V
vieras
Vieras
Onko täällä ketään raskaana olevaa/ollutta, joka olisi ollut sairaslomalla sen vuoksi, että töissä on niin kuuma? Mulla on menossa rv. 32 ja tuntuu, että töissäolo alkaa ahdistaa helteen vuoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hihhh:No varmaan voit väsymyksen ja rasituksen perusteella saada saikkua. Raskaudesta en tiedä, mutta esimiehenä tiedän, että helteiden aikaan unettomuus, masennus ja selkäkivut lisääntyy huimasti...
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:^Ja olet vasta rv 28, oletkohan syksyyn mennessä siirtynyt jo pyörätuoliin.
Ei vaan sohvalle pian makaamaan se on se oikee malli. Huhhuh.
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta :joo näin on, palkkansa suomalaisakat nostaa muutenkin niin helposti nykyään. Saikulla ollaan mitä urpoimmista syistä, näin niinku yleensäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ja jos miehet kantaisivat raskauden ja synyttäisivät, niin äitiysloma alkaisi jo raskauden puolivälissä... On kyllä huomattu, että miehet voivat olla puolikuolleita jo flunssasta, mutta naisen pitää jaksaa viimeisillään raskaana ja oksennustaudissa helteellä vielä hoitaa koti + muut lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylipainoinen kansa ei kestä yhtään lämmintä, kun on jo valmiiksi turvoksissa. Niin pää kuin jalatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja rv30:Siis helteen takia saikkua, kun on raskaana? Olkaa ny naiset naisia eikä nynnyjä, MITEN jengi pärjää etelämpänä? Hävettää kyllä olla nainen tuollaisten inisiöiden joukossa. Ei ihme, että itsekin kohtaan tuollaisia jäätkö kohta saikulle ruikuttajia. No en jää, en ole SAIRAS.
Okei, on kuuma, on hiki, voivoi. elämä jatkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja rv28:Riippuu varmaan kanssa aika paljolti työn raskaudesta miten tuo hellekkin vaikuttaa...
Itselläni on raskas työ, joutuu nostelemaan paljon, painavaakin. Juoksemaan rappusia edes takas jne. ja kyllä tänään oli tosi kamala olo koko päivän. Oksennutti ja pyörrytti.
Sen lisäks alkoi vielä lonkat ja selkäkin särkemään.
Ja kyllä, huomenna olen menossa lääkärille, ihan turha kärsiä jos kerran oikeesti on paha olla!
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan en pahalla uteliaana:Alkuperäinen kirjoittaja rv28:Riippuu varmaan kanssa aika paljolti työn raskaudesta miten tuo hellekkin vaikuttaa...
Itselläni on raskas työ, joutuu nostelemaan paljon, painavaakin. Juoksemaan rappusia edes takas jne. ja kyllä tänään oli tosi kamala olo koko päivän. Oksennutti ja pyörrytti.
Sen lisäks alkoi vielä lonkat ja selkäkin särkemään.
Ja kyllä, huomenna olen menossa lääkärille, ihan turha kärsiä jos kerran oikeesti on paha olla!
Ylipainoisella on varmasti täsmälleen sama olo kun sulla. Mitäs mieltä sä olet jos sellainen hakee saikkua helteen takia, oireet samat kuin sulla?