No
Olen ollut 2 kaupungissa S-Marketissa töissä ja mieheni Prismassa ja aino on päästetty lapset, mummot ja raskaana olevat vessaan... Minusta todella kummallista.
No eihän ne myyjät välttämättä tiedä, miten kauan tyttö on ollut kadoksissa.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny
No Prismassa on takuulla yleisö- wc.Alkuperäinen kirjoittaja No:Olen ollut 2 kaupungissa S-Marketissa töissä ja mieheni Prismassa ja aino on päästetty lapset, mummot ja raskaana olevat vessaan... Minusta todella kummallista.
Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Ai se on kauppakeskuksessa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Tuossa kerran jo vastasin tähän viestiin... Yhä edelleen en ollut Koskikarassa vaan Lempääläntien S-Marketissa, sen kerroin jo aloitusviestissä!!! Siinä ei ole mitään muuta paikkaa missä käydä vessassa....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Kaupan takana pusikossa? Oliko siinä mitään pusikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja AP:Tuossa kerran jo vastasin tähän viestiin... Yhä edelleen en ollut Koskikarassa vaan Lempääläntien S-Marketissa, sen kerroin jo aloitusviestissä!!! Siinä ei ole mitään muuta paikkaa missä käydä vessassa....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Tuossa kerran jo vastasin tähän viestiin... Yhä edelleen en ollut Koskikarassa vaan Lempääläntien S-Marketissa, sen kerroin jo aloitusviestissä!!! Siinä ei ole mitään muuta paikkaa missä käydä vessassa....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset tosiaan käynyt siellä Hesessä vessassa ja onhan siellä Karassa muitakin yleisövessoja.. Aika turhaa valitusta ap:lta!Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:S market on kuitenkin siellä Koskikaran kauppakeskuksessa niin eiköhän siellä jossain muualla ole niitä asiakasvessoja.. Ainakin Hesburgerissa on =)
siiis asiakaspalvelun puutetta?? voi jee, tiiätkö kun sinne takatilaan ei saa päästää ketään. ei ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana oleva PissaLiisa:Kävimme kaupassa juuri äsken S-Marketissa. Olimme liikeellä pyörillä (hieman kuntoilua). Puolessa matkassa tuli hirveä pissa hätä (raskaana kun olen se yllättää liian usein ja silloin on OIKEASTI pakko päästä) No, sinnittelin kauppaan asti ja menin sitten myyjältä kysymään jos hän mitenkään voisi minut päästää vessaan vaikka kaupassa ei ole yleisiä asiakasvessoja. Vastaus oli tyly " EI ONNISTU". Olen siis silmin nähden raksaana, ei tuosta vatsasta voi erehtyä. Olin ihan ällikällä lyöty, en uskonut saavani sellaista vastausta. Hämilläni vain sanoin selvä, enkä jäänyt jankkaamaan. Olipa tuskanen kotimatka!!!!
Itsekkin asiakaspalvelu tehtävissä olleena, en voi kun kummastella, ettei edes hätätilanteessa raskaana olevaa naista voi päästää henkilökunnan vessaan. Vai olenko liian vaativa, mitä sinä olisit tehnyt myyjän tilalla????
P.S. Kyllä harkitsen tarkkaan menenkö enää siihen kauppaan, sen verran paha maku jäi suuhun palvelusta.
Moderaattori muokkasi tekstiä.
Näin minunkin mielestäni. En ymmärrä miksi juuri sut olisi pitänyt pissalle päästää, ei kai se et olet raskaana tarkoita että pitää saada jotain erityisoikeuksia.. kai. Kyllä, olen itsekin ollut raskaana jolloin pissattanut tavallista useammin, mutta eipä olisi tullut mieleen käydä kaupan henkilökunan vessassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Henkilökunnan vessa on henkilökunnan vessa, ei asiakkaitten. Olit sitten vaikka kuinka raskaana. Varmaan henkilökunnalla muutakin tekemistä kun ohjailla asiakkaita toisensa perään vessaan. Suotta tuosta suivaannuit.
Tää on sitte taas ehkä vähän eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me päästiin joskus (en muista missä ) S-marketissa jopa suihkuun. Lapsi oksensi kesken automatkan ja kävin kaupassa kysymässä, päästäiskös vessaan siistiytymään. Kaupan täti ohjasi meidät henkilökunnan suihkuun. Se oli asiakaspalvelua, jos mikä.
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:miksi raskaana oleva olisi jotenkin eri asemassa, kuin esimerkiksi minä, joka en ole raskaana ja kova pissihätä yllättää kesken pyörälenkin? pissahätä on pissahätä olit sitten vauva,vaari,raskaana yms. kaikille se kova pissahätä tuntuu ihan samalta.
Näin mäkin olisin tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minä olisin kysynyt joltain työkaverilta tai pomolta, saanko päästää sinut henkilökunnan vessaan.
Mutta omalla luvalla en olisi uskaltanut päästää, jos se on kiellettyä. Olisin toki sanonut asian kauniisti, en töksäyttäen.