Salaisuuden takia pitää valehdella lisää, jotta ensimmäinen ei paljastuisi. Soppa on valmis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan puran vähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan puran vähän

Vieras
Olen jo useamman kuukauden joutunut pitämään yhtä asiaa mieheltä salassa ja tämän takia joutunut valehtelemaan aivan typerästä jutusta ja taas tulee lisää salassapidettävää ja valehtelun aiheita.
Kamala paniikki kokoajan siitä, että mies saa tietää. Jos on alkanut kyselemään jostain toisesta jutusta mistä olen joutunut vähän valehtelemaan, niin on pitänyt keksiä kolmas juttu jne. Aivan kamalaa pitää kasassa koko hommaa.
Kunnon oravanpyörä on valmis, kokoajan on saanut miettiä että mitenkäs tämä asia nyt "olisi voinut mennä", jotta tämä alkuperäinen asia ei paljastuisi. Tiedättekö tunteen?

Nyt viimein olen päässyt irroittautumaan tästä sopasta ja ei tarvitse enää valehdella. Kun vain olisin heti alkuun kertonut tästä jutusta, nyt oli enää paha mennä kertomaan, koska olin joutunut niin monesta muustakin jutusta valehtelemaan jottei tämä paljastu.

Ihanan vapauttava tunne, kun ei enää tarvitse keksiä pieniä valkoisia valheita. Asia ei onneksi ole sellainen, että se haittaisi mitään että olen valehdellut, koska asia on nyt kunnossa. En valehtele enää ikinä miehelleni, tämä oli aika hyvä opetus minulle. Asia olkoon mennyttä ja unohdan koko jutun.

Yhteistyössä