Viisaudenhampaan ien tulehtunur? Kipua myös nieltäessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mulla ollut viime kesänä niin tulehtunut viisurin ien etten pystynyt syömään mitään, saatikka saanut suura auki. Kyrkku oli liekeissä. Pää meinasi räjähtää ja lopulta nousi kuume. Vasta kolmantena kipu päivänä tajin mennä lääkäriin ja sekin helteen vuoksi joka teki olon sietämättömäksi. Eli siis tämä ei ole läheskään sitä kipua, mutta kipiää kyllä tekee.
Mitä koti kikkoja hoitoon? Vedellä paljon purskutellut muttei hyötyä, eikä buranakaan kauaa auta. Hampaat pesen aamuin ja illoin. Ikävintä tässä kn se että nieliessä tuntuu tosi kipeälle kurkku.

Joten kaikki niksit jakoon.

mikä tahansa suun alueen ongelma niin hammaslääkäriin,, mul oli viisuri ihan rikki, ja tulehtunut, olen pelkopotilas, kävin juttelemassa hammaslääkärin kanssa, ja sain tymäkän antibioottikuurin ja sitten reseptin rauhoittaviin, joista yks tabletti piti ottaa tuntia ennen hampaanpoistoa,, . se kyl auttoi, oli lähes kivutonta, ku tulehdus oli poissa ja hyvä puudutus

mikä tahansa suun alueen ongelma niin hammaslääkäriin,, mul oli viisuri ihan rikki, ja tulehtunut, olen pelkopotilas, kävin juttelemassa hammaslääkärin kanssa, ja sain tymäkän antibioottikuurin ja sitten reseptin rauhoittaviin, joista yks tabletti piti ottaa tuntia ennen hampaanpoistoa,, . se kyl auttoi, oli lähes kivutonta, ku tulehdus oli poissa ja hyvä puudutus

Itseasiassa tämä on sama hammas joka tuolloin kesällä tulehtui. Mutta koska oli viikonloppu ja päivystysaika sain vain antibiotin ja ohjasivat varaamaan ajan virka-aikana. Noh tulehdus sitten parani ja kivut olivat poissa joten poisto jäi.
Tuolloin kun kipu helvetti oli päällä olisin antamut repiä vaikka ilman puudutuksia kunhan vaan kipu loppuis.

Hae huomenna apteekista tätä ja purskuttele 2x päivässä.
10900.jpg

Yhteistyössä