Beep
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795894:no sitähän mä koitin just varoa
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25795894:no sitähän mä koitin just varoa
Tais katella mun profiilikuvaa..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25793854:ei täällä mun kuvaa ole ollu :O
mä en tiiä haluuks ees tietää...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25795076:Ehkäpä jätän sanomati, mitä mielleni juolahti. Saisin vain bannia jos sen sanoisin.
sain ton kaksarin just soppelisti piilon. pääni on pieni ja pyöree Uskallanko ees kysyy minkänäköseks olit mut kuvitelluSIIS MITÄ?!?! Ei et oo tuossa kuvassa!!! Minulla on sinusta aivan erilainen kuva päässäni!
Tykkään kasvonmuodoistasi, ihan täydelliset.
Tykkään myös "surusilmistä", ne on jotenkin mieleen, herkät sellaset...en osaa selittää.
se on nyt ku kävi jo nolostuttamaan! sä se vasta upeet ootki. Tää itseasias piristää kivasti, koska mua vituttaa tällä hetkellä niin kovaa et oon oikeestaan ihan turta.Avasin kuvaketjun vikan sivun ja heti huumaannuin chrissyn tajuttoman upeista silmistä. Jestas miten kaunis olet :flower:
Kauniit kasvotäää ihan sama
otettu minuutti sitte ja oon ihan just lähös!
Kaunis .
Kiitos vieraalle kommentista =). Olipas mukava saada piristävä kommentti tähän aamuun
Sulla on kyllä nätit kasvotäää ihan sama
otettu minuutti sitte ja oon ihan just lähös!
Panisin.
Paas kuule ne punaiset farkkus jalkaan ja kuvaa tähän ketjuun, niin nähdään kuinka hyvin ne istuu pepusta. .pKauniita naisia palsta täynnä
Missä kuva? :attn:Eiköhän ne keltaiset nyt riitä. Samat housut kun ovat
Missä sun plokin osoite on? :attn:mun blogissa