sain eilen lottovoiton... poliisilta

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kannattaa katsoa myös peiliin.. Joskus syy toisen tympeään käytökseen voi löytyä omasta käytöksestä..

Mitä niiden olisi pitänyt siinä tehdä töidensä sijasta, etteivät olisi olleet tympeitä?
ei tympeitä vaan hyvinkin ystävällisiä mutta tyhmiä nuoria poliiseja jotka ei oikeestaan ite tienneet mitä pitää tehä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kannattaa katsoa myös peiliin.. Joskus syy toisen tympeään käytökseen voi löytyä omasta käytöksestä..

Mitä niiden olisi pitänyt siinä tehdä töidensä sijasta, etteivät olisi olleet tympeitä?
ei tympeitä vaan hyvinkin ystävällisiä mutta tyhmiä nuoria poliiseja jotka ei oikeestaan ite tienneet mitä pitää tehä
tiesitkö itte mitä ei ois pitänyt tehdä?
 
poltsu
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
siis tiesin ajavani katsastamattomalla autolla, ja tiesin että kilvet voi lähteä. en siis ajanut ylinopeutta, en aja koskaan.

vaan siis poliisit oli oikeesti tyhmiä.. tai ainaki tuntu just silti että toinen osaa vaan lukea ja toinen kirjottaa
ja silti piti lähtee ajamaan sillä katsastamattomalla autolla!!
joo katsos kun oma auto meni rikki ja kauppaan oli pakko päästä. täällä maalla kun ei kaupat oo tossa kulman takana
olisti voinut mennä katsastuskonttorin kautta. Hei haloo ja niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
 
huomannu saman
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Mitäpä ap, jos katsoisit itseäsi peiliin ja olisit vaihteeksi suuttunut itsellesi. Mikäli tämä olisi sinusta kiinni.

Tuskinpa nyt poliisien syy.
enkä siis syytä siitä poliiseja että veivät kilvet, oma moka mutta se miten ne käyttäyty ja puhu jne..
Joo,itsekkin olen törmännyt tähän samaan poliisien puhumistyyliin. Minusta se on välillä erittäin epäkohteliasta.

joillakin on niiiin kusi noussut hattuun :whistle:
Joo kyllä ne poikkeuksetta luulee olevansa ylempiarvoisia kuin "tavalliset tallaajat"...
 
Dina
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
siis tiesin ajavani katsastamattomalla autolla, ja tiesin että kilvet voi lähteä. en siis ajanut ylinopeutta, en aja koskaan.

vaan siis poliisit oli oikeesti tyhmiä.. tai ainaki tuntu just silti että toinen osaa vaan lukea ja toinen kirjottaa
Oma moka silti.
Autoilijan perusvelvollisuus hoitaa että on vakuutukset,katsastus ja verot kunnossa.
Poliisin velvollisuus sakottaa tälläisiä jotka eivät hoida velvollisuuksiaan.
johan mä oon sanonu koko ajan että mun moka
Juu aivan moka..ja kun sanoit että maalla asuu nin sitä suuremmalla syyllä pitää olla auto käyttövalmis.
Ei se poliisi setä ole ilkeä tai tyhmä jos se työtään tekee.
Ei niiden oo tarkotus mielistellä autoilijoita tai kuunnella kaikkia lirkutuksia kun voi että sentään kun nyt kävi vahinko (kärjistettynä ).
Katsastamaton auto on pommi liikenteessä=turvariski.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en usko ettà poliisit ovat kovin tyhmià, mutta saattavat joskus tuntua hieman huumorintajuttomilta
siis kyselivät toinen toisiltaan että mitäs tähän kohtaan nyt kirjotetaan ja toinen kyselee neuvoa että miten saan nää kilvet irti jne
 
Joskus onneksi poliisien tyhmyys tai oikeammin huolimattomuus on hyväkin. Itse ajoin aikanaan puhallusratsiaan tietamättäni katsastamattomalla autolla ja kaikenlisäksi vielä ajokortissani oli vielä vanha nimikin (nimen olin vaihtanut jo vuosia aiemmin). Eikä poliisisetätä huomanneet kumpaakaan :whistle:
 
c
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kannattaa katsoa myös peiliin.. Joskus syy toisen tympeään käytökseen voi löytyä omasta käytöksestä..

Mitä niiden olisi pitänyt siinä tehdä töidensä sijasta, etteivät olisi olleet tympeitä?
ei tympeitä vaan hyvinkin ystävällisiä mutta tyhmiä nuoria poliiseja jotka ei oikeestaan ite tienneet mitä pitää tehä
Onneksi sä olet fiksu.
Muut tyhmiä, sinä viisas.

:headwall:
 
Lipton^
Poliisit näkevät työssään paljon typeryyttä, välinpitämättömyyttä, sairautta, joskus jopa uhkaavia tilanteita. On väkivaltaa perheissä, kaveruksien kesken ja ihan tuntemattomiakin hakkaavat jotkut..
Nojoo, jos liikenteestä tapaavat jonkun, joka ajaa katsastamattomalla autolla, autolla mikä voi olla vaara liikenteessä.. Ja jälleen kerran he näkevät typeryyttä..
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Joskus onneksi poliisien tyhmyys tai oikeammin huolimattomuus on hyväkin. Itse ajoin aikanaan puhallusratsiaan tietamättäni katsastamattomalla autolla ja kaikenlisäksi vielä ajokortissani oli vielä vanha nimikin (nimen olin vaihtanut jo vuosia aiemmin). Eikä poliisisetätä huomanneet kumpaakaan :whistle:
Tai jaksaneet huomauttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poltsu:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
siis tiesin ajavani katsastamattomalla autolla, ja tiesin että kilvet voi lähteä. en siis ajanut ylinopeutta, en aja koskaan.

vaan siis poliisit oli oikeesti tyhmiä.. tai ainaki tuntu just silti että toinen osaa vaan lukea ja toinen kirjottaa
ja silti piti lähtee ajamaan sillä katsastamattomalla autolla!!
joo katsos kun oma auto meni rikki ja kauppaan oli pakko päästä. täällä maalla kun ei kaupat oo tossa kulman takana
olisti voinut mennä katsastuskonttorin kautta. Hei haloo ja niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
katsastuskonttori kun menee täällä meillä jo yhdeltä kiinni.
 
Mamma italiana
minua poliisit ovat puoestaan seuranneet pari kertaa suomessa. kiinnittàvàtkòhàn he enemmàn huomiota ulkomaisiin rekkareihin? yhdet ylinopeussakot sain pari vuotta sitten, mutta ihan asiallisia poliisit olivat. huumorintajua olis voinut olla enemmàn, mutta toisaalta ei taida kuulua heidàn toimenkuvaansa
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kannattaa katsoa myös peiliin.. Joskus syy toisen tympeään käytökseen voi löytyä omasta käytöksestä..

Mitä niiden olisi pitänyt siinä tehdä töidensä sijasta, etteivät olisi olleet tympeitä?
ei tympeitä vaan hyvinkin ystävällisiä mutta tyhmiä nuoria poliiseja jotka ei oikeestaan ite tienneet mitä pitää tehä
oisit voinut neuvoa niitä. Heidän olisi sitten helpompi toimia kun joku teini pissis neuvoo! sori mut vaikutat tosi lapselliselta, ehkä ne poliisit ajatteli susta ihan samallalailla. Idiootti ämmä kun ajelee katsastamattomalla autolla.
 
wiiwi84 Elä suotta välitä noista harmaista!

Itsekkin olen ajannut autolla 890km jota siis ei oltu katsastettu. Poliisit pysäytti ihan siis tavallinen puhallusratsia ja samalla siis huomasit että autoa ei ole katsastettu, niin sain toki jatkaa matkani loppuu, kyseessä oli erittäin mukava vanha konstaapeli. Olishan se ollut koomista että jos matkani olisi tyssännyt siihen, keskellä ei mitään... lapin erämaata..

Poliisi vielä kysy, että saisitko jonkun hakemaan teidät tästä jos auto jää tähän? sanoin vaan että lappiin menossa... ja tuskin kukaan lähtee hakemaan meita 500km päästä :D

Joten päästiin pojan kanssa lappiin ja sitten ennen paluu matkaa auton katsastus :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
siis tiesin ajavani katsastamattomalla autolla, ja tiesin että kilvet voi lähteä. en siis ajanut ylinopeutta, en aja koskaan.

vaan siis poliisit oli oikeesti tyhmiä.. tai ainaki tuntu just silti että toinen osaa vaan lukea ja toinen kirjottaa
Ehkä niitä vituttaa tyhmät ihmiset jotka ajelee katsastamattomilla autoilla...
toinen poliiseista kaiveli niiden jotain "käyttöohje"kirjaa että mitä mun sakkoon pitäiskään kirjottaa ja toinen pähkäili siellä että milläs työkalulla hän saa kilvet irti.
No toinen saatto olla uus hommassaan ja toinen mietti, saisko kilvet irti muuten kun väkisin vääntämällä (siihen olisitkin varmaan ollu tosi tyytyväinen).
Kaikista ne ei lähe ihan sormia napsauttamalla..

Ja todellakin, oma asenne vaikuttaa paljon. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Ite en oo koskaan tavannut epäkohteliasta poliisia.

 
..
mietipäs vähän.. voiko keneltäkään odottaa että olisi samantien täydellinen ammatissaan mihin valmistuu tai mitä vasta opettelee?

mun mielestä poliisit ei kuulosta typeriltä vaan ihan joku muu :whistle:
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en usko ettà poliisit ovat kovin tyhmià, mutta saattavat joskus tuntua hieman huumorintajuttomilta
siis kyselivät toinen toisiltaan että mitäs tähän kohtaan nyt kirjotetaan ja toinen kyselee neuvoa että miten saan nää kilvet irti jne
TUOKO on TYHMYYTTÄ?

Mitäs se on että TAHALLAAN ajelet tuolla ties millä? Viisautta? Ja se, että arvostelet täällä kys. poliiseja ja haukut TYHMÄKSI, siksi että kysyvät toisiltaan neuvoa.

Kukahan se TYHMÄ on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en usko ettà poliisit ovat kovin tyhmià, mutta saattavat joskus tuntua hieman huumorintajuttomilta
siis kyselivät toinen toisiltaan että mitäs tähän kohtaan nyt kirjotetaan ja toinen kyselee neuvoa että miten saan nää kilvet irti jne
Jos on nuori ja kokematon poliisi niin se ei tarkoita, että se on TYHMÄ! Ei tyhmät edes poliiseiks pääse. Hyvähän se vaan on ettei tuollaisia idioottitapauksia (katsatamattomalla autolla ajaminen) tule poliiseille joka päivä vastaan, siks varmaan ei ole niin tuttua se kirjaaminen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en usko ettà poliisit ovat kovin tyhmià, mutta saattavat joskus tuntua hieman huumorintajuttomilta
siis kyselivät toinen toisiltaan että mitäs tähän kohtaan nyt kirjotetaan ja toinen kyselee neuvoa että miten saan nää kilvet irti jne
Olisit sitten itse kirjoittanut lappuun oikean sanan ja ruuvannut kilvet irti kun niin fiksu olet :D :D
 
jippo
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en usko ettà poliisit ovat kovin tyhmià, mutta saattavat joskus tuntua hieman huumorintajuttomilta
siis kyselivät toinen toisiltaan että mitäs tähän kohtaan nyt kirjotetaan ja toinen kyselee neuvoa että miten saan nää kilvet irti jne
hellalettas kuinka huonoa palvelua olet saanut. Onneksi sä olet täydellinen sähän voit vaikka tehdä niistä valituksen. voi voi kyllä mahtaa harmittaa kun napsahti sakot. íhan oikein sulle
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en usko ettà poliisit ovat kovin tyhmià, mutta saattavat joskus tuntua hieman huumorintajuttomilta
siis kyselivät toinen toisiltaan että mitäs tähän kohtaan nyt kirjotetaan ja toinen kyselee neuvoa että miten saan nää kilvet irti jne
kysyminen ei ole tyhmyyttà
 
oikeesti oon tyytyväinen että kilvet lähti, saan uuden auton siksi aikaa kunnes oma auto kunnossa.

ainiin ja poliisit sanoivat että olehan sitten kello 20 reikä reikä tasan kotipihalla,mielellään aiemmin, mutta silloin viimeistään. kiittelin kotiintuloajasta ja he toivottivat turvallista matkaa :D
 
niNNi
Mä ajattelen asiaa niin että täälä kaikki muut joitakin lukuunottamatta on tyhmiä ja lapsellisia.ei wiivi.Miksi te ette osaa lukea mitä hän tarkoittaa?Ei wiivi pidä itseään viisaampana tai parempana kuin poliisit,eikä hauku heidän työtään,vaan tietämättömyyttään,ja osaamattomuuttaan.Aika outoa lähettää liikenteeseen nuori poliisipari jotka ei tiedä millä kilvet irroitetaan,tai mitä sakkoon kirjoitetaan.Se on kuitenin heidän työtään,ja heidän kuuluisi tietää mitä tehdä.
Näin minä asian ajattelen!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä