Saitko sen miehen kenet oikeasti halusit vai tyydyitkö jämämieheen?

• Viestiketjun aloittaja "Summer"
  • Ensimmäinen viesti
njoo
olen vasta 26 vuotias joten tähän kysymykseen vastaaminen lienee liian aikaista viellä? olen jo seurustellut useasti ja sitten jalat alta vei nyk aviomieheni yhessa ollaan oltu 4 vuotta!

vieras*
:D Kukaan ei ole edes piruilumielessä väittänyt "kaikista naisista" yhtään mitään. Asia nyt vaan sattuu olemaan niin, että varakkuus ja yhteiskunnallinen asema lisäävät miehen haluttavuutta naisten keskuudessa noin keskimäärin. Asia ei siitä muutu yleisellä tasolla yhtään mihinkään, vaikka joitakin naisia raha ja asema suorastaan oksettaisivat. :)
Jotk naiset eivät saa niitä varakkaita ja korkeassa asemassa olevia miehiä ja siksi väittävät etteivät edes haluaisi.
Eivät kelpaa niille mieille koska niillä miehillä on varaa valita naisista

[QUOTE="jonne";30111094]Toki on niinkin, että kun miehet valitsevat kumppanin lähinnä tunteiden, eli ihastumisen ja rakastumisen perusteella, ja nainen muilla perusteilla, kuten yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella, mies joutuu ueammin tyytymään kakkosvaihtoehtoon. Nimittäin hyvässä asemassa olevia perseestärevityn näköisiä ukkoja on pilvin pimein yleisradiojohtajista lähtien, ja niille kyllä riittää kauniita naisia jonoksi asti. En kuitenkaan puhu itsestäni. Olen joutunut käännyttämään melkoisen määrän naisia ovelta, joten ihan vaan vinkinä, että turha yrittää.[/QUOTE]

Siis hyi ku naiset on pinnallisempia nuissa valintaperusteissaan : /

"vaimo"
Sain aikoinaan juuri sen miehen kuin halusin.

Nyt kun olen katsellut saalistani muutaman kymmenen vuotta, niin enpä enää sanoisi hänen olevan unelmamieheni. Itsekäs idiootti siitä on tullut, vaan mistäpä sitä teini-ikäisenä voi tietää, millaiseksi mies vanhemmiten muuttuu. Näin jälkiviisaana voin todeta, että olisi kannattanut valita toisin. Monta hyvää miestä oli perääni, enkä ymmärtänyt silloin heidän arvoaan, kun olin vain niin rakstunut tähän yhteen.

[QUOTE="jonne";30111029]Ei voi muuta sanoa kuin että te naiset olette aikamoisia valepukkeja. Näin miehenä voin kertoa, että 90% ihmisistä ei saa sitä ykkösehdokasta. Useimmat joutuvat tyytymään kolmos- tai kakkosvaihtoehtoon.[/QUOTE]

Tarkoitatko, että jos ei saanut peruskoulun viidennellä luokalla sitä viereisen pulpetin Mikaa, eikä edes seiskaluokalla sitä ysiluokkalaista Peksua, niin sitten ei voi sanoa saaneensa myöhemminkään sitä, kenet oli oikeasti halunnut? :confused:

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="jonne";30111094]Toki on niinkin, että kun miehet valitsevat kumppanin lähinnä tunteiden, eli ihastumisen ja rakastumisen perusteella, ja nainen muilla perusteilla, kuten yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella, mies joutuu ueammin tyytymään kakkosvaihtoehtoon. Nimittäin hyvässä asemassa olevia perseestärevityn näköisiä ukkoja on pilvin pimein yleisradiojohtajista lähtien, ja niille kyllä riittää kauniita naisia jonoksi asti. En kuitenkaan puhu itsestäni. Olen joutunut käännyttämään melkoisen määrän naisia ovelta, joten ihan vaan vinkinä, että turha yrittää.[/QUOTE]

Eli oletko sinä perseestä revityn näköinen? Jos kerran sellaisille tulee jonoa.

Yhteistyössä