sain mieheltä lahjaksi tohtori tolosen LAIHDUTUSPILLEREITÄ ja jotain painonvartijoiden reseptejä!!!!

  • Viestiketjun aloittaja surullinen ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turvesuon missi:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!
Ehkä ajatteli sinun parastasi. Elät terveempänä ja pitempään. Ja onhan se lastesikin kannalta mukavampaa kun äiti jaksaa touhuta!
Sinällään kaunis ajatus, mutta se ei vain toimi. Sillä eipä kovin moni taida laihduttaa toisten ihmisten vuoksi vaan itsensä. Itsestään se tahto ja halu on lähdettävä ja jos omasta mielestään ei ole tarvetta laihtua, tuollainen lahja kyllä loukkaa! Eri asia on jos pyytää moisia lahjaksi, mutta pyytämättä...

T. pari joulua sitten Dr Philin painonpudotushaaste-kirjan saanut :)
No joo...En minäkään antaisi tuollaista lahjaa enkä sanoisi mistään kiloistakaan koska ne ei merkitse minulle mitään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja turvesuon missi:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!
Ehkä ajatteli sinun parastasi. Elät terveempänä ja pitempään. Ja onhan se lastesikin kannalta mukavampaa kun äiti jaksaa touhuta!
Sinällään kaunis ajatus, mutta se ei vain toimi. Sillä eipä kovin moni taida laihduttaa toisten ihmisten vuoksi vaan itsensä. Itsestään se tahto ja halu on lähdettävä ja jos omasta mielestään ei ole tarvetta laihtua, tuollainen lahja kyllä loukkaa! Eri asia on jos pyytää moisia lahjaksi, mutta pyytämättä...

T. pari joulua sitten Dr Philin painonpudotushaaste-kirjan saanut :)
kohtalotoveri. :) siinä teille provohuutelijoille, kyllä muidenkin läheiset osaa!!!!

ja joo, olen ylipainoinen, mutta luulin ettei mieheni huomaa eikä välitä. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kohtalotoveri. :) siinä teille provohuutelijoille, kyllä muidenkin läheiset osaa!!!!

ja joo, olen ylipainoinen, mutta luulin ettei mieheni huomaa eikä välitä. :(
Kyllä minäkin herneen nenään vetäsin silloin. Mies vain sanoi silloin, että "kun sinä niin tykkään katsoa tuota Philin ohjelmaa" :D Selitys meni läpi :)

Paino on kyllä hankala asia keskustella loukkaamatta. Kuinka nyt saada vakuutetuksi rakkaalleen, että ajattelee vain terveyttä yms. eikä sitä turhamaisempaa puolta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja turvesuon missi:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No joo...En minäkään antaisi tuollaista lahjaa enkä sanoisi mistään kiloistakaan koska ne ei merkitse minulle mitään.
:heart:
etköhän alkais vaimoos kattoo eri lailla jos se lihois sata kiloa..?
(tajusin just että olen lihonut tosi paljon... bmi yli 30 reilusti... ja tuli paha mieli. ) kai pitäis laihduttaa. :(
 
vier
Taisi miehesi mennä yli siitä mistä aita on matalin, kun nuo pillerit osti. Jos hän oikeasti näkisi vaivaa hyvinvointisi eteen, niin ennemmin ehkä kokkailisi itse terveellistä ruokaa ja veisi sua ulos liikkumaan.

Ja osti nuo laihdutusjutut, vaikka laihdutusaiheesta ei mitään puhuttu? Ei hyvää päivää!
 
olen kyllä kieltämättä miettinyt että jos ukkoni lihoisi 15-30kg, niin toki hän olisi edelleen sama ihana mies mutta kyllähän se väkisinkin (ainakin minun kohdallani) vaikuttaisi negatiivisesti sänkypuuhiin... Tämä on minun rehellinen mielipiteeni.
Olen itsekin taistellut kolmen raskauden jälkeen kilojen kanssa... Nyt olen normaalipainossa ja oma olo on NIIN paljon parempi kuin 10 kg sitten!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turvesuon missi:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No joo...En minäkään antaisi tuollaista lahjaa enkä sanoisi mistään kiloistakaan koska ne ei merkitse minulle mitään.
:heart:
etköhän alkais vaimoos kattoo eri lailla jos se lihois sata kiloa..?
(tajusin just että olen lihonut tosi paljon... bmi yli 30 reilusti... ja tuli paha mieli. ) kai pitäis laihduttaa. :(
:whistle: ekalla sivulla painoa oli tullut vähän lasten jälkeen :wave: provon pitäs muistaa,mitä edellisellä sivulla on kirjotellu
 
mie
hitto..hokasin et on viime vuoden kirjoitukset..mut vastaampa silti... mä oisin ollu tyytyväinen jos mun ukko ois tuolla taval mua tsempannu ja pistäny rahaa tommoseen oisin antanu heti pesää. t. ikilihava
 

Yhteistyössä