sain mieheltä lahjaksi tohtori tolosen LAIHDUTUSPILLEREITÄ ja jotain painonvartijoiden reseptejä!!!!

  • Viestiketjun aloittaja surullinen ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
no ny ei kyl mee taaskaa läpi..
kyllä kuule pakkauksen mukaan menee hyvinkin rasvat läpi!ja täysin totta on, tossa se ääliö äijä ihmettelee sohvalla et miks oon myrtsinä!! tukehtukoon tangoihinsa, se on viimenen lahja mitä sille ostan!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No OLETETAAN et tää ny sit oiskin totta.. ni ehk se tosiaan anto vaan vinkin siitä, et ei jaksa sun ainaista narinaa painostas :saint:
en narise painostani! vähän on tullut ylimääräistä sitten lasten syntymän mutta en välittäny siitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en narise painostani! vähän on tullut ylimääräistä sitten lasten syntymän mutta en välittäny siitä!
Oki.. no sit kannattaa varmaa jollain lahjalla tosiaa antaa vinkkiä peniksen pienuudesta =) Tosin erootte varmaa jossai vaihees kummiski jos noi "paljon" kunnioitusta parisuhteessanne on..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kerrankin on lahjassa ollut ajatusta mukana! Ja aina valitetaan että miehet ei mieti kun ostavat lahjoja!!! :LOL:
:headwall: kai säkin oisit onnellinen jos vaimos ostais sulle peniksenkehittimen joululahjaks????
No eihän se olisi oikein! Ei lahjaa saa antaa vain itseään ajatellen! :eek:
no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No OLETETAAN et tää ny sit oiskin totta.. ni ehk se tosiaan anto vaan vinkin siitä, et ei jaksa sun ainaista narinaa painostas :saint:
peesi tähän :LOL: ja mä olisin kyllä ollut iloinen kyseisestä lahjasta jos oikeesti on laihduttamiseen tarvetta vaikka terveydellisesti, tai sitten ulkonäköseikkojen takia on halu laihduttaa ja sen on ilmaissut. Eli jos oot tosiaan narissut ukolles että olispa kiva kun olis laihempi tainiinpoispäin niin ihan hyvä lahja ja turhaan murjotat tuollaisesta!

Tietty jos on ihan normaalipainoinen eikä koskaan ilmaissut epätyytyväisyyttä niin silloin lahja olisi outo, mutta ei vieläkään mikään syy murjottaa.


muoks. pakko vielä kommentoida tohon penispidennysjuttuun kun se oli niin älytön :LOL: "hei sä sanot mua läskiks niin mä sanon että sulla on pieni penis!" :D musta toi on aika huono :whistle: plus että jos ei olekaan pieni penis niin sitä huonompi siitä piikitellä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!
Ehkä ajatteli sinun parastasi. Elät terveempänä ja pitempään. Ja onhan se lastesikin kannalta mukavampaa kun äiti jaksaa touhuta!
 
turvesuon missi
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ketäköhän mun ukko on ajatellu muutakun itteään?? kai se pelkää litistyvänsä tämmösen ryhävalaan alle seksin aikana kun tommosia pitää lahjaks ostaa!
Ehkä ajatteli sinun parastasi. Elät terveempänä ja pitempään. Ja onhan se lastesikin kannalta mukavampaa kun äiti jaksaa touhuta!
Sinällään kaunis ajatus, mutta se ei vain toimi. Sillä eipä kovin moni taida laihduttaa toisten ihmisten vuoksi vaan itsensä. Itsestään se tahto ja halu on lähdettävä ja jos omasta mielestään ei ole tarvetta laihtua, tuollainen lahja kyllä loukkaa! Eri asia on jos pyytää moisia lahjaksi, mutta pyytämättä...

T. pari joulua sitten Dr Philin painonpudotushaaste-kirjan saanut :)
 

Yhteistyössä