surullinen ap
kuin se ukko kehtas!!!! ei taatusti saa pesää ukko ennen ens vuotta jos sillonkaan!!!!
joo nää paljastaa itte ittensäAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:no ny ei kyl mee taaskaa läpi..
kyllä kuule pakkauksen mukaan menee hyvinkin rasvat läpi!ja täysin totta on, tossa se ääliö äijä ihmettelee sohvalla et miks oon myrtsinä!! tukehtukoon tangoihinsa, se on viimenen lahja mitä sille ostan!!!Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:no ny ei kyl mee taaskaa läpi..
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:ei pidä narista painosta ukolle.. ne kun voi ottaa tollaset tosissaan ja auttaa asiaan noinkin järkyllä tavalla.. =)
ja paskat. saat tulla hakeen. minä EN LAIHDUTA koska mies haluaa!Alkuperäinen kirjoittaja wauh:Käytännöllinen ja hyvä lahja !! Olisit onnellinen ettei ostanut jotain roskaa! Osaisipa minunkin mies ajatella noin.
:headwall: kai säkin oisit onnellinen jos vaimos ostais sulle peniksenkehittimen joululahjaks????Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kerrankin on lahjassa ollut ajatusta mukana! Ja aina valitetaan että miehet ei mieti kun ostavat lahjoja!!!
en narise painostani! vähän on tullut ylimääräistä sitten lasten syntymän mutta en välittäny siitä!Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:No OLETETAAN et tää ny sit oiskin totta.. ni ehk se tosiaan anto vaan vinkin siitä, et ei jaksa sun ainaista narinaa painostas :saint:
No eihän se olisi oikein! Ei lahjaa saa antaa vain itseään ajatellen!Alkuperäinen kirjoittaja ap::headwall: kai säkin oisit onnellinen jos vaimos ostais sulle peniksenkehittimen joululahjaks????Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kerrankin on lahjassa ollut ajatusta mukana! Ja aina valitetaan että miehet ei mieti kun ostavat lahjoja!!!
Oki.. no sit kannattaa varmaa jollain lahjalla tosiaa antaa vinkkiä peniksen pienuudesta =) Tosin erootte varmaa jossai vaihees kummiski jos noi "paljon" kunnioitusta parisuhteessanne on..Alkuperäinen kirjoittaja ap:en narise painostani! vähän on tullut ylimääräistä sitten lasten syntymän mutta en välittäny siitä!
no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No eihän se olisi oikein! Ei lahjaa saa antaa vain itseään ajatellen!Alkuperäinen kirjoittaja ap::headwall: kai säkin oisit onnellinen jos vaimos ostais sulle peniksenkehittimen joululahjaks????Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kerrankin on lahjassa ollut ajatusta mukana! Ja aina valitetaan että miehet ei mieti kun ostavat lahjoja!!!
peesi tähän ja mä olisin kyllä ollut iloinen kyseisestä lahjasta jos oikeesti on laihduttamiseen tarvetta vaikka terveydellisesti, tai sitten ulkonäköseikkojen takia on halu laihduttaa ja sen on ilmaissut. Eli jos oot tosiaan narissut ukolles että olispa kiva kun olis laihempi tainiinpoispäin niin ihan hyvä lahja ja turhaan murjotat tuollaisesta!Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:No OLETETAAN et tää ny sit oiskin totta.. ni ehk se tosiaan anto vaan vinkin siitä, et ei jaksa sun ainaista narinaa painostas :saint:
Ehkä ajatteli sinun parastasi. Elät terveempänä ja pitempään. Ja onhan se lastesikin kannalta mukavampaa kun äiti jaksaa touhuta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!
Tai sitten mies haluaa eron eikä tohtinut suoraan sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:En usko sinua !! Tuonlaisia ukkoja ole missään,tuskin pistävät rahojaan moisiin laihdutusjuttuihin :headwall:
Sinällään kaunis ajatus, mutta se ei vain toimi. Sillä eipä kovin moni taida laihduttaa toisten ihmisten vuoksi vaan itsensä. Itsestään se tahto ja halu on lähdettävä ja jos omasta mielestään ei ole tarvetta laihtua, tuollainen lahja kyllä loukkaa! Eri asia on jos pyytää moisia lahjaksi, mutta pyytämättä...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ehkä ajatteli sinun parastasi. Elät terveempänä ja pitempään. Ja onhan se lastesikin kannalta mukavampaa kun äiti jaksaa touhuta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!