Ehkä sinä sitten olet erilainen persoona, kun annat sinulle vieraiden ihmisten luulojen rajoittaa tekemisiäsi. Mihin vedät rajan? Ehkä sinulla oli teininä parempi itsetunto?Ja kyllähän se raskaus tosiaan rajoittaa jo muutenkin, mutta jos se alkoholiton sidukka nyt päivän pelastaa niin saahan sen toki nauttia jos ei muuten, niin ihan vaikka siksi että saa hetkeksi kuohuttaa muita.
Tehdäänköhän sellaisia tekotupakoita? Pitäisiköhän itse ostaa sellaisia jos vain jostain saisi, haluaisinpa nähdä miten monta mulkaisua saisin tuolla kaupungilla. Onhan se tupakka itsellekin tosiaan muodostunut tavaksi tässä vähän vajaa 10 vuoden aikana että sellainen tekokääryle olisi aika veikeä keksintö.
Ehkä minä olen sitten jotenkin vähän erilainen persoona tms, kun koen edes vähän tärkeäksi mitä muut minusta ajattelevat. Tai olinhan minä joskus teininä vielä sellainen, että ei vähempää kiinnostanut. Jokin varmaan on muuttunut.
Mistä ap puhuikaan? Unohtui ihan, kun tässä on puhuttu nyt jostain ihan muusta.Eiköhä vaan olis parasta antaa tän provo kerjun vajota unohduksiin? -,-
Ap tietää, että tää on aihe mikä kuohuttaa !
Sarkasmi on sen verran vaativa laji, että jätetään se suosiolla niille, jotka sen osaavat ja hallitsevatOpettele ymmärtämään sarkasmia ystävä hyvä
Teineillä harvoin on kovin hyvä itsetunto, ehkä sitä aikuisena jotenkin ajattelee asioita muutoinkin kuin vain oman navan ympärillä.
Ja tietysti yksi mikä tulee myös mieleen, niin se että olisihan se vähän harmi jos vaikka se kieroon katsoja ilmoittaakin tästä "alkoholia nauttivasta" äidistä johonkin. Onhan se mukavaa sitten esim. sossuille alkaa selittämään että ihan alkoholitonta join. Vai sanotko siinäkin vaiheessa että ei se sinulle kuulu, tämä on minun elämä? Asioilla voi olla monta ikävääkin puolta.
Joten jätät ne tekemättä, ettei kukaan vaan tuomitse?Noh, mutta turhaa spekulointiahan tämä kuitenkin on.
Sanoin vain asiasta, koska koen sen vain jotenkin huvittavana että ihmiset marisevat kun joku katsoo kieroon. Ei tarvitse tehdä asioita, jos pelkää tulevansa tuomituksi. Minä en pelkää tulevani tuomituksi mistään mitä teen, koska en tee mitään sellaista jonka vuoksi joku minut voisi tuomita.
Tai voihan joku tuomita minut jostain aivan eri syistä kuin em. syyt.
Tässä puhuttiin nyt kaikille vaarattomista asioista, joista itse nauttii Tupakointi ei ole sellainen.En. Vaan jätin esimerkiksi tupakoinnin raskausaikana siksi, koska se on väärin, en siksi että pelkäisin tulevani tuomituksi. Toki en haluaisi tulla tuomituksi, muttei se ollut pääsyy siihen miksi lopetin.
Se, että en joisi edes alkoholittomia juomia baarissa maha pystyssä, ei tarkoita että omaisin huonon itsetunnon, en vain koe tarpeelliseksi tehdä niin. Enkä koe tarpeelliseksi kerätä ihmisten tuimia katseita, koska se ei oikeasti ole minulta pois jättäytyä baareista raskausaikana.
Selitätkö vielä mitä "tabujen rikkomista" on juoda alkoholiton siideri, kun on kyllästynyt limsaan ja baarimikko suosittelee toista juomaa tilalle?Tätä juuri hain takaa. Hienoa että joku puki ajatukseni sanoiksi.
Niin, ja sinä et ole edelleenkään vastannut yhteenkään kysymykseen. Aloita vaikkapa siitä, että mitä kaikkia tekemisiäsi olet valmis rajoittamaan siinä pelossa, että joku tekee sinusta ls-ilmon? Kysymys on edelleen asioista, joista sinä nautit, ne eivät ole vaaraksi kenellekään, mutta joku jossain joskus saattaa paheksua.Niin tässähän puhuttiin aiemminkin noin yleensä tästä aiheesta. Kannattaisi lukea kaikkiaan nuo aiemmat viestit jotta olisit edes vähän perillä keskustelusta.