minkälaista kättärillä oli synnyttä? mietin vaa ku oon kuullu hurjia juttuja esim. kätilöiden pätemisyrityksistä yms.
[/quote]
Minulta et kysynyt, mutta vastaan... synnyttää oli ihanaa ja kätilöt ihania, mutta vuodeosastolla sen jälkeen oli kyllä sellasia kätilöitä ja lastenhoitajia, että oksat pois...
(tyyliin: "turhaan sua imettämään opetan kun kotiin pääset niin tuttelia haet") Lisämaitoa ei saatu vaikka kuinka pyysin ja pyysin... lopulta lääkäri huomasi vauvan painon laskeneen lähes 10% ja määräsi lisämaitoa... Yöllä, kun vauva itki ja kävin hakeen apua imetykseen yks kätilö vaan tuli ja otti vauvan ja hänen sängyn mukaan ja vei sinne kansliaan :'(
Nojoo... hyvin ollaan pärjätty vaikka mun kykyjä vähän epäilivätkin
Eikä tuttelia olla tarvittu.
Mua on muuten laskutettu tänä vuonna jo kahdeksasta vuorokaudesta sairaalassa? Eli sairaalassa synnytyksen yhteydessä mua laskutettiin 6pvää ja sitten oon ollut 2pvää muuten sairaalassa umpilisäkkeen poiston yhteydessä...
[/quote]
Minulta et kysynyt, mutta vastaan... synnyttää oli ihanaa ja kätilöt ihania, mutta vuodeosastolla sen jälkeen oli kyllä sellasia kätilöitä ja lastenhoitajia, että oksat pois...
Nojoo... hyvin ollaan pärjätty vaikka mun kykyjä vähän epäilivätkin
Eikä tuttelia olla tarvittu.
Mua on muuten laskutettu tänä vuonna jo kahdeksasta vuorokaudesta sairaalassa? Eli sairaalassa synnytyksen yhteydessä mua laskutettiin 6pvää ja sitten oon ollut 2pvää muuten sairaalassa umpilisäkkeen poiston yhteydessä...