Ja mistäs tiedät ettei myyjä pahoitellut(vaikka vain ilmeellään)? Onko se myyjäkin täällä käynyt kertomassa oman versionsa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sensijaan en ymmärrä, että asiakaspalveluammatissa oleva töksäyttää ap:lle tai kelle tahansa muulle asian noin , eikä edes yritä selittää miksei onnistu.
Minua itseä hävettää kun omat lapset meinaa jumittua leluosastolle, niitä äänileluja on nii kiva painella...muttei minulla käy kyllä mielessänikään että sinne leikkimään he jättäisin.Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Ja se leluosastohan onkin tarkoitettu leikkimistä varten...Alkuperäinen kirjoittaja hupsukerttuli:Itse kaupanalalla työskentelevänä voin vain ihmetellä, miten tuo 2-vuotias "katoaa" kesken kauppamatkan. Ei tulisi mieleenkään jättää noin pientä hetkeksikään silmistäni. Istumaan ostoskärryihin, pienille tarkoitetulle paikalle, niin pysyy tallessa.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny
Yllättävän yleistä tuo lasten "katoileminen". Usein kuulee kaupassa vanhempien sanovan lapsille, et "äiti/isi käy hakeen nyt ruoat, leikkikää kiltisti tässä leluosastolla" USKOMATONTA!!!
Mutta vessoja taatusti vaikka kuinka.Alkuperäinen kirjoittaja 2v:meillä tuli 2 vuotiaalla kauhee pissahätä s-marketissa... kysyin vessaa, myyjän vastaus oli et on meillä mutta ei saa asiakkaita sinne päästää :/
sinne jäi ostoskärry tavaroineen kaupan käytävälle ja lähdettiin juoksujalkaa naapurikauppaan (vaatekauppaan) vessaan.... oltiin keskustassa jossa ei mitään puskia ole mihin ois lapsen voinu viedä.
jäikkö edes siivoomaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän tytollä tuli kerran pissahätä k-raudassa (missä ei ollut asiakasvessaa), menin kysymään henkilökunnalta pääsisikö tyttö käymään vessassa. Myyjä sanoi ei ja lähdimme siitä sitten samantien ulos, mutta matkan varrella tämä 3-vuotias pysähtyi ja lirautti pisut tyynen rauhallisesti lattialle.
En, koska kassa oli vieressä ja se soitti siistijän paikalleAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:jäikkö edes siivoomaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän tytollä tuli kerran pissahätä k-raudassa (missä ei ollut asiakasvessaa), menin kysymään henkilökunnalta pääsisikö tyttö käymään vessassa. Myyjä sanoi ei ja lähdimme siitä sitten samantien ulos, mutta matkan varrella tämä 3-vuotias pysähtyi ja lirautti pisut tyynen rauhallisesti lattialle.
so true!!Alkuperäinen kirjoittaja TäysTylsä:Ja sitten tuo, miten kaupan myyjä on asian ilmaissut. Välillähän se on niinkin, että vaikka omasta mielestä asian ilmaiset asiallisesti ja kohteliaasti, niin asiakas ottaa sen v-ttuiluna, kun ei saa tahtoaan periksi... Sanot "valitettavasti" ja "olen pahoillani", niin silti oot idiootti ja tyhmä kun kysyt henkkareita tai ei oo just sitä oikeeta makkaraa myynnissä...
No päästäisitkö sitten pissahätäisen narkkarin tai puliukon? Mutta mä taidankin olla aika epäinhimillinen tällaisten asioiden suhteen....Alkuperäinen kirjoittaja AP:No kyllä päästäisin mummon meille pissalle. Missä ihmeessä teidän ihmisten inhimillisyys on???Alkuperäinen kirjoittaja harmis:En olisi päästänyt. Päästäisitkö sinä jos virtsatietulehduksesta kärsivä mummo tulisi esim. kotiisi että pitäisi päästä vessaan kun ei voi pidättää pissaansa? Se on henkilökunnan oma vessa ja ymmärrän oikein hyvin ettei sinne päästetä asiakkaita.
No tämän kirjoitettuasi, lähtisitkö pyöräretkelle jonka varrella ei ole paikkaa jossa käydä, vai olettaisitko että joku vaan järjestää sulle sen tilaisuuden?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Aika moni ehdotti puskapissaa. No en mä ainakaan tasan tarkkaan menis puskapissalle tuon sokkarin lähellä mikä tällä paikkakunnalla on. Johan olis paljon katselijoita eikä asuta ees isossa kaupungissa. Toki sitten jos sattuu asumaan kauempana, mutta meidänkään kotimatkan varrella ei ole ainuttakaan paikkaa jonne puskapissan voisi suoritettua niin ettei tartte olla häveliäs.
Tähän on olemassa ihan järkevät syyt. Muun muassa ei ois kovin fiksua päästää kauppakeikkaa suunnittelevaa kriminaalia takahuoneeseen tutustumaan ja pakoreittiä suunnittelemaan. Ei edes silloin kun sillä on rekvisiittana mukana tenava "jonka tarvis päästä pissalle".Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tää on just tätä.. kaupoilla ja varsinkin isoilla ketjuilla on sääntöjä joita tulee noudattaa. Meillä on esim. niin että asiakkaita ei niin missään muodossa saa päästää henkilökunnan tiloihin. Huoltomiehiltäkin kysymme asianmukaiset henkilöpaperit.
tarvittaessa ohjaamme ostoskeskuksen tai tien toiselle puolelle citymarketin asiakasvessoihin.
mutta joo törkeää asiakaspalveluahan se on jos toimimme sääntöjen mukaan. tässä meillä ei edes ole harkinnanvaraa.
Niin, no lähtisin? Koska en mä nyt ajatellu sen takia taloakaan vaihtaa. Tiedän kyllä mitä ap tarkottaa, joskus se vessahätä yllättää paikassa jossa ei ole mahdollista päästä vessaan ja on erittäin veemäistä jos ei sinne pääse.Alkuperäinen kirjoittaja Juu:No tämän kirjoitettuasi, lähtisitkö pyöräretkelle jonka varrella ei ole paikkaa jossa käydä, vai olettaisitko että joku vaan järjestää sulle sen tilaisuuden?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Aika moni ehdotti puskapissaa. No en mä ainakaan tasan tarkkaan menis puskapissalle tuon sokkarin lähellä mikä tällä paikkakunnalla on. Johan olis paljon katselijoita eikä asuta ees isossa kaupungissa. Toki sitten jos sattuu asumaan kauempana, mutta meidänkään kotimatkan varrella ei ole ainuttakaan paikkaa jonne puskapissan voisi suoritettua niin ettei tartte olla häveliäs.