Sairaaladieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phyllis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet. Onko ketään joka aloittas tänäaamuna miun kanssa sairaaladieetin? :attn:
Sopat on keitetty, ja motivaatio huipussaan. Kuka tulee mukaan, olis kiva kirjoitella kuulumisia viikon myötä näin kaksplussan välityksellä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 07:48 vierasta vieraampi kirjoitti:
Huomenet. Onko ketään joka aloittas tänäaamuna miun kanssa sairaaladieetin? :attn:
Sopat on keitetty, ja motivaatio huipussaan. Kuka tulee mukaan, olis kiva kirjoitella kuulumisia viikon myötä näin kaksplussan välityksellä =)
uomenta! :wave:
Minä ajattelin myös tänään aloittaa sopan syömisen, mutta täytyy odottaa viiteen saakka, että saa tarpeet kaupasta. :)
Käyn kyllä kuulumisia kirjoittelemassa ;)

Minä söin jo kaksi mukillista tuota soppaa.. :x Soseutettuna menee kyl paremmin alas sanoisin. Ja minä laitoin kyl sitä varsiselleriä oikein reilusti, pidän sen mausta, ja siinähän paketissakin lukee että nestettä poistava vaikutus, joten ajattelin poistaa niitä oikeen urakalla. :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 08:54 vierasta vieraampi kirjoitti:
Minä söin jo kaksi mukillista tuota soppaa.. :x Soseutettuna menee kyl paremmin alas sanoisin. Ja minä laitoin kyl sitä varsiselleriä oikein reilusti, pidän sen mausta, ja siinähän paketissakin lukee että nestettä poistava vaikutus, joten ajattelin poistaa niitä oikeen urakalla. :laugh:
Mä en siitä selleristä oikein perusta, mutta onhan se sitten laitettava, jos se nestettä poistaa :D
minäkin ajattelin sen sitten soseuttaa, että saapi alas :x :)
Ihan jännitää, miten kuurin käy.. :ashamed:
Noo, nyt en anna periksi :attn: B)

Huomenet Green Eye. Saitko eilen soppa ainekset? Kuinka sujuu?
Minä en todellakaan aloittanut tuolla keitolla tänä aamuna, vaan söin parsakaalta aamupalaksi :snotty:

heippa kaikille urheille sairaaladiettaajille. minä lopetin tuon dietin viimme sunnuntaina (sunnuntai oli vipa päivä ja kuinka ollakkaan repsahdin :ashamed: ) mutta 4 kiloa kevyempänä tallaan nyt katuja :) ja on kyllä pysynyt olen kyllä syönyt paljon kevyemmin mitä yleensä... mutta niin sen ajattelinkin että otan vain alku sysäyksen tuolla keitolla ;) nyt karkit ja sipsit on vaihtunut hedelmiin, limsa tuora mehuun ja valkoinen leipä koko jyvä leipään...

onnea teille toivottavasti pääsette kuurin loppuun!!! :wave: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 09:12 Vierasta vieraampi kirjoitti:
Huomenet Green Eye. Saitko eilen soppa ainekset? Kuinka sujuu?
Minä en todellakaan aloittanut tuolla keitolla tänä aamuna, vaan söin parsakaalta aamupalaksi :snotty:
Huomenta! :)
Juu, sain sopan keitettyä eilen illalla ja tänään olen jo toista lautasellista syömässä tätä keittoa.. :x Siis hyi v**tu näin kauniisti sanottuna :D
Seitsemän aikoihin söin ensimmäisen lautasellisen, meni vartti ja ei ku vessaan :o Lensi varpusparvi p**seestä :laugh:
Laittoi joo mahan toimimaan ettei tosikaan.
Hienonsin tämän toisen keiton, mutta taidanpa soseuttaa ihan suosiolla soseeksi, että saa syötyä :kieh:
Jatkellaan...
Ilmoittelehan miten siellä päin sujuu :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 09:48 äityli kirjoitti:
heippa kaikille urheille sairaaladiettaajille. minä lopetin tuon dietin viimme sunnuntaina (sunnuntai oli vipa päivä ja kuinka ollakkaan repsahdin :ashamed: ) mutta 4 kiloa kevyempänä tallaan nyt katuja :) ja on kyllä pysynyt olen kyllä syönyt paljon kevyemmin mitä yleensä... mutta niin sen ajattelinkin että otan vain alku sysäyksen tuolla keitolla ;) nyt karkit ja sipsit on vaihtunut hedelmiin, limsa tuora mehuun ja valkoinen leipä koko jyvä leipään...

onnea teille toivottavasti pääsette kuurin loppuun!!! :wave: :flower:
onneksi olkoon 4 kilosta :flower: :) Minun pitäisi saada ainakin saman verran pois :whistle:
Meinaa toi mahamakkara vähän häiritä :laugh:
On kyllä aika pahaa tuo soppa, mutta ei ku nielemällä alas vaan.. :ashamed: ;)

nneksi olkoon 4 kilosta :flower: :) Minun pitäisi saada ainakin saman verran pois :whistle:

juu kyllä se neljä kiloa lähtee helposti jos orjallisesti noudattaa diettiä :x vaikka soppa onkin pahaa! kaksi ensimmäistä päivää oli pahimmat! sitten rupee helpottaan kun saa syödä muutakin ;)
en tiedä sitten jos ei täs rupee muuten laihtuun niin pitääkö aloittaa kuuri uudelleen :x :attn: no eipä tässä tietysti ole mihinkään kiire =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 10:52 äityli kirjoitti:
nneksi olkoon 4 kilosta :flower: :) Minun pitäisi saada ainakin saman verran pois :whistle:

juu kyllä se neljä kiloa lähtee helposti jos orjallisesti noudattaa diettiä :x vaikka soppa onkin pahaa! kaksi ensimmäistä päivää oli pahimmat! sitten rupee helpottaan kun saa syödä muutakin ;)
en tiedä sitten jos ei täs rupee muuten laihtuun niin pitääkö aloittaa kuuri uudelleen :x :attn: no eipä tässä tietysti ole mihinkään kiire =)
Tuo oli lohduttavaa kuulla, että parin päivän päästä helpottaa :flower: :D
Joo, yritän ainakin noudattaa mahd. tarkasti dieettiä B)
Muuten, riittikö sulla sen soppa-ohjeen mukaan tehty keitto sen dietin ajaksi, ettei tarvinnut lisää tehdä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 11:14 GreenEye kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 10:52 äityli kirjoitti:

Tuo oli lohduttavaa kuulla, että parin päivän päästä helpottaa :flower: :D
Joo, yritän ainakin noudattaa mahd. tarkasti dieettiä B)
Muuten, riittikö sulla sen soppa-ohjeen mukaan tehty keitto sen dietin ajaksi, ettei tarvinnut lisää tehdä?

juuh kyllä soppa olis riittänyt (vaikka armeijalle) tein ohjeen mukaisesta puolet ja neljäntenä päivänä heitoín sopan pois (kun on tullu sellanen tapa etten syö yli3 päivän vanhaa ruokaa) ja tein uuden satsin kylläkin enää 1/4 osa ohjeesta ja silti jäi!! eli hyvin riittää!
nyt täälä herkuttelen parsakeitolla :p josta oikeasti pidän!!!

Do dii..moikkelis vaan! :wave:

Ensimmäinen päivä dieettiä takana ja hengissä ollaan :D
Kun hokasin soseuttaa keiton ja juoda mukista, se maistui jopa hyvältä :o :p
Kiusauksia ei juurikaan tullut, vaikka perheelle ruokaa laitoin. Sanoinkin ukolle, että meillä ei sitten viikkoon pizzaa syödä.. :laugh:
Menin vaa'alle aamusella ja se näytti -2kg pudonneen pois :o
Olisikohan vaikuttanut se, että söin eilen 5 lautasellista soppaa.. :whistle:
Eilen ja tänä aamuna olen juonut, kuten yleensäkin, yhden kupin kahvia tilkalla maitoa. Pakkohan se on, muuten iskee armoton päänsärky..
Että hyvältä näyttää, jatkellaan :wave:

Yhteistyössä