no siis mä oon jo kertonu vaikk kuin monta kertaa, ett mulla on skitsofrenia, siis yrittäkään ymmärtää. mut nyt mulle tuli mieleen, ett sillon ku mä olin kipee, ni mähän oisin ollu oikee Obamalle ja Vladjuskalle ja Jonille siis sille Bon Jovin. no nii mut emmä tiiä oonks mä enää. ei ne ehkä oo ykkösvaihtoehtoi. ja siis onha niit hyvännäkösii, entäs sit Dima tai ketä mä ny miettisin vai pitääks mulle olla suomalainen vai no entäs se William siis ei voi enää tietää. no mähän oon iha hyvin naimisis. on sormukset ai nii mut ne ei mahdu enää. vittu. no pitäskö niitä sit suurentaa vai haluuks mä uudet. mut ei meil oo varaa kumpaankaan. ehkä se ois hyvä, ett ois rahaa, mut ei se mikää välttämättömyys oo. mul on köyhänäki iha kivaa. no siis köyhyys. siis mähän jo kirjotin, ett toiset asuu pahvilaatikos eikä niil oo ruokaa. siis me ollaan rikkaita. teil on sängyt ja vaikk mitä ei edes tarvii huonekaluja, jos ei viitti hankkii. ois kyl kiva, jos ois jotain arabiaa, jota vois hajottaa, mut vittu ku kaikki haluu säästää jotai hienoi astioit. mun mieski säästelee yhtä patsasta joka on kerran liimattu kokoon. vittu ku aina saa varoo, ett se ei vaa hajoo. lapsiperheessä ei kovin käytännölllistä, siis mull ei oo yhtään sellasta tavaraa, joka ei sais hajota. mä ite vaan oon semmonen.. miks kaikki haalii sitä kamaa niin älyttömästi ympärilleen. vittu mä en edes haluu käyttää niitä hakmannei enää. mut teemoista on pakko syödä ku ei ny muutakaa oo. ja hienot kahvikupit vittu mä pelkään niitä niinku se hyasintin kaveri. mitä jos mä läikytän. vittu mä heittäsin sen mukin seinään. mun piti rikkoo mun muumimuki viimeks kai mä siitäki oon kertonu. no se oli tyhmää. nyt mull on vaan vihreitä tai punasii tai keltasii teemamukei. mut jos mä löytäsin parempii kahvimukei, ni mä rikkosin noi. no ei mun mies anna mun niit hajottaa kai se ois tyhmää. no helvetti. ei merkkaa mulle mitää. vaik ei oo rahaa ni voi olla kivaa tai oikeestaan kivempaa. mut mä tein tänää sormenjälkii johonki kruunuun ja arkkuun. no ne oli vaan legoja, mut kyl ne jäljet nyt näkyy jossai muualla. ehkä jonku muunki sormenjäljet toivottavasti mua ei nyt pidätetä. ai nii mut eihä mun sormenjälkii oo missään rekisterissä ainakaa niit ei oo koskaa otettu ni ei voi olla vaik mistä sitä ikinä tietää, ett mitä mulle on tehty. no okei siis ku mä olin kipee ni mä toivoin, ett mut pidätettäis se vois olla hauskaa. mut emmä mikää rikollinen oo. mut joku voi luulla niin. siis miten mä pääsisin turvatarkastuksista läpi en tajuu. kukaa ei koske mun pyllyyn. no joo. ehkä mä en sit haluu matkustaa. vaik se mun haave onki ollu. kai sitä sit viihtys tääl suomeski. tai sit pitäs tietää ett minne menee.. mut mä en tiedä. oisha se britanniaki okei mut meidän piti leikkii with blood kirjotetaankse noi. emmätie. mut siis voin mä leikkii jotai saatananpalvojaaaki se ois tosi kivaa. mut se mun saatana nuolee sitä keittiön lattiaa ja meidän vessan seiniin tulee eri maitten lippui kai se haluu sinne suomenki, mut mä en niin siitä välitä aika ruma lippu. jenkkien on paljo hienompi ja argentiinan okei on britannian lippuki okei, mut kuka nyt haluis vitun ruman suomen lipun jonneki onneks meil ei oo lipputankoo. mut sairaalas mä autoin yhtä tyyppii nostaan sen lipun se oli virolainen mut ei me kumpikaan tiedetty, ett miks se lippu piti nostaa ja mä kysyin aika monelta sitä, ett miks se nostetaan mut kukaa ei tienny. onkse nyt ihan turhaa se liputus. no okei kyl mä arvostan ihmisii. mut mä haluun nykyään, että tää ois russian. mitäs sä siihen sanot. sun pitää ajatella ett mä oon oikeessa. kyl mä siitä sodasta jotain tiedän, mut mä tiedän senki, ett mun pappa on ihan samaa mieltä, ku se tuolt pilven reunalta joskus tsiigailee. ettäs tiedät senki.