Saitko sen miehen kenet oikeasti halusit vai tyydyitkö jämämieheen?

• Viestiketjun aloittaja "Summer"
  • Ensimmäinen viesti
"Summer"
[QUOTE="jonne";30111094]Toki on niinkin, että kun miehet valitsevat kumppanin lähinnä tunteiden, eli ihastumisen ja rakastumisen perusteella, ja nainen muilla perusteilla, kuten yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella, mies joutuu ueammin tyytymään kakkosvaihtoehtoon. Nimittäin hyvässä asemassa olevia perseestärevityn näköisiä ukkoja on pilvin pimein yleisradiojohtajista lähtien, ja niille kyllä riittää kauniita naisia jonoksi asti. En kuitenkaan puhu itsestäni. Olen joutunut käännyttämään melkoisen määrän naisia ovelta, joten ihan vaan vinkinä, että turha yrittää.[/QUOTE]

Mistä nyt kenkä puristaa? On tainnut tapahtua jotain kurjaa, kun noin suhtaudut naisiin. Toivottavasti löytyy mieleinen. :)

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
gugge
No kyllä mä ainaki valitten miehen tunteiden perusteella. En voisi olla miehen kans parisuhtees jos perusteena olis asema ja varallisuus, kyllä pitää olla myös tunteita miestä kohtaan. Oksettaa ajatuski, että pitääs olla jonku kans vain tämän aseman ja varallisuuden takia.
Ymmärsitkö tahallasi väärin? Se yhteiskunnallinen asema ja varakkuus vaikuttavat jo niiden tunteiden syntyyn, ei vasta sen jälkeen. Identtiset kaksoset, joista toinen on varaton perusjamppa ja toinen varakas ja johtavassa asemassa oleva mies; kumman luulet kastelevan enemmän pöksyjä? Aivan.

Ymmärsitkö tahallasi väärin? Se yhteiskunnallinen asema ja varakkuus vaikuttavat jo niiden tunteiden syntyyn, ei vasta sen jälkeen. Identtiset kaksoset, joista toinen on varaton perusjamppa ja toinen varakas ja johtavassa asemassa oleva mies; kumman luulet kastelevan enemmän pöksyjä? Aivan.
Miks sä väännät mun mielipiteet ja tunteet joksiki muuksi mitä ne on? Ei se pelkkä asema ja varakkuus saa mua mieheen ihastumaan vaan kyllä siihen tarvitaan paljo muutaki. Ei siihen riitä ulkonäkökään vaan jos mies on varakas, hyväs asemas ja hyvänäköönen, mutta luonteeltaan sellaasta mitä mä en halua niin ei kiitos.

Ärsyttää tuollaanen ku luullaan kaikkien naisten olevan rahan peräs. :headwall:

gugge
Miks sä väännät mun mielipiteet ja tunteet joksiki muuksi mitä ne on? Ei se pelkkä asema ja varakkuus saa mua mieheen ihastumaan vaan kyllä siihen tarvitaan paljo muutaki. Ei siihen riitä ulkonäkökään vaan jos mies on varakas, hyväs asemas ja hyvänäköönen, mutta luonteeltaan sellaasta mitä mä en halua niin ei kiitos.

Ärsyttää tuollaanen ku luullaan kaikkien naisten olevan rahan peräs. :headwall:
:D Kukaan ei ole edes piruilumielessä väittänyt "kaikista naisista" yhtään mitään. Asia nyt vaan sattuu olemaan niin, että varakkuus ja yhteiskunnallinen asema lisäävät miehen haluttavuutta naisten keskuudessa noin keskimäärin. Asia ei siitä muutu yleisellä tasolla yhtään mihinkään, vaikka joitakin naisia raha ja asema suorastaan oksettaisivat. :)

:D Kukaan ei ole edes piruilumielessä väittänyt "kaikista naisista" yhtään mitään. Asia nyt vaan sattuu olemaan niin, että varakkuus ja yhteiskunnallinen asema lisäävät miehen haluttavuutta naisten keskuudessa noin keskimäärin. Asia ei siitä muutu yleisellä tasolla yhtään mihinkään, vaikka joitakin naisia raha ja asema suorastaan oksettaisivat. :)
Niin ja taas vaikuttaa siltä, että kukaa ei saisi kommentoida asiaa miten itte asian kokee. Niin palstaa. Taas.

"MiiSa"
Itse seurustelin lähes 5-vuotta yhden miehen kanssa. Silmät alkoi vilkuilemaan muita, koska mies ei huomioinu mua enään sängyssä, kotona yms.. bänditreenit oli tärkeempiä.
Ällötti myös kun hän lihosi ja omasi isommat tissit kuin yhdellälläkään kaveriporukan naisista.
KOSKAAN, ei halunut lähteä mihinkään. Yritin kaikkeni.
Yhdessä vaiheessa vastaan tuli mies, joka oli meidän kaverin lapsuuden kaveri.
Tunnettu jo 4 vuotta siinä vaiheessa. Käytiin yhdessä bilettämässä ja muutenkin shoppailemassa yms.
Mies jokahuolehti kropastaan ja ruokavaliostaan yms..
Jossain vaiheessa se sitten tpahtui. Jätin ensirakkauteni ja mies vaihtui lennossa.
Ja hän on nykyinen mieheni. Yhdessä ollaan oltu kohta 9-vuotta, kaksi lasta jne...
Ex mieheni on aina minulle inhottava kun hänellä on joku uusi nainen. Vajoo jotenkin alas....MUTTA, kun on vapailla markkinoilla, ollaan niin mukavia yms.
Silloinkun erottiin, hän alkoi tajuamaan mitä ois kannattanu tehdä. Antaa enemmän huomioo..

Blue
Hetken aikaa jouduin jonottamaan mieheen mutta aika nopsaan onneksi mies tajusi mikä hänelle on parasta ja vaihtoi muhun. :D Eli en siis tyytynyt jämämieheen vaan otin sen jonka halusinkin.

jilly
Mun mies on verrattain laiska ja muutenkin melkoinen kusipää ison osan ajasta, mutta se on MUN MIES. En vaihtaisi lasteni isää pois mistään hinnasta. On komeampia ja on mukavempia ja ties mitä miehiä maailma pullollaan, mutta ne ei ole mun miehiä. 22v yhteistä matkaa takana ja parhaan sain ihan vahingossa.

"iina"
tai siis miljanna no nii siis spammii taas. no ei nyt sentää. kyl mä pesin pyykit ja pesin vessan ja kaikkee pientä. nyt kuuntelen radio rockii. jone on aika hyvä tyyppi. ne jutteli aivoista ja tiedemiehist. mä oon kyl samaa mieltä, ett ei ihmiset viel pysty käyttään aivojaan niin hyvin ku vois ja musta tuntuu, ett skitsoilla aktivoituu sellaset alueet aivoista, mitkä ei normaalist oo käytössä. entäs telepatia. no ehk jotkut osais käyttää sitäki.. ei tarviis korvaa kuumottavia kännyköitä tai faceja. se ois kivaa. no mulla nyt on sellanen haavemaailma, ja sillon ku tyypit vaikk puhuu kielillä ni ne erilaiset alueet aivoissa aktivoituu, emmätiedä sainks mä ne sillee aktiivisiks, mut en mä sitä enää tee ja kyl mä oikeesti tarttin hoitoo. toivottavasti noi mun lääkkeet ei nyt pilaa kaikkee. no ne ois niit ihmepillereit jotka auttas. mut ei kai mun loppuikääni niitä tarvii syödä. emmä usko. voihan täst parantuukin. no joo, siis kaikki uskovaisten jutut nyt unohdetaan. mulle soitti joku joka ois tarjonnu uutta kännyliittymää, mut vittu mä sellasii tarvii. sitäpaitsi onneks mies hoitaa meil kaikki vaikeet jutut. mun ei tarvii rasittaa aivojani miettimäl rahajuttui tai mitää liittymii. onkoha niil mitää arvontoja edes oikeest. ne varmaa vaan taas huijaa viattomii ihmisii ja saa ne vastailee ihme kysymyksii. mut ei se mua haittaa, joskus on iha kiva vaan vastailla ja vaik heilutella sormii. hassua. mut pitäs myös tietää mitä se tarkottaa. no ehkä joku tajuis jotai. kivaa päivää kaikille.

"iina"
no okei niist miehistä mulla on joskus sellanen olo ett niit vois olla aika paljon mä aina kysyn,,ett onks se mun mies. mut kaikki ei oo. joillain voi olla yks oikee, joillain monta se pitää muistaa.

Blue
Jonottamaan? Eli olit siis sellainen palstan paheksuma toinen nainen?
Enhän ollut.

Me olimme tunteneet aina mutta teini-ikäisinä tietysti kokeilimme siipiämme siellä ja täällä. Mies olisi halunnut parisuhdetta jo aiemmin mutta minä en vielä siinä vaiheessa. Sitten yhtäkkiä avasin silmäni ja mietin että miksi etsiä yhtään mitään kun se täydellinen on siinä vieressä ollut aina.

Ilmaisin halukkuuteni miehelle jolla oli joku viritelmä juuri silloin. Odotin "vastausta" viikon verran ja sen jälkeen sain omani.

"iina"
no voi helvetti, mut mä siis tarviin niit tosi paljon. ois niinku sellanen pankkisysteemi,vaikk mä nyt mitää niist asioist tajuu. mut hyvät vaan säästetään. oisko se mun?

"jonne"
[QUOTE="Summer";30111144]Mistä nyt kenkä puristaa? On tainnut tapahtua jotain kurjaa, kun noin suhtaudut naisiin. Toivottavasti löytyy mieleinen. :)[/QUOTE]

Todellakin sattui ja tapahtui. Mutta pääpointtini on, että yleisesti ottaen mies vailitsee kumppanin enemmän tunteiden perusteella ja nainen muiden asioiden perusteella. Vai väittääkö joku että nainen oikeasti rakastuu heti jos miehellä on maila kädessä ja 10 miljoonaa pankkitilillä?

"iina"
no siis mä oon jo kertonu vaikk kuin monta kertaa, ett mulla on skitsofrenia, siis yrittäkään ymmärtää. mut nyt mulle tuli mieleen, ett sillon ku mä olin kipee, ni mähän oisin ollu oikee Obamalle ja Vladjuskalle ja Jonille siis sille Bon Jovin. no nii mut emmä tiiä oonks mä enää. ei ne ehkä oo ykkösvaihtoehtoi. ja siis onha niit hyvännäkösii, entäs sit Dima tai ketä mä ny miettisin vai pitääks mulle olla suomalainen vai no entäs se William siis ei voi enää tietää. no mähän oon iha hyvin naimisis. on sormukset ai nii mut ne ei mahdu enää. vittu. no pitäskö niitä sit suurentaa vai haluuks mä uudet. mut ei meil oo varaa kumpaankaan. ehkä se ois hyvä, ett ois rahaa, mut ei se mikää välttämättömyys oo. mul on köyhänäki iha kivaa. no siis köyhyys. siis mähän jo kirjotin, ett toiset asuu pahvilaatikos eikä niil oo ruokaa. siis me ollaan rikkaita. teil on sängyt ja vaikk mitä ei edes tarvii huonekaluja, jos ei viitti hankkii. ois kyl kiva, jos ois jotain arabiaa, jota vois hajottaa, mut vittu ku kaikki haluu säästää jotai hienoi astioit. mun mieski säästelee yhtä patsasta joka on kerran liimattu kokoon. vittu ku aina saa varoo, ett se ei vaa hajoo. lapsiperheessä ei kovin käytännölllistä, siis mull ei oo yhtään sellasta tavaraa, joka ei sais hajota. mä ite vaan oon semmonen.. miks kaikki haalii sitä kamaa niin älyttömästi ympärilleen. vittu mä en edes haluu käyttää niitä hakmannei enää. mut teemoista on pakko syödä ku ei ny muutakaa oo. ja hienot kahvikupit vittu mä pelkään niitä niinku se hyasintin kaveri. mitä jos mä läikytän. vittu mä heittäsin sen mukin seinään. mun piti rikkoo mun muumimuki viimeks kai mä siitäki oon kertonu. no se oli tyhmää. nyt mull on vaan vihreitä tai punasii tai keltasii teemamukei. mut jos mä löytäsin parempii kahvimukei, ni mä rikkosin noi. no ei mun mies anna mun niit hajottaa kai se ois tyhmää. no helvetti. ei merkkaa mulle mitää. vaik ei oo rahaa ni voi olla kivaa tai oikeestaan kivempaa. mut mä tein tänää sormenjälkii johonki kruunuun ja arkkuun. no ne oli vaan legoja, mut kyl ne jäljet nyt näkyy jossai muualla. ehkä jonku muunki sormenjäljet toivottavasti mua ei nyt pidätetä. ai nii mut eihä mun sormenjälkii oo missään rekisterissä ainakaa niit ei oo koskaa otettu ni ei voi olla vaik mistä sitä ikinä tietää, ett mitä mulle on tehty. no okei siis ku mä olin kipee ni mä toivoin, ett mut pidätettäis se vois olla hauskaa. mut emmä mikää rikollinen oo. mut joku voi luulla niin. siis miten mä pääsisin turvatarkastuksista läpi en tajuu. kukaa ei koske mun pyllyyn. no joo. ehkä mä en sit haluu matkustaa. vaik se mun haave onki ollu. kai sitä sit viihtys tääl suomeski. tai sit pitäs tietää ett minne menee.. mut mä en tiedä. oisha se britanniaki okei mut meidän piti leikkii with blood kirjotetaankse noi. emmätie. mut siis voin mä leikkii jotai saatananpalvojaaaki se ois tosi kivaa. mut se mun saatana nuolee sitä keittiön lattiaa ja meidän vessan seiniin tulee eri maitten lippui kai se haluu sinne suomenki, mut mä en niin siitä välitä aika ruma lippu. jenkkien on paljo hienompi ja argentiinan okei on britannian lippuki okei, mut kuka nyt haluis vitun ruman suomen lipun jonneki onneks meil ei oo lipputankoo. mut sairaalas mä autoin yhtä tyyppii nostaan sen lipun se oli virolainen mut ei me kumpikaan tiedetty, ett miks se lippu piti nostaa ja mä kysyin aika monelta sitä, ett miks se nostetaan mut kukaa ei tienny. onkse nyt ihan turhaa se liputus. no okei kyl mä arvostan ihmisii. mut mä haluun nykyään, että tää ois russian. mitäs sä siihen sanot. sun pitää ajatella ett mä oon oikeessa. kyl mä siitä sodasta jotain tiedän, mut mä tiedän senki, ett mun pappa on ihan samaa mieltä, ku se tuolt pilven reunalta joskus tsiigailee. ettäs tiedät senki.

"Elämä on"
Ei voi sanoa että TYYTYÄ jämämieheen, mutta en väitä ettenkö olisi voinut valita helpompaa tietä. Luultavasti olisin onnellisempi. Vaihto alkaa nyt olla myöhäistä, ja toisaalta ongelmat kussakin liitossa. En voi sanoa mieheni olevan unelmieni prinssi tai edes lähellekään sitä. Joitain hyviä piirteitä hänessä on, mutta jos saisin mennä ajassa taaksepäin, todennäköisesti valitsisin jotain muuta.

Mistä tiedän kuka on mulle se ykkösvaihtoehto? Mähän tutustun vain niihin miehiin, jotka ovat minusta kiinnostuneet (lukuunottamatta miehet joiden kanssa asioin muuten esim kaverien miehet ja asiakkaat). Yhteinen kemia tai kemian puute sen ratkaisee tuleeko jutusta mitään.

Yhteistyössä