Sairas mies APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvoton

Vieras
Mieheni on kiinnostunut vanhemmista ja mitä rupusempia niin sen paremi. Käy lähentelemässä niitä ja kehumassa, mutta minä ex mannekiini en kelpaa hänelle. Ei koskaan ole kehunut minua mitenkään. Pahinta asiassa on se, että ne on jotenkin lähellä (nämä naishenkilöt) jos vain ne jotenkin tunnen esim. nyk. työpaikan kautta, tai vain muuten juttelen heidän kanssaan. Minä saan hävetä silmät päästä sen toilailuja ja tunnen itseni NIIN arvottomaksi että. HUOM! Nämä naiset ei todellakaan ole ns. anopin mieli miniöitä.

Ja mikä onkaan ongelmasi? Eikö tuosta miehen käytöksestä pitäisi osata päätellä, ettette oikein sovi toisillenne? Mitä jos etsisit sellaisen miehen joka pitää sinusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Arvoton:
Mieheni on kiinnostunut vanhemmista ja mitä rupusempia niin sen paremi. Käy lähentelemässä niitä ja kehumassa, mutta minä ex mannekiini en kelpaa hänelle. Ei koskaan ole kehunut minua mitenkään. Pahinta asiassa on se, että ne on jotenkin lähellä (nämä naishenkilöt) jos vain ne jotenkin tunnen esim. nyk. työpaikan kautta, tai vain muuten juttelen heidän kanssaan. Minä saan hävetä silmät päästä sen toilailuja ja tunnen itseni NIIN arvottomaksi että. HUOM! Nämä naiset ei todellakaan ole ns. anopin mieli miniöitä.

Tsadaa, samma här!

Mies on epävarma itsestään, sen takia lähentelee naisia, jotka sen mielestä on varmoja tapauksia, siis huomioivat hänet ja ihailevat häntä, pitävät suurena juttuna sitä, että nuori mies heitä arvostaa ja ihailee.

Olen ollut tällaisen miehen kanssa, se hieman huvitti, mutta enimmäkseen ärsytti. Itse olin silloin hyvinkin kaunis, hoikka ja nuori naínen. Minulla riitti ihailijoita, mutta oma mies ei ikinä vahingossakaan sanonut mitään ihailevaa, arvostelua tuli kyllä sitäkin enemmän. Siksi ihan huvitti, kun jossain vaikka ravintolassa yhdessä ollessamme alkoi näkyvästi hakkailla jotain vanhaa kurppanaa, haki tanssimaan kaikenmaailman ikäeukkoja ja niiden keskellä sitten nautti saamastaan huomiosta. Kaikkia naisiahan hän imarteli ja liverteli mahdollisuuksiensa mukaan, mutta nuoremmat naiset ei olleet yhtä innokkaita lähtemään tähän peliin mukaan.

Älä tunne itseäsi arvottomaksi, vaan sinun pitää tajuta tämän miehen käyttäytymisen syy. Hän tahtoisi kovasti olla sellainen oikea naistenmies. Mutta kun se ei onnistu muuten kuin varmojen tapausten kanssa, ja niiksi hän lukee sitten nämä vanhemmat naiset. Niitä uskaltaa lähennellä, kun niillä ei muuten ole niin paljon valinnan varaa.

Vähän surullinen kuviohan tuo on. Kuinka te olette edes yhteen päätyneet? Miehesi muuten arvostaa sinua varmasti aivan valtavasti, mutta ei uskalla antaa sinun nähdä sitä. Koska jos tietäisit tärkeytesi, voisit pian käyttää sitä aseena häntä vastaan.

Tai sitten koko tämä asia on aivan toinen. Miehesi on todella friikki. On sellaisiakin miehiä. Mutta siinä tapauksessa täytyy sitäkin suuremmalla syyllä kysyä, miten ihmeessä olette voineet tavata ja mennä yhteen. Koska nämä vanhoihin ja rupsahtaneisiin naisiin friikkiytyneet nuoremmat miehet eivät edes näe nuoria naisia, ne eivät kerta kaikkiaan heitä kiinnosta eivätkä herätä minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia.

Kiitos tittariina vastauksestasi. Alussa mies kertakaikkiaan hurmasi minut hellyydellä, huomionosoituksilla ym. eli koukutti. Sitten huomasinkin, että minä vastaan yksin kaikista asioista. Rahaa hän kyllä anto mutta ei ottanut mitään kantaa tai vastuuta yhteisiin asioihin. Hän antoi rehellisen ja hurmaavan kuvan itsestään ja ennenkaikkea uskollisen kuvan. Uskoin miestäni usean vuoden ajan jos naiset kerrtoivat hänen lähennelleen heitä. Yksi kerta sitten havahduin, että ei ne kaikki voi valehdella.
Se tässä onkin niin hävettävää, että nämä naiset ovat kaikki ns. lähipiiristä naapureita, ex työkavereita, serkkuja, ja muuten vain tuttuja. Pokkana väittää näitten naisten valehdelleen....minäkö?...EN VARMASTI OLE. Olen nyt pakannut tavarani ja lähden heti maanantaina tyttäreni luo. Niin näinä vuosina huomasin myös kuinka tunteeton ja välinpitämätön hän on toisia ihmisiä kohtaan. (narsisti...ko?) Ei esim. osaa huomioida ilmeitä eikä eleitä. Se on myös jotenkin outoa, ettei hän osaa edes hävetä. Menee ihan niinkuin ei olisi mitään tapahtunut seuraavana päivänä jutteleen ym.

Alkuperäinen kirjoittaja jos sais:
Kiitos tittariina vastauksestasi. Alussa mies kertakaikkiaan hurmasi minut hellyydellä, huomionosoituksilla ym. eli koukutti. Sitten huomasinkin, että minä vastaan yksin kaikista asioista. Rahaa hän kyllä anto mutta ei ottanut mitään kantaa tai vastuuta yhteisiin asioihin. Hän antoi rehellisen ja hurmaavan kuvan itsestään ja ennenkaikkea uskollisen kuvan. Uskoin miestäni usean vuoden ajan jos naiset kerrtoivat hänen lähennelleen heitä. Yksi kerta sitten havahduin, että ei ne kaikki voi valehdella.
Se tässä onkin niin hävettävää, että nämä naiset ovat kaikki ns. lähipiiristä naapureita, ex työkavereita, serkkuja, ja muuten vain tuttuja. Pokkana väittää näitten naisten valehdelleen....minäkö?...EN VARMASTI OLE. Olen nyt pakannut tavarani ja lähden heti maanantaina tyttäreni luo. Niin näinä vuosina huomasin myös kuinka tunteeton ja välinpitämätön hän on toisia ihmisiä kohtaan. (narsisti...ko?) Ei esim. osaa huomioida ilmeitä eikä eleitä. Se on myös jotenkin outoa, ettei hän osaa edes hävetä. Menee ihan niinkuin ei olisi mitään tapahtunut seuraavana päivänä jutteleen ym.

Onko tämä mies alkoholin suurkuluttaja?

Mikä ihme logiikka tuossa voisikaan olla takana? Vaikea ymmärtää kieroutunutta mieltä. Ainakin luulisi, että jos kaikki nämä naiset ovat lähipiiristäsi, niin toivomus onkin ollut, että saat jotain kautta tietää asiasta. Koska naiset eivät ole kokeneet miehen lähestymistä pelkkänä flirttailuna, vaan epämiellyttävänä lähentelynä, niin ehkäpä ei kuitenkaan ole ollut tarkoituksena iskeä heitä (koska osasihan mies sinutkin hurmata herrasmiehen elkein), vaan saada jotain muuta aikaan. Olisiko hän halunnut saada sinut epävarmaksi siitä, pystytkö hänet pitämään? Onhan sitten näitä patologisia koskettelijoita, jotka eivät ilmeisesti vaimoaan koskettele, vaan vain vieraita naisia. Jonkinlainen aggression osoitus, naisvihaa? Yksi piti saada sitä sitten todistamaan päivästä päivään eli kärsimään sillä tavoin. Voihan olla, että vain ylitulkitsen.

Hui, ehkä tällainen mies tarvitsee yhden naisen syötiksi, että pääsee toisiin - perhetuttuihin ym. - luontevammin käsiksi eli tulee tilaisuuksia. Sitten hän ehkä toivoo, etteivät nämä naiset uskaltaisi häpeän vuoksi sanoa mitään. Mutta toisaalta, eikös hän tee tätä sinun nähtesikin?

Nuori nainen on otettu kulissiksi, jotta toisenlainen kiinnostus ei pistäisi niin paljon silmään, eikä juttuja ainakaan uskottaisi. Voihan kuitenkin olla, että se onkin aggressio, joka kohdistuu sinun turvallisen selkäsi takaa vanhempiin naisiin (äitikompleksi?).

Kiitos teille vastaksistanne. Nyt kun alan muisteleen, niin olen ymmärtänyt hänen lähennelleen mm. mieskavereiden vaimojakin. Joskus ennen minua oli jopa sama nainen kaverin kans jota höyläsivat vuoroviikoin. (hyi) Tämäkin nainen oli vielä aviossa muualla.
Olin ilmeisesti niin rakastunut siihen alussa ja koin hellyyttä ym. ja todella uskoin hänen juttuihinsa vuosia. Olin sinisilmänen. Varmaan senkin takia koska hän ei liikkunut yksin kapakoissa ...MUTTA sitä enemmän sitten lähipiireissä, ..heh... Todella naiset olleet hienoja koska kertoneet minulle joko suoraan tai vihjailleet. Eli nyt olen alkanut miettimään, että onko oikeestaan kukaan jäänyt koplaamatta. Ei välitä vaikka heillä olisi omat miehet. (ei tietenkään näkemässä)Tunnen todellakin kuinka mies on häpäissyt minut ja varsinkin koska ei ole koskaan kehunut minua tai edes kiittänyt. Kehuu näitä ns.epäsiistejä naisia. Ne todellakin ovat epäsiistejä osa jopa alkoholisoituneita. Nämä todellakin ovat minun lähipiiristä, ex työkavereita, naapureita, muuten vain tuttavia. Itse olen entinen näytösmalli ja pidän vieläkin itsestäni huolta. Kotini on siisti ja kaikin puolin tiptop.
Mietinkin yöllä, että kuinka paljon näitä lääppimisjuttuja oikein onkaan mitä en tiedä.
Kaikki ei kehtaa siitä mainita. Tunnen todellakin itseni maanmatoseksi kun mies kulkee kiimassa sellaisten perässä jotka ei kelpaa kenellekkään. Eli nostaa näitten itsetunnon korkealle ja voin kuvitella mitä ajattelevat kun sen ukkokaan ei pysty pitämään näppejään erossa. Nyt todellakin olen lähtenyt tyttäremme luo ja sain heti vuokrattua asunnon johon pääsen muuttamaan kesäkuun 1 päivä. En todellakaan halua antaa sellaista kuvaa kuinka olisin joku kaunotar ja halveksisin näitä naisia. En suinkaan, ei se heidän vika ole vaan ihmettelen miten hän voi tehdä näin. Ymmärtaisin jos he olisivat joitain tuntemattomia mutta kun ei.

Unohdin kertoa kuinka seksielämämme viimeiset 15 vuotta oli olematonta 2-4 krt vuosi.
Ja ei kyllä johtunut minun haluttomuudesta (meinas mennä järki) Siksi se tuntuukin niin pahalta, kun mies lääppii ja kehuu naisia joilla monen kuukauden ryyppyputki päällä, eikä aina muisteta peseytyä. Voitte kuvitella sen hajun ja turvotuksen. En tuomitse näitä naisia, eihän se heidän vika ole ja kiitän heitä siitä, että he kertoivat minulle. Ei alkoholi kaikilta moraalia vie, vaikka heikko luonne alkoholin suhteen onkin.