistani en luovu! Mieheni saa mennä menojaan, jos niin haluaa. Hänestä en käy tappelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rönsylle;10894808:No kerros nyt meille, mitä ne maat ovat, joissa pettäminen suvaitaan yleisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja rönsy;10894790:Sitten on tosin myös niitä, jotka tavallaan tietävät, mikä on hyvää ja pahaa, mikä oikein ja väärin, mutta ovat "niin heikkoja", että juovat, pelaavat, pettävät, huijaavat, varastavat saadakseen mahdollisesti hetken tyydytyksen pahuudesta, onnistuneesta salailusta, hyvästä keinottelusta, kaikkivoipaisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rönsylle;10894808:No kerros nyt meille, mitä ne maat ovat, joissa pettäminen suvaitaan yleisesti?
Mihin uskollisuus perustuu?
Suurinosa ihmisistä haluaisi olla uskollisia, ja puolison pitäisi olla myös.
Osa kuitenkin hyväksyisi uskottomuuden, jos puoliso ei tiedä, tai petetty ei tiedä.
Mutta miksi se ei voi olla täysin vapaata, jos sen jollainlailla hyväksyy?
En kyllä ymmärrä, miksi sinun pitää kirjoittaa kahdella eri nikillä itseäsi puolustellen. Ego-ongelmia?Wiltsu, sinulla on ongelma. Et oikein itsekään tiedä mitä mieltä olet. Toisaalta haluat olla suvaitsevainen, johon luet hairahtamisen salasuhteeseen; se on nykyaikaista. Mutta ilmeisesti valmistat itseäsi tulevaan. Jollakin tasolla tiedät, että tulet kohtaamaan tämän asian, eikä tietoisuus ole pelkästään prosenttilukujen valossa. Kohtaat asian, koska loppujen lopuksi itsetuntosi niin määrittelee. Olet nähnyt tämän asian lapsuudessasi. Nyt kavahdat rönsyn erittäin viisasta ja luotaavaa tekstiä, joka on vahvan ihmisen luomaa, jota itse vain näyttelet.
Mitä? Tuosta lauseesta en kerta kaikkiaan tajua mitään. Yritän selvittää. Eli, kun tajuan, että teen väärin, mutta olen niin heikko, että silti teen väärin, saan hetken tyydytyksen PAHUUDESTA? Niinkö ajattelit vai ymmärsinkö väärin?