Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

SIIS MITÄ?!?! Ei et oo tuossa kuvassa!!! Minulla on sinusta aivan erilainen kuva päässäni! :D

Tykkään kasvonmuodoistasi, ihan täydelliset. :)
Tykkään myös "surusilmistä", ne on jotenkin mieleen, herkät sellaset...en osaa selittää.
sain ton kaksarin just soppelisti piilon. pääni on pieni ja pyöree:D Uskallanko ees kysyy minkänäköseks olit mut kuvitellu:D
 
Avasin kuvaketjun vikan sivun ja heti huumaannuin chrissyn tajuttoman upeista silmistä. Jestas miten kaunis olet :flower:
se on nyt ku kävi jo nolostuttamaan! sä se vasta upeet ootki. Tää itseasias piristää kivasti, koska mua vituttaa tällä hetkellä niin kovaa et oon oikeestaan ihan turta.

Kello o puoli kolme yöllä ja mä taidan ladata tulille teho-osaston ekan tuotantokauden. Uni ei tuu ja sohvalla nukun varmaan seuraavat 2 vkoo..
 
[QUOTE="vieras";25796256]Paas kuule ne punaiset farkkus jalkaan ja kuvaa tähän ketjuun, niin nähdään kuinka hyvin ne istuu pepusta. .p[/QUOTE]

Eiköhän ne keltaiset nyt riitä. Samat housut kun ovat
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25796256]Paas kuule ne punaiset farkkus jalkaan ja kuvaa tähän ketjuun, niin nähdään kuinka hyvin ne istuu pepusta. .p[/QUOTE]

Joo! Nainen vaan ei osaa vanheta kauniisti.
 
[QUOTE="vieras";25796274]Joo! Nainen vaan ei osaa vanheta kauniisti.
[/QUOTE]

Valitettavasti me ei kaikki vanheta samoin. On hienoa, että sinä vanhenet kauniisti. Minä vanhenen niin kuin vanhenen ja olen onnellinen siitä huolimatta :D
 

Yhteistyössä