Sairaaladieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phyllis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Phyllis

Vieras
Oottekos kukaan testannu?
Aattelin aloittaa tämän uuden elämäni syömällä viikon kaalikeittoa, sen lisäksi, että toivon mukaan paino putoaa, myös elimistö puhdistuu turhista kuona-aineista... Sen jälkeen tarkoitus ois pyrkiä pitämään ensin dieetillä saavutettu paino kurissa ja sitten yrittää saada ruokavaliolla ja riittävällä liikunnalla kiloja pois...

Mutta, minä kun en ole suuri sellerin ystävä, niin ajattelin, että voiskohan sitä MILLÄÄN korvata siinä keitossa sitä selleriä???

Ja millasia on teidän muiden kokemukset kyseisestä dieetistä?

yleensä ihmedieteeillä saavutettu painon pusotus ei pysy. Suosittelen, että aloitat suoraan siitä elämäntapojen muutoksella ja liikunnan lisäämisellä. Nimittäin useat oikeT TIETEELLISET TUTKIMUKSET TUKEVAT hitaasti etenevää painonopudotusta, näin saavutettu paino parhaiten pysyy. Ja painon suuret heittelyt siksi toisesksi vaarallisia keholle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 22:38 ViiviVallaton kirjoitti:
yleensä ihmedieteeillä saavutettu painon pusotus ei pysy. Suosittelen, että aloitat suoraan siitä elämäntapojen muutoksella ja liikunnan lisäämisellä. Nimittäin useat oikeT TIETEELLISET TUTKIMUKSET TUKEVAT hitaasti etenevää painonopudotusta, näin saavutettu paino parhaiten pysyy. Ja painon suuret heittelyt siksi toisesksi vaarallisia keholle.

Tiiän kyllä ettei yleensä pysy kauaa, jos nopeaa laihtuu, pysyvimmät tulokset saa, jos laihtuu 0.5-1kg viikossa. Tää nyt on vaan sellanen alkusysäys, ja kun on oikeesti mahduttava siihen iltapukuun kahden viikon päästä.
Tässä vaan on kesän aikana lihottu sen verta, että oon taas lähtökuopissa, viime syksynä pudotin 8 kiloa kolmessa kuukaudessa, ja siitä 4 on tullu takas.

Ja tuo sairaaladieetti on sellanen, mitä sairaaloissa tehdään, kun pitää nopeaa saada potilaalta painoa pois, eli eiköhän se ole turvallinen. Ja siitä kun on muutenkin hyötyä, kun se poistaa kuona-aineita elimistöstä.

Täällä on yks mulla menossa sairaaladietti paino pudonnut n. 4kg 6pvä menossa. :)
Keitto on hirveetä mutta sinnittelen itteni kanssa ja jos syön muutakin niin syön hedelmiä eikä se paino ole kuin laskenut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2005 klo 13:15 Miia82 kirjoitti:
Täällä on yks mulla menossa sairaaladietti paino pudonnut n. 4kg 6pvä menossa. :)
Keitto on hirveetä mutta sinnittelen itteni kanssa ja jos syön muutakin niin syön hedelmiä eikä se paino ole kuin laskenut.

Ookko juonu teetä tai kahvia? Minä kun oon kova juomaan teetä, niin mietin, että jos sen verran hellin itseäni, että vihreää teetä joisin. Ilman kahvia pystyn kyllä oleen, mutta ton teen kans en oo niin varma.

Se keitto on kamalaa - mutta ihmeen täyttävää tavaraa, ku aattelee, että siinä ei oo lihaa ollenkaan. Odotan jo huomista, kun saa syödä muutakin. Taitaa aamu- väli- ja iltapalat olla huomenna salaattia, ja vaan pääruuilla tota keittoa.

Minä aloitin kuusi viikkoa sitten painon pudotuksen juuri tuolla sairaaladietillä,otin siitä vähän niinku aloituspotkua...Kahvia join pari kolme kuppia päivässä,muuten noudatin diettiä.Kiloja tippui neljä sen viikon aikana ja herkku himot sun muut jäi..Sellerit tuli ekan päivän jälkeen keitosta noukuttua roskapöntön puolelle..

Uskaltaako tuota keittoa syödä ekana päivänä vasta illalla? Haluaisin aloittaa tänään jo, mutta kun ainekset puuttuu, niin voisinko syödä sen hedelmän vaiks nyt päivällä ja illalla sitä keittoa vasta reilusti sitten?

Vai käykö siinä sit niin et valvon koko yön vessassa?=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 12:43 Maria kirjoitti:
Uskaltaako tuota keittoa syödä ekana päivänä vasta illalla? Haluaisin aloittaa tänään jo, mutta kun ainekset puuttuu, niin voisinko syödä sen hedelmän vaiks nyt päivällä ja illalla sitä keittoa vasta reilusti sitten?

Mää ainakin ravasin koko eilisen päivän tunnin välein pissalla (aloitin aamulla). Isommalla asialla oon käyny viimeks lauantai-iltana...Ekan vuorokauden aikana putos 1,5kiloa, eli kyllä ainakin nesteet lähtee liikkeelle tehokkaasti =)

Niin, ja hoksasin, että menee keitto paremmin alas, kun sen soseuttaa ja juo kupista. Tänään mun itsekuri on ollu nollassa, ja oon juonu kupin kahvia ja kupin teetä ja syöny puolikkaan pullaa ja yhden keksin kun kävin serkkutytön 2 viikkosta vauvaa kattomassa :ashamed:

Nyt on sitten uunipottu uunissa...päivän kohokohta (ellei niitä herkkupaloja lasketa)...Mutta tosiaan, enemmän oon tänään syöny soppaa ko eilen, ku oon juonu sen soseena kupista...

Tällä ohjeella mennään:
www.kauneusjaterveys.fi/ kuukaudenklassikko/article114230-1.html

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 19:25 vieras kirjoitti:
Tällä ohjeella mennään:
miks mä en löytäny sitä nuilta sivuilta???????????????

[/quote]

Vedä tuo osoite kokonaan mustaksi, paina ctrl+c ja sitten kursori osoitekenttään ja ctrl+p, eli copy pasteta tohon osoitekenttään osoite, niin menee suoraan

http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1136;41242;41243;41244;32924&subpage_id=32939

Tossa myös :)

Pitääkin huomenna vetäistä sauvasekoittimella keitto en edes tajunnu et sen voi vetästä pieneksi, tänään meinas tulla ylös koko keitto. :/

Mut onneks sain syötyy sen. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 17:55 Phyllis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 12:43 Maria kirjoitti:

Mää ainakin ravasin koko eilisen päivän tunnin välein pissalla (aloitin aamulla). Isommalla asialla oon käyny viimeks lauantai-iltana...Ekan vuorokauden aikana putos 1,5kiloa, eli kyllä ainakin nesteet lähtee liikkeelle tehokkaasti =)

Niin, ja hoksasin, että menee keitto paremmin alas, kun sen soseuttaa ja juo kupista. Tänään mun itsekuri on ollu nollassa, ja oon juonu kupin kahvia ja kupin teetä ja syöny puolikkaan pullaa ja yhden keksin kun kävin serkkutytön 2 viikkosta vauvaa kattomassa :ashamed:

Nyt on sitten uunipottu uunissa...päivän kohokohta (ellei niitä herkkupaloja lasketa)...Mutta tosiaan, enemmän oon tänään syöny soppaa ko eilen, ku oon juonu sen soseena kupista...

Tällä ohjeella mennään:
Siis tästä keitostako se vessassa ramppus johtuukin. Oon syönyt keittoa ja todellakin ihmetellyt mistä ainainen WC-tarve johtuu..

Viidennen dieettipäivän aamuna puntari näytti -3.5kg lähtöpainoon :D

Tänään oonkin sitten revennyt taas, söin tuossa puolikkaan voisilmäpullaa kun käytiin työkaverin kanssa kahvilla :ashamed:

Mutta lisää keittoa, niin jospa se viiden kilon tavoite täyttyy ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 12:34 nitemi kirjoitti:
miksi tuota kahvia ei saa juoda? olen aamukahviriippuvainen :D mitenhän siitä pystyy luopumaan...

Vaikea sanoa jos siitä tulee jotain sit mut eipä kaikki sitä noudata, mun on helppo ku en juo kahvia. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 12:34 nitemi kirjoitti:
miksi tuota kahvia ei saa juoda? olen aamukahviriippuvainen :D mitenhän siitä pystyy luopumaan...

Mää veikkaan, että se liittyy jotenkin siihen dieetin elimistöä puhdistavaan vaikutukseen. jos juo kahvia, joka on kuitenkin myrkkyä elimistölle, niin se ei toimi samalla lailla puhdistavasti tuo dieetti. Kyllä painon pudotus onnistuu (ainakin multa) vaikka joiski kahvia (kuudennen päivän aamuna -4kg lähtöpainoon).

SAIRAALADIEETIL 3PÄIVÄÄ -2.4KG..EN OIS USKONUT ET TOIMII,PITI SIT IHAN RUVETA KOKEILEE...JA OLEN JUONUT PARI KUPPIA KAHVIA JOKA PÄIVÄ,PAITSI EKA PÄIVÄNÄ,MUT JOIN KUN SAIN KAUHEAN PÄÄNSÄRYN:)

dietillä myös

tänään kans aloitin dietin. (toivottavasti pääsee hyvään vauhtiin tällä dietillä) on kyllä niin hirveää tuo keitto että toivottavasti tippuu ees joku kilo :attn: ! mä kans oon kahvi narkomaani. aamun pystyin oleen mut nyt ratkesin. tuli kans pää niin kipeex ku ei juonu sitä aamu kahvia. ja mä luulen ja toivon et se kahvi on parempi juoda aamulla ku näin illalla. mul olis tiputettavaa sellaset vaivaiset 15kg toivotaan nyt et joskus sais ittensä kuntoon ku pääsi raskauden aikana vähän repsahtaan. tsemppiä muille "diettaajille" ! :hug:

Siis tossa ohjeessa on kyl ihan mieletön annos tota keittoa? Eihän minulla riitä kattilat tollaseen annokseen!! Tein vain puolet tuosta, ja silti jääkaapin täyttää nyt 3 kattilaa!

Ei toi kyl hääviä ole. :$ Paljonko te ootte laittanu sitä varsiselleriä? Meillä oli täällä kauhee ongelma, et onko se kokonainen varsiselleri mitä ohjeessa sanotaan yksi sellerin varsi, vai todellakin kokonaan se pussillinen, eli niitä oksia sen joku nelisen kappaletta? :o

no niin eli toinen päivä kilo tippunut jihuu! keittoa söin ekana päivänä 3 kertaa. on kyllä tosi täyttävää hetkellisesti... ja sit illan kruunas eilen se yks hedelmä. no tänää saaki jo syödä oikein vihreitä vihanneksi... :x kirjoittelen taas moido! ( kertokaa muutkin kuis teil on menny)

Yhteistyössä