Onko mies ystävällinen vai kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut Elli,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut Elli,

Vieras
Kertokaas mulle naiset ja miehet erioten, mistä voi tietää onko mies kiinnostunut vai ei?
Meillä on töissä yksi mies, sinkku, josta olen kiinnostunut. En ole hirveästi hänen kanssaan töissä tekemisissä ja puhumme yleensä vain työasioista. Nyttemmin hän on alkanut kommentoimaan, jos minulla on joku uusi vaate tai hiukset erilailla, että olenko käynyt parturissa ja onpa kiva paita. Sitten kun näen hänet työpaikan ulkopuolella vaikka työmatkalla, niin hän hymyilee koko kasvoillaan, silmät ja suu ja pientä flirttiä ilmassa.
Voiko olla että hän on kiinnostunut vai onko hän vain ystävällinen? Olen joskus seurannut kun hän puhuu jonkun toisen naisen kanssa, niin jotenkin ilmeet on erilaiset ja ei ainakaan koko naama loista?
Näemmä ihastuminen tekee hölmöksi, tuli nyt ihan hölmö olo kun tänne kirjoitan, aikuinen ihminen=)

Ihanaa aikaa tämä kevät, se saa hormoonit hyrräämään.Ja jos olette molemmat sinkkuja ja edes sinua kiinnostaa, niin ole rohkea ja tee aloite.
Tunnostaa, että se mies olisi ainakin huomannut sinut, jos se kerta erilailla sinua katsoo.Tosin me naiset olemme joskus yliherkkiä huomaamaan kaikenlaista. =)

Mutta, pidän sinulle peukkuja! Mene ja koeta onneasi! =)

Niinhän sitä voi ihastuksissaan nähdä jos oikein tahtoo=) Töissä on hankala tehdä aloitetta avokonttorissa, kun harvoin, oikeastaan ikinä, emme ole kahdestaan ja työmatkatkin harvoin osuu yhteen. Jatkan ainakin kevyttä flirttailua, josko siitä olisi apua vaikka voihan sitä flirttailla ilman mitään takaa-ajatuksiakin. Jos jollain on keinot selvittää kiinnostus, niin alkakaahan kertoa!=)

Mitä jos vaan pyytäisit miehen vaikka kahville? Menetettävää ei ole paljon ja mikäli mies on kiinnostunut niin siitä se juttu sitten lähtee etenemään. Toisaalta jos ei sitten olekaan kiinnostunut niin mitäpä siitä, tulipahan juotua kuppi kahvia yhdessä. Joskus kannattaa vaan ottaa härkää sarvista. Nykyään ei onneksi enää tarvitse miehen aloitetta odotella eikä sen tekeminen miehelle yhtään helpompaa ole kuin naisellekaan.

No ei tuo niin vaikeaa ole, keskustelun lomassa voi helposti mainita, että mitä teet vk:loppuna, tai onko mies käynyt katsomassa esim. uutuusleffan? Kun ajattelit ehkä käydä leffassa mutta et oikein tiedä menisitkö??? vink vink. mahtaako leffa olla hyvä? Jos mies ei ole täysin tampio, niin tuossa vaiheessa älyää ehdottaa mentäisiinkö yhdessä leffaan, jos on kiinnostunut.

Tai samalla tavalla voipi kysyä, onko mies käynyt esim. uudessa ravintolassa syömässä? Millainen paikka tuo mahtaa olla? Kun ajattelit mennä vk:loppuna kaupungille ja ehkä vink vink käydä syömässä siellä. os mies ei tuostakaan älyä, voit vielä sanoa, kun olet menossa kaupungille YKSIN!! VINK VINK. Et oikein haluaisi mennä yksin syömään.

Jos ei tuohonkaan älyä ehdottaa, että hän voisi tulla mukaan tai mentäisiinkö yhdessä syömään, mies on täysin tampio.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihastunut Elli:
Kertokaas mulle naiset ja miehet erioten, mistä voi tietää onko mies kiinnostunut vai ei?
Meillä on töissä yksi mies, sinkku, josta olen kiinnostunut. En ole hirveästi hänen kanssaan töissä tekemisissä ja puhumme yleensä vain työasioista. Nyttemmin hän on alkanut kommentoimaan, jos minulla on joku uusi vaate tai hiukset erilailla, että olenko käynyt parturissa ja onpa kiva paita. Sitten kun näen hänet työpaikan ulkopuolella vaikka työmatkalla, niin hän hymyilee koko kasvoillaan, silmät ja suu ja pientä flirttiä ilmassa.
Voiko olla että hän on kiinnostunut vai onko hän vain ystävällinen? Olen joskus seurannut kun hän puhuu jonkun toisen naisen kanssa, niin jotenkin ilmeet on erilaiset ja ei ainakaan koko naama loista?
Näemmä ihastuminen tekee hölmöksi, tuli nyt ihan hölmö olo kun tänne kirjoitan, aikuinen ihminen=)

Tuon kuvauksen perusteella uskoisin hänen olevan ihastunut teihin.
Siitä vaan työajan ulkopuolista tapaamista ehdottamaan.
Miehelle on varmasti yhtä vaikeaa esittää vastaava kysymys, koska jos hän ei ole varma myönteisestä vastauksesta, niin sen kysymyksen esittämisen jälkeisestä tilanteesta tulee vaikea. Varsinkin kun olette samassa työpaikassa, ja näette toisenne usein. Helposti menisi miehen ehdotuksesta häirinnän puolelle, joten kannustan teitä tekemään tapaamis aloite.

Yhteistyössä