G: Mihin edellinen parisuhteesi päättyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti hyökkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa no 4v ja 2kk sitten miehen pettäessä minua odottaessani lastamme ja lopulta jätti. ja onneksi jätti,nyt mulla on niin paljon ihanampi mies <3 :D ja yhteinen lapsi tuloillaan :) esikkokin sanoo isäksi miestä

Päättyi vajaa kolme vuotta sitten, minä jätin silloisen mieheni kuuden vuoden yhteiselon jälkeen koska en kyennyt antamaan anteeksi toistuvaa pettämistä ja kyllästyin olemaan aikuisen miehen äiti. Ei ollut siinä suhteessa onneksi lapsia!
Olin toipunut erosta jo etukäteen, ei riipaissut kovinkaan syvältä, sillä olin jo pitkään harkinnut sitä ja miehellekin asiasta tuhat kertaa sanonut. Mutta silti hän muka yllättyi eropäätöksestäni. Tosi asiassa kuvitteli itsestään liikoja ja kuvitteli että olen pohjaton paskasanko, josta ei olisi jättäjäksi. Oli väärässä.... :whistle:

Olin 20 v edellisen suhteen päättyessä. Erottiin oikeastaan kahteen otteeseen :whistle: Ekan jälkeen olin murtunut muutaman kuukauden, tokan eron jälkeen helpottunut ja iloinen samantien :D Se oli sellainen nuoruuden juttu, en ajatellut koskaan vakavissani tulevaisuutta tyypin kanssa, mutta kovin rakastunut olin. Muistan, että olin lopulta jo pari viikkoa yrittänyt jättää hänet, mutta tyypillä oli aina menoa, ei ehtinyt nähdä! Lopulta sanoin sen puhelimessa ja ai ai kun toinen oli loukkaantunut. Heti järjestyi aikaa samana iltana puhua asiasta.:D
Ei onneksi lapsia.

Yhteistyössä