C
"Carina"
Vieras
Sain tänään lähetteen lapsettomuustutkimuksiin yksityisen kautta julkiselle puolelle vuoden kestäneen yrittämisen jälkeen. Tarvitseeko miehen varata aika myös lääkäriin lähetteen saamista varten vai riittääkö, että minulla on lähete?
Onko kenelläkään tietoa pääkaupunkiseudun hoitojonoista? Onkohan puolen vuoden jonot?
Onko kenelläkään tietoa pääkaupunkiseudun hoitojonoista? Onkohan puolen vuoden jonot?