Sain tänään lähetteen lapsettomuustutkimuksiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Carina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Carina"

Vieras
Sain tänään lähetteen lapsettomuustutkimuksiin yksityisen kautta julkiselle puolelle vuoden kestäneen yrittämisen jälkeen. Tarvitseeko miehen varata aika myös lääkäriin lähetteen saamista varten vai riittääkö, että minulla on lähete?
Onko kenelläkään tietoa pääkaupunkiseudun hoitojonoista? Onkohan puolen vuoden jonot?
 
Itellä ainakin muinoin riitti, että minulla oli lähete. Ihan ekana ne julkiselta laittaa miehen simppatutkimuksiin suunnittelukäynnin jälkeen. Tsemppiä kovasti! :)
 

Yhteistyössä